Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. :thumbdown:

 

jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid :cool:

 

Du skal kanskje kun drikke flaskevatn også :nei: ?

 

Nei.

 

Men ting skal være så sterilt og vedlikeholdsfritt som overhodet mulig :love:

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. :thumbdown:

 

Haha! Jeg hater rot... jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid :cool: Fikk også vasket begge bilene idag :love:

Har bare papptallerkner, plastikkbestikk, og pappkopper, slik at jeg slipper å vaske opp.

 

Hybelliv for the win.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den.

 

 

Astmamedisin(den jeg tok) utvider luftrøret slik at okygenopptaket blir høyere. Den står på antidopingslisten, så det er å regne for doping.

 

Filmmusikk gjør meg glad.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den.

 

 

Astmamedisin(den jeg tok) utvider luftrøret slik at okygenopptaket blir høyere. Den står på antidopingslisten, så det er å regne for doping.

 

så jeg kan likevel bruke det når jeg trener, f.eks springer 3km i skogen, for å løpe fortere?

 

ikke farlig?

Lenke til kommentar

Hva er nå det å være glad over?

Tenk på alle de "stakkars" ( :p ) jentene som kommer til å fryse ihjel / fryse på seg blærekatarr og andre urinveisinfeksjoner siden de vandrer rundt i miniskjørt med tynn (eller uten i det hele tatt) strømpebukse? :p

 

Sånn ellers så ble jeg glad over å se ei søt jente på toget som satt og kastet små blikk på meg (og jeg tilbake til henne) på turen oppover.

Lurer på hva oddsen er for at jeg finner igjen henne noen gang. :p

Lenke til kommentar

Hva er nå det å være glad over?

Tenk på alle de "stakkars" ( :p ) jentene som kommer til å fryse ihjel / fryse på seg blærekatarr og andre urinveisinfeksjoner siden de vandrer rundt i miniskjørt med tynn (eller uten i det hele tatt) strømpebukse? :p

 

Sånn ellers så ble jeg glad over å se ei søt jente på toget som satt og kastet små blikk på meg (og jeg tilbake til henne) på turen oppover.

Lurer på hva oddsen er for at jeg finner igjen henne noen gang. :p

 

Stalking is the answer.

 

 

On topic: Musikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...