Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig er sofa og glassbord kommet og leiligheten er komplett! :D Nå mangler jeg bare å feste litt ledninger og se etter en fancy glassovn som skal erstatte den gamle.

 

 

 

Fin sofa, fin pute men stygt bord. Jeg liker skikkelige bord.

 

Grunnen til glassbord (som ikke akkurat er veldig praktisk...) er at det ikke skal stjele plass fra øyet. Men skikkelig er det, ikke noe plexiglass her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grunnen til glassbord (som ikke akkurat er veldig praktisk...) er at det ikke skal stjele plass fra øyet. Men skikkelig er det, ikke noe plexiglass her.

 

Når jeg sier skikkelig mener jeg gode gammeldagse bord i tre. Gjerne så stort at det går an å ha mer enn et par glass på det. Jeg betvilte på ingen måte ditt bords ekthet.

 

Ellers er jeg glad for at landslagsuka nå er over og at jeg dermed kan se frem til en skikkelig fotballhelg igjen.

Lenke til kommentar

Bursdag :fun:

Gratulerer, gratulerer! Du kan smykke deg med at du tydeligvis deler bursdag med 4 av mine Facebook-venner.

 

Takktakk!

Dagens FWP er vel at jeg har så mange gratulasjoner at jeg blir helt sliten i hendene av å skrive takk til alle sammen, og i tillegg helt død i hodet av å ikke skrive det samme til alle sammen.

Lenke til kommentar

Takktakk!

Dagens FWP er vel at jeg har så mange gratulasjoner at jeg blir helt sliten i hendene av å skrive takk til alle sammen, og i tillegg helt død i hodet av å ikke skrive det samme til alle sammen.

Du går til profilen din, skriver et nytt innlegg som sier "Takk for alle gratulasjonene". The end.

Lenke til kommentar

 

Tenkte jeg også på :laugh:

 

Takktakk!

Dagens FWP er vel at jeg har så mange gratulasjoner at jeg blir helt sliten i hendene av å skrive takk til alle sammen, og i tillegg helt død i hodet av å ikke skrive det samme til alle sammen.

Du går til profilen din, skriver et nytt innlegg som sier "Takk for alle gratulasjonene". The end.

 

Føler ikke det viser nok at jeg setter pris på gratulasjoner. Faktisk.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Hvordan får du råd til den fete leiligheten du har, egentlig?

 

Mor og far. Jeg betaler kun alle løpende utgifter. Nesten umulig å komme seg inn på markedet om man ikke har noen bak seg, hvertfall i storbyene. Så om 2 år når jeg er uti jobb kan jeg ta lån på denne leiligheten, leie den ut og finne meg noe større og bygge opp en fin portefølje på den måten.

 

Problemet mitt er at jeg aldri klarer å bli fornøyd :( Jeg vet det bor noen over meg her feks, og jeg vil være øverst. Havner jeg øverst vil jeg til noe bedre OSV OSV :shrug:

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...