Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra nå av skal vi ikke ha noe utenomsnakk her inne, ei heller sentrering om en brukers smak, valg, holdninger, handlinger … etc. Oppryddingen tar jeg siden. :)

 

Edit: Klar tale:

 

Moderatormelding Hold dere til emnet.

Capisce?

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Snart tilbake på Sola der stakkars bilen min har stått i litt over en uke. Blir fint å starte den og kjøre den varm før jeg legger meg i kveld. :)

 

Flyr du ENGM - ENZV i kveld?

 

Hørte du kom fra Syden, hvor da?

 

Gjør meg glad at jeg ikke er den eneste flygale her!

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Haha, bare fortsett om det gir dere noen glede :)

 

Men ja, jeg er kristen. Og det anbefales!

 

EDIT:

Shit, jeg er en asosial idiot, jeg må mobbe kristendommen for å være like kul som de andre på forumet.

 

Er man asosial om man må mobbe dem som mobber? Man er ihvertfall litt på villspor når man surmuler i feil tråd.

Kan du forklare meg hva du mener med at kristne mobber?

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Vær snille nåda, er ikke noe galt i å syns at unge jenter er pene.

Det er faktisk ganske spesielt å bli like utseende til ei jente når hu nettopp har begynt på ungdomskolen og du er godt over 20. Og jenta det er snakk om ser ikke eldre ut en hu er heller. Hu ser ut som et barn.

 

Jo penere jenta er, jo mer sannsynlig er det at de legger ut masse bilder av seg selv på nettet i dag. De får tåle ekle eldre folk som kommenterer på bildene deres, men samtidig... ærlig talt. Ikke vær de ekle eldre folka : P

Joda, sånn er det nå. Jenta er attentionwhore, og folka som plusser innlegga fordi de synes hu er tiltrekkende er creepy som faen. Unntaket er folk på samme alder selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...