Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de store gledene jeg opplever i hverdagen er å se hvor tåpelig andre mennesker oppfører seg og hvordan de reagerer på hverandre. De er som dyr. Nå har jeg lenge hatt gleden av å se hvordan en fyr i klassen min slaver rundt for ei jente i håp om at han skal få noe igjen, men hun bare utnytter ham som hun utnytter andre gutter som lar seg styre av hennes vakre utseende. Nå har gleden avtatt litt, så jeg sa ifra til fyren om hva hun driver med, og nå prøver han å rive seg løs fra henne på penest mulig måte. Jenta blir forvirret, og som et dyr reagerer hun med angst og forvirring. Dette har hun ikke opplevd før.

 

Det er så moro å styre andre mennesker til å gjøre som jeg vil for min egen underholdnings skyld. Verden er min lekeplass. Og menneskene er mine spillebrikker.

Lenke til kommentar

Spike-o-pult på slutten av ei bein strekning, med innstillinga "last" slik at dei poppar flest muleg bloons :D Screw monkeys med piercing darts, det er spike-o-pult og glue gunner som teller!

Og ein blade shooter for å luke ut dei som slepp unna. Den strategien funka perfekt til eg klarte å få nokre bananplantasjer, og kunne byrje å sett opp ice towers, missile launchers og plasma super monkeys. Mortars er gull verdt for å tynne ut enorme mengder bloons som kjem brå BFB.

Eg spelte på det her brettet:

post-196150-1264720892_thumb.png

Må prøve meg på Hard snart, spørs om det er like enkelt der :p

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Infinity i morra! :D

 

Psj. Det kalles internett-detektiv og det er veldig søtt.
Nå er det vel fåtallet som mener at det er veldig søtt, tror jeg. Og jeg synes fortsatt at stalker passer bedre. :wee:

 

OnT: Det er deilig å ha en ryddig og fin leilighet.

Hysj på deg, du er bare gretten fordi jeg ikke har ei mappe på deg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...