Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Å bruke 700 kr gjer meg glad :wee:

 

post-196150-1264541164.png

(Ja, eg veit eg kunne ha bestilt billigare på CDON..)

 

Det du ikke veit er at det tar bare noen få minutter og kjøpe på piratbrygga :p

 

Eg hadde skamma meg om eg lasta ned såpass gode spel. Dessutan fekk eg 5000 kr i bursdagspengar, så eg måtte bruke litt ;)

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt og loka på Facebook, gikk inn på eventen til infinity @ gb, fant Kjell G fra Infinity der, så gjennom vennene hans og fant flere folk jeg har savna fælt de siste 6-8 årene. Folk som holdt meg oppe natta lang og som jeg har brukt flere tusen på. Folk som var flotte å ha med seg, og som jeg bare tenker tilbake på med gode minner.

Greit nok, drømmedama er gift og har unger, men er fortsatt like vakker nå som hun var i 2002.

 

Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. :D

Lenke til kommentar
Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. :D

 

wat

Hva? Jeg liker å kategorisere bildene mine, samt ha informasjon på forskjellige folk, hovedsaklig idoler og folk jeg digger. Samt heite chicks på TV.

 

Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. :D
wat
Får en følelse av stalker-vibber her.

Psj. Det kalles internett-detektiv og det er veldig søtt. Viser bare at vedkommende er interessert, og litt sjenert, og det er jo som sagt søtt. Dessuten bør folk være beæret over sånt.

 

Slapp av, han har sannsynligvis filer og mapper på dere óg. ;)

Dessverre, Ida. Er nok bare på deg og de andre Idaene. Vel, de andre jentene på forumet. :p

Gutter er ikke så interessant ... Vel, sånn bortsett fra Gisle og Heilage. Og slaskepus og Arinodin :D

Og Bundy.

Lenke til kommentar

Er så utrolig takknemlig for at jeg har ATV å kjøre til skolen med! Jeg er den eneste som står parkert på sykkelparkeringene. Alle andre som kjører moped må ta buss til skolen fordi forholdene ikke tillatter dem på veien. Har kjørt ATVn hver eneste dag siden jeg begynte på Vgs, mens alle andre må parkere om vinteren og ta buss! :D

Lenke til kommentar
Dessverre, Ida. Er nok bare på deg og de andre Idaene. Vel, de andre jentene på forumet. :p

Gutter er ikke så interessant ... Vel, sånn bortsett fra Gisle og Heilage. Og slaskepus og Arinodin :D

Og Bundy.

Hm. Hadde du ikke en på Nyhus óg?

 

 

Og for å få med noe on topic: Det er snart helg og jeg får besøk. Det er hyggelig og gjør meg glad. :)

Lenke til kommentar
Er så utrolig takknemlig for at jeg har ATV å kjøre til skolen med! Jeg er den eneste som står parkert på sykkelparkeringene. Alle andre som kjører moped må ta buss til skolen fordi forholdene ikke tillatter dem på veien. Har kjørt ATVn hver eneste dag siden jeg begynte på Vgs, mens alle andre må parkere om vinteren og ta buss! :D

Da er de pingler. Kjørte med moped hver dag jeg. :) Men så hadde jeg sykkel som var god på glatten og. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...