Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Åpnet en eske med en gullklokke fra Certina 1980 jeg har arvet fra farfaren min på konfirmasjonsdagen min, og så at den passet helt perfekt. :love:

 

Ligner veldig mye på denne, bare litt mindre ''bokser'' ved tidene.

 

26_553972577.jpg

 

Det er også en reim av gull rundt hele. Ikke en stygg lærreim. (dvs, alt er gull )

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne tatt bilde av den, men har ikke kamera. Har et filmkamera, men det nekter å koble til pc'en. :shrug:

 

Kan ihvertfall si at den er nesten identisk med det uret der, og absolutt alt på klokken er laget av gull, utenom delene inni klokken selfølgelig, den er også nypolert og pusset grundig av en urmaker for bare noen måneder siden, og har ligget i en eske fra urmakeren siden da, så den er veldig fin å se på. ;) Farfaren min brukte den hver dag, så den er litt mer slitt enn en ny klokke, men det gjør den bare ennå mer verdifull for meg å tenke på at farfaren min brukte den store deler av livet sitt. Dessuten ser den ikke dårlig ut i det hele tatt

 

Edit: Den ser mye bedre ut enn den klokka der, og er MYE mer skinnende. Blir glad hver gang jeg ser klokka, i tillegg til at den har mye historie med seg.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat hadde 'Free Hugs' kampanje på Slottsfjellet i helgen. Var utrolig morro.

Vi tegnet en strek på t-shorta per klem vi ga bort. Jeg endte på rundt 140 og han på litt over 150. Fikk klem av Maria Mena og en av medlemene fra Zeromancer.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Liker tilværelsen. Vil ikke gjøre noe mer i livet mitt. Vil ikke ha en god utdanning.

Vil ikke tjene så mye penger. Det er ikke målet mitt.

 

Starter en egen liten bedrift.

Jeg vil bare tjene nok til livets opphold og gode ferier.

 

Liker meg her. Er trygg. Trenger ingenting. Trenger bare å kjenne et par mennesker. Det er nok. Livet mitt er fullkomment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...