Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at læreren bruker metodene han gjør. Selv er jeg redd jeg hadde gått til angrep på en lærer dersom han skal komme og kreve ting av meg som er utenfor hans rettigheter.

 

Men saken er definitivt rørende, og føles godt når du ser elevenes samfunn jobbe for de svake.

Hva er galt med metodene hans? Han forteller de beste elevene at de har mer makt i dette tilfellet enn hva han har.

Lenke til kommentar

Trist at læreren bruker metodene han gjør. Selv er jeg redd jeg hadde gått til angrep på en lærer dersom han skal komme og kreve ting av meg som er utenfor hans rettigheter.

 

Men saken er definitivt rørende, og føles godt når du ser elevenes samfunn jobbe for de svake.

Hva er galt med metodene hans? Han forteller de beste elevene at de har mer makt i dette tilfellet enn hva han har.

Han forteller at han FORVENTER at de skal bruke makten sin. Han gir dem tilsnakk for noe de ikke direkte har vært del av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Minecraft gjør meg glad. oppdaget spillet igår, og kjente en veldig varmende følelse når jeg etter 10 minutter hadde glemt hele omverdenen, og var helt fokusert på å bygge meg en hule, kjenner fantasien kommer tilbake fra barndommen, så gøy! :)

Lenke til kommentar

Minecraft gjør meg glad. oppdaget spillet igår, og kjente en veldig varmende følelse når jeg etter 10 minutter hadde glemt hele omverdenen, og var helt fokusert på å bygge meg en hule, kjenner fantasien kommer tilbake fra barndommen, så gøy! :)

Det er helt sinnsykt artig! Har brukt de siste kveldene på å spille med Pokey og andre elleville karer online :dribble: Utenom i går da, siden jeg var syk menmen.

 

Har funnet meg en ny ynglingsartist! http://open.spotify.com/album/0HduudtTtmQll2zkAJ111r

Lenke til kommentar

Han forteller at han FORVENTER at de skal bruke makten sin. Han gir dem tilsnakk for noe de ikke direkte har vært del av.

Om du sitter og ser på at mobbing skjer, er du en tilskuer. Da er du en direkte del av mobbingen. Du gjør ingenting for å stoppe det.

Da er alle som så sytingen av Kennedy en del av drapet da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han forteller at han FORVENTER at de skal bruke makten sin. Han gir dem tilsnakk for noe de ikke direkte har vært del av.

Om du sitter og ser på at mobbing skjer, er du en tilskuer. Da er du en direkte del av mobbingen. Du gjør ingenting for å stoppe det.

Da er alle som så sytingen av Kennedy en del av drapet da?

 

n725075089_288918_2774.jpg

Lenke til kommentar

Han forteller at han FORVENTER at de skal bruke makten sin. Han gir dem tilsnakk for noe de ikke direkte har vært del av.

Om du sitter og ser på at mobbing skjer, er du en tilskuer. Da er du en direkte del av mobbingen. Du gjør ingenting for å stoppe det.

 

Nop, det er du ikke. Du er, som du sier; En tilskuer.

Kanskje "offeret" føler at du mobber indirekte, men det skjer ikke direkte..

 

Må forsovet si meg enig med Notelitten i denne diskusjonen.

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Nop, det er du ikke. Du er, som du sier; En tilskuer.

Kanskje "offeret" føler at du mobber indirekte, men det skjer ikke direkte..

Det skjer direkte for offeret, for han føler at alle er imot han, og ikke bare han som mobbes. Om ingen sier ifra, så sitter han mutters alene mot alle. Å ikke stoppe mobbing er å støtte mobbing, rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...