Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld.

Har funnet en del bra. :D

Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket.

 

Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen.

Survivalism er artig!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld.

Har funnet en del bra. :D

Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket.

 

Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen.

Survivalism er artig!

Kontakt discovery å spør om de vil starte urban survival© program med deg.. Bear grylls style xD

This is a sewer line.. It can be crocodiles here so i better watch my back xD

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

Endret av TMK9C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld.

Har funnet en del bra. :D

Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket.

 

Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen.

Survivalism er artig!

 

Apropo Survivalism

 

i dag så var jeg ute på skogtur med kameraten min, så fant vi en stor mauertue. Jeg har da snart sett ferdig sesong 1 av Bear Grylls - Mann mot Natur og der lærer man hvordan man skal spise maur og andre krypdyr. Gjett om jeg måtte teste ut det. Maur høres vondere ut enn det er.

 

Neste utfording er å bite hodet av en slange og spise den imens den har kramper. Som Bear Grylls gjør :cool:

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropo Survivalism

 

i dag så var jeg ute på skogtur med kameraten min, så fant vi en stor mauertue. Jeg har da snart sett ferdig sesong 1 av Bear Grylls - Mann mot Natur og der lærer man hvordan man skal spise maur og andre krypdyr. Gjett om jeg måtte teste ut det. Maur høres vondere ut enn det er.

 

Neste utfording er å bite hodet av en slange og spise den imens den har kramper. Som Bear Grylls gjør :cool:

 

Har prøvd rå fisk og rå fiskerogn helt ferskt, er ikke så ille som det høres ut som. Litt uvant smak for min del :p

 

BTW, har besøk av en hyggelig kompis. Det kommer man i godt humør av :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...