Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pendulum. Holy fuck det er så bra. DET ER SÅ BRA.

 

Har du nettopp oppdaga Pendulum? Det er bra at fleire har sett lyset :D

 

Witchcraft, Watercolour, Hold your colour, Slam, The Tempest, The other side, Propane Nightmares, The Island, The Vulture, Tarantula, Granite, Encoder! :D

 

FYFAEN, EG ELSKAR PENDULUM!

Lenke til kommentar

Seriøst? Hu ser ut som en 13-14åring.

 

Folk er ikke syke selv om de synes at en ung/ yngre person er pen. Du blir ikke automatisk pedo av det...

13-14år = barn, nettopp ut av barneskolen, tidlig ungdomskole. I følge profilen din er du 87. modell, altså 9 år eldre. Det er sykt.

Enig!

Lenke til kommentar

Neida, fra spøk til pangpang, jeg tror dere skjønner hva jeg mener. Det går fint an å synes at en person er pen uten at man får vippetiss som gavekort sier/ blir überkåt/ stalker vedkommende. Det tror jeg dere, og spesielt deg Geir er voksne nok til å skjønne.

Selvsagt, men må jo få lov til å erte litt. :p

Lenke til kommentar

Neida, fra spøk til pangpang, jeg tror dere skjønner hva jeg mener. Det går fint an å synes at en person er pen uten at man får vippetiss som gavekort sier/ blir überkåt/ stalker vedkommende. Det tror jeg dere, og spesielt deg Geir er voksne nok til å skjønne.

Selvsagt, men må jo få lov til å erte litt. :p

 

 

Det er fullt lovlig, men akkurat nå virket det faktisk som du mente det :)

Lenke til kommentar

Speaking of pendulum... fler som var på konserten deres i Oslo i desember? Det var awesome det.

 

Jeg var der. konservativ_woot.gif

 

Det var awesome ja, men savnet et oppvarmingsband som kunne hypet opp litt mer enn han DJ-en gjorde.

 

Og når dubstepdelen i Different (VIP) kom, da trodde jeg at jeg skulle dø av awesomenes. wub.gif

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...