Gå til innhold

spørsmål rundt bytte av account


Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått lei av characters'ene på min account, og vil gjerne prøve ut horde. jeg har en 70 warrior, 60 hunter, 61 rogue, 41 rogue, 44 mage og masse twinks/lowbie alts som ikke er verdt å ramse opp her. Det jeg lurer på er om noen vet om det er riktig at det er lov å bytte account med andre, hvorvidt man også bytter CD (altså wow-cd'ene) og går med på at man ikke eier de faktiske characterne, men arbeidet investert i dem. Si gjerne ifra hvis noen er interessert i å bytte også, e-mailen min er [email protected]. Er kun interessert i å bytte med noen som har en lvl 65+ horde char på en PVP-server, som ikke er på transfer-cooldown.

 

Dersom denne tråden bryter noen regler på forumet beklager jeg dette dypt, men ettersom jeg lurer på hva som er lov og ikke med bytting av account antar jeg at dette ikke kan anses som oppfordring til juksing.

 

På forhånd takk, alle forebyggende/hjelpsomme poster er velkomne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo ikke lov å bytte accounts.

8921147[/snapback]

 

 

.... Les litt mer, prøv å være litt hjelpsom. Hvis du hadde lest posten min hadde du sett at jeg stilte et spørsmål ang. akkurat dette, og vil ha en pålitelig kilde (gjerne quote fra blizzard's regler) og ikke bare "det er jo ikke lov.". Jeg har nemlig flere ganger hørt at det er lov å selge accounts, så lenge man går med på at blizzard eier accounten og det den evt. inneholder, du bare investerer i tiden som har blitt brukt på den.

Lenke til kommentar
Da har du hørt feil. Account bytte/salg av accounts er ikke lov. Hvis du hadde lest Blizzards EULA, som DU godtok, hadde du funnet det ut selv.

8921218[/snapback]

 

Ja vel. Kan du gi meg en link til EULA så jeg kan lese dette selv, evt. quote det? Syns det virker rimelig snålt at så mange som jeg har spørt svarte det jeg sa i stad, mens du virker så sikker på det motsatte :p

Lenke til kommentar
Det er i Amerika man har lov hvis man selger alt av CD'er osv. I Europa er det overhodet ikke lov. Trodde dette var noe alle visste.

 

http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html

8921318[/snapback]

 

Si meg, er du i godt humør i dag? Takk til de to andre som postet over, og takk for at du postet linken som jeg bad om uansett. Jeg får ta en titt, linker en quote når jeg evt. har funnet ut av det.

 

Edit: rofl, du linka meg den til USA sin versjon! Jeg ser om jeg finner den for EU, for som du sier er det visst ikke det samme.

Endret av Pwno
Lenke til kommentar

føler at det blir litt repeterende dette, men vil gjerne få sakt det riktig:

 

I følge Blizzard WoW TOU (Terms of Use) er det ikke lov til å selge, bytte eller overføre en brukerkonto til en annen person, i følge følgende paragraf:

 

Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer

 

Hele Terms of Use kan leses i følgende link: http://wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
føler at det blir litt repeterende dette, men vil gjerne få sakt det riktig:

 

I følge Blizzard WoW TOU (Terms of Use) er det ikke lov til å selge, bytte eller overføre en brukerkonto til en annen person, i følge følgende paragraf:

 

Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer

 

Hele Terms of Use kan leses i følgende link: http://wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

8921380[/snapback]

 

 

ok, tusen takk! Var akkurat dette jeg lurte på. Takk for hjelpen igjen.

 

Edit: Inxs, takk uansett :)

Endret av Pwno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...