Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, det er så herlig når han kommer på besøk om kvelden, og faktisk ikke bare bryr seg om sexen, men i tillegg snakker med meg om ting som betyr noe! Og gir meg en god klem før han drar igjen. :)

He's a playah. Karfolk kan finne på å gjøre mye rart bare for sex. Som f.eks å snakke med folk om ting som betyr noe og å gi noen en klem før man drar.

Lenke til kommentar

Åh, det er så herlig når han kommer på besøk om kvelden, og faktisk ikke bare bryr seg om sexen, men i tillegg snakker med meg om ting som betyr noe! Og gir meg en god klem før han drar igjen. :)

He's a playah. Karfolk kan finne på å gjøre mye rart bare for sex. Som f.eks å snakke med folk om ting som betyr noe og å gi noen en klem før man drar.

 

Klart han er, og vi har heller ikke noe forhold som skal være noe særlig mer enn sex, så de små tingene er egentlig bare en hyggelig bonus som jeg setter pris på.

Lenke til kommentar

Klart han er, og vi har heller ikke noe forhold som skal være noe særlig mer enn sex, så de små tingene er egentlig bare en hyggelig bonus som jeg setter pris på.

Hvis dere virkelig var helt enige om at dette ikke skal være et forhold med annet enn sex så ville du ikke brydd deg døyten om å snakke med han om ting som betyr noe og å få en klem da han drar

Lenke til kommentar

Klart han er, og vi har heller ikke noe forhold som skal være noe særlig mer enn sex, så de små tingene er egentlig bare en hyggelig bonus som jeg setter pris på.

Hvis dere virkelig var helt enige om at dette ikke skal være et forhold med annet enn sex så ville du ikke brydd deg døyten om å snakke med han om ting som betyr noe og å få en klem da han drar

 

Hvorfor ikke? Jeg er da et menneske som alle andre, og selv om jeg liker å ha en fast sexpartner uten øvrige forpliktelser, så betyr ikke det at jeg ikke setter pris på en ordentlig samtale i ny og ne.

 

Jeg har dessuten veldig få andre venner her på hjemstedet for tida, så jeg har ikke venninner eller andre som jeg kan ha fornuftige samtaler med eller få klemmer av.

Lenke til kommentar

Åh, det er så herlig når han kommer på besøk om kvelden, og faktisk ikke bare bryr seg om sexen, men i tillegg snakker med meg om ting som betyr noe! Og gir meg en god klem før han drar igjen. :)

 

Sånn dere homser gjør det?

 

Jeg er bi.

 

(Og jente, men det er visst ikke et alternativ?)

W00t! Let's unite! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...