Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fri kommende mandag. Da kjører jeg rett ned til hytta i helga hvor det er kommet en halvmeter snø. Snowdriftz med firehjulstrekker :whistle:

Endret av Amberlamps
Skrevet (endret)

"Når du finner ut at kabelen mellom bassen din og reciveren din er koblet ut og du kobler den tilbake, og den har vært koblet ut noen mnd :p"

- That feeling :dribble:

Endret av Rudde93
Skrevet (endret)

Har lyst til å dra på kino for å se en film som virker episk, og det gjør meg glad, men skal jeg få med ei jente eller en kompis? :hmm:

Endret av ikkespisgress
Skrevet (endret)

Er en heterofil gutt, om det var det du lurte på... :p

Kinodates er så kliss, vil bare på kino å se film. Men det hadde vært koselig med ei jente for det er litt jentefilm.

Endret av ikkespisgress
Skrevet

Har lyst til å dra på kino for å se en film som virker episk, og det gjør meg glad, men skal jeg få med ei jente eller en kompis? :hmm:

:ohmy:

Selvfølgelig skal du ta med jente. Mye kosligere. Trenger ikke være en date, bare fordi dere er på kino sammen!

Skrevet (endret)

I dag fant jeg ut av jeg er venn (eller venn-av-en-venn~) med 99,91 % av alle på Facebook. Det er ikke direkte hyggelig i seg selv, men slike fun facts er alltid hyggelige. :)

Endret av Coffey
Skrevet

Det gjør meg glad når jeg får gjøre mine hobbyer som er kompatible med studieretningen min. Satt å fiklet med webserveren min og lærer meg grafisk Java-utvikling, og på slutten av dagen så kom jeg plutselig på at jeg faktisk gjorde skolearbeid! Da kom det en følelse av produktivitet over det hele, og det var en skikkelig deilig følelse. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...