Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, takker.

Valget sto mellom å vente på LG's Optimus 2X eller å gjøre som jeg gjorde, men frustrasjonen over N97 tok overhånd. Får bli flerkjerneprosessor på meg neste år i stedet. :p

 

Men jeg har hørt mye om batteriproblemer med den. Er det så ille som folk skal ha det til eller er det noen funksjoner man kan skru av som man normalt sett ikke bruker?

 

Endelig kan jeg i hvertfall spille Angry Birds! :D:roll:

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Hehe, takker.

Valget sto mellom å vente på LG's Optimus 2X eller å gjøre som jeg gjorde, men frustrasjonen over N97 tok overhånd. Får bli flerkjerneprosessor på meg neste år i stedet. :p

 

Men jeg har hørt mye om batteriproblemer med den. Er det så ille som folk skal ha det til eller er det noen funksjoner man kan skru av som man normalt sett ikke bruker?

 

Endelig kan jeg i hvertfall spille Angry Birds! :D:roll:

 

På min holder batteriet i ca 3 dager. Kommer jo selvfølgelig på hvor mye Angry Birds jeg spiller :p

Lenke til kommentar

Når det står Tilbud på matvarene. Gjør det så mye enklere for meg når jeg er ute å handler hehe.

 

Det er lurt å sjekke de opprinnelige prisene før du kjøper (greit nok med varer som er prisa ned pga dato og sånt, for de er nedsatt skikkelig), for en del butikker har en tendens til å sette ned varer med 1 krone, og kalle det tilbud. Spesielt Coop Mega er stygge på dette, men mener å huske at ICA MAXI også synda en del.

Lenke til kommentar

For en utrolig hyggelig busstur jeg hadde i dag. Kjente med en gang jeg satte meg ned i bussen at det var så varmt og godt. Sikkert over 30 grader, men det var jo så kaldt ute at det ikke gjorde noe. Svettet en del etter hvert, men jeg tåler å gå ned noen kilo.

 

Ennå hyggeligere ble det da to jenter, jeg vil tippe i 14-årsalderen, satt og pratet og lo ivrig på setene bak meg. Alltid hyggelig å ta del i andres glede. Gjorde meg også glad å høre hvilken matrett dama rett overfor midtgangen skulle lage i kveld. Hun forklarte det i detalj over telefon.

 

Selv i denne euforiske lykken så bestemte jeg meg for å se en film på laptopen. Den bidro også til å gjøre meg ennå varmere på lårene! Hvor herlig! Etter jeg var kommet godt inn i den multiple Oscar-nominerte "The A-Team", så gjorde bussen et stopp. Inn kom ei trivelig middelaldrende kvinne. Hun satte seg rett foran meg. Og omtenksom som hun var bestemte hun seg for å justere skjermvinkelen på laptopen min. Dette gjorde hun ved å raskt lene setestolen ned mot meg. I tillegg til å få langt bedre innsynsvinkel bidro denne mer kompakte sittestillingen til å gjøre meg varmere. Sjelden man treffer slike hjertegode mennesker. Nesten så jeg ga henne en klem.

 

Når man har det så godt gjør det jo heller ingen ting at bussen er forsinket 20 minutter. Buss altså. :love:

Dette innlegget gjorde meg glad. Jeg nominerer dette til "forum post of the month".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...