Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Det er ikke nødvendigvis bedre lydkvalitet nei, men det er mer dynamikk i vinyl som digitale formater ikke klarer å gjenskape.

 

Det er visstnok mye vanskeligere å spille inn en vinyl, derfor er folkene som står bak produksjonen mer erfarne. Det gir ofte bedre miksing og mastering.

 

Så har det en samleverdi, og det er veldig behagelig og pent å se en vinyl snurre mens man hører på. :)

 

Synes det er deilig med litt varm knitring i det sangen starter.

Er vel bare noe spesielt med det.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Battlefield Bad Company 2 er ute som beta. Tøft spill, men beta'en er kun tilgjengelig for dem som har forhåndsbestilt spillet som den dyrere Limited-Edition. Sleip markedsstrategi, men artig er spillet uansett.

Merkelig, jeg prøvde jo det spillet uten å ha forhåndsbestilt noe som helst. Er det forskjell på demoen og betaen, eller er det samme greia?

Lenke til kommentar
Japp. Nå gleder jeg meg til å legge meg.

Det gjør meg glad at Mårak har sett The Big Lebowski. Og Pink Floyd.

Eg syns det er ganske morosamt at ingen klarer å skrive namnet mitt rett.

Har sett The Big Lebowski tre gongar minst. Fantastisk.

Sorry. :!:, -Maråk- så klart. Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Når jeg hører folk får skryt av et eller annet som jeg VET at jeg kunne gjort, eller gjort mye bedre og. Tenk så mye skryt jeg hadde fått hvis jeg hadde gjort det?

 

Jeg blir tilfreds, får et smil om munnen og bare går videre.

 

Jeg viser selvfølgelig ikke at jeg kan hva enn det dreier seg om bedre, hva enn det er. Jeg tar ikke fra gleden til folk. :)

Nå sier ikke jeg at jeg er bedre enn folk, langt der i fra. Men sånne situasjoner oppstår av og til.

 

Kanskje litt skrytete post, men jaja. :p

Noen kjenner seg vel sikkert litt igjen.

 

Særlig de som sjonglerer med 11 baller, og ser at en som sjonglerer med 3 baller får anerkjennelse. De kan liksom vente seg en god dose mer anerkjennelse hvis en som sjonglerer med 3 baller kan få det. :p

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Tok piercing i øreveggen i dag! :D

 

Så ga jeg 50 kroner til en tigger.

Når jeg venta på bussen fant jeg 100 kroner på bakken. (KARMA ftw)

Spurte folk rundt meg om de hadde mista den, ingen svarte.

 

Så jeg tok den. Skulle gå nedover for å finne en tigger å gi den til, men så kom akuratt bussen, og da følte jeg at denne hundringsen var ment til å være min. :p

 

Kanskje noen andre heldige får den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...