Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

hei, er en gutt på 14 år btw.

jeg og en jente som bor 20min unna og som jeg møtte på en komf. leir som jeg ble forelska i, og vi har drevet og flørtet over msn, telefon en del, så vi har planlagt å møtes en av dagene til helgen,, vi kommer vel mest sannsynlig til å dra til sandvika(for dere som vet hvor det er) og drive rundt, kanskje kino eller noe..

 

men har dere noe som helst forslag til hva vi kan snakke om og eller gjøre og sånt da det kan hende vi er der sammen et par timer ?

 

Vet hun liker meg og, (bare en uke siden den leiren btw.) så burde jeg prøve å flørte mye med henne og kanskje gi klem og sånt?(er ikke noe flink til sånt..)

 

 

Takk for og tips..=)

se på henne som den irriterende søstra di, det viktigste er at du fremtrer som en kul person og være med! Tenker du på henne som kjærestemateriale kan du fort bli nervøs, men flørt og ha det koselig med henne!

 

 

okei, takk, men vet jo dette fra før egentlig, men noen forslag til hva vi kan gjøre/snakke om og burde jeg gi klem/kyss osv..?(vi har bare møttes en gang før, men vi flørtet og fikk ganske god kontakt da, hun hadde hodet på brystet mitt når vi sov osv..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, jeg er i en litt fucka situasjon nå.. Jeg er liksom en av de som folk ser på som får seg masse, uten at jeg får meg fryktelig mye.. F.eks så var det en kamerat som spurte folk om ei dame var fin, også ser han litt betenkt ut, også spør han meg om jeg ville hatt meg med hun og jeg sier ja, og da sier han at da må hu være brukbar.. Tydeligvis så har jeg et eller annet, tror jeg må vokse et par baller og tørre å bruke det..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
hei, er en gutt på 14 år btw.

jeg og en jente som bor 20min unna og som jeg møtte på en komf. leir som jeg ble forelska i, og vi har drevet og flørtet over msn, telefon en del, så vi har planlagt å møtes en av dagene til helgen,, vi kommer vel mest sannsynlig til å dra til sandvika(for dere som vet hvor det er) og drive rundt, kanskje kino eller noe..

 

men har dere noe som helst forslag til hva vi kan snakke om og eller gjøre og sånt da det kan hende vi er der sammen et par timer ?

 

Vet hun liker meg og, (bare en uke siden den leiren btw.) så burde jeg prøve å flørte mye med henne og kanskje gi klem og sånt?(er ikke noe flink til sånt..)

 

 

Takk for og tips..=)

se på henne som den irriterende søstra di, det viktigste er at du fremtrer som en kul person og være med! Tenker du på henne som kjærestemateriale kan du fort bli nervøs, men flørt og ha det koselig med henne!

 

 

okei, takk, men vet jo dette fra før egentlig, men noen forslag til hva vi kan gjøre/snakke om og burde jeg gi klem/kyss osv..?(vi har bare møttes en gang før, men vi flørtet og fikk ganske god kontakt da, hun hadde hodet på brystet mitt når vi sov osv..)

 

 

 

viss stemninga er åpen for det så kyss henne, klemme henne er jo det første du burde gjøre når du treffer henne

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Faen, jeg er i en litt fucka situasjon nå.. Jeg er liksom en av de som folk ser på som får seg masse, uten at jeg får meg fryktelig mye.. F.eks så var det en kamerat som spurte folk om ei dame var fin, også ser han litt betenkt ut, også spør han meg om jeg ville hatt meg med hun og jeg sier ja, og da sier han at da må hu være brukbar.. Tydeligvis så har jeg et eller annet, tror jeg må vokse et par baller og tørre å bruke det..

 

Fake it till you make it.

 

Edit: I lys av at noen faktisk har begynt å ta meg seriøst, så må jeg bare legge inn en liten disclaimer. Jeg smaker fortsatt best med en klype salt. Medium-rare.

 

For å svare seriøst på innlegget: Det er ikke en fucka situasjon. Hvorfor skulle det være negativt at de rundt deg tror du får deg mye? I Norge er det ofte slik at du får player-stempelet bare du prater med en jente på byen (som er utenfor din sosiale sirkel). Jeg synes forresten logikken til kompisen din er rar. Jeg har sett mye film, men de færreste av kameratene mine spør meg om filmtips. Hvorfor skulle min smak være bedre enn deres?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Dorian Gray:

Jeg ble meget full, dro på stranda, fikk en BJ og skulle pule, men det gikk ikke. Uansett, kan jeg bruke awesome nå? Ja, faen, det kan jeg. AWESOME. Og ikke nok med det, jaggu fikk jeg ikke blitt kvitt det limiting beliefet jeg føler ødelegger mest for meg selv i samme gangen, det at jeg ikke klarer å pule jenter jeg møter på byen som ikke allerede er i min vennekrets uten å først møte dem på vors. Nice. Awesome. Og det som er enda mer awesome, er at det er awesome vær og at jeg endelig skal få spilt sandvolleyball i år. Det er nesten så det er awesome det og.

Lenke til kommentar
Fake it till you make it.

 

Edit: I lys av at noen faktisk har begynt å ta meg seriøst, så må jeg bare legge inn en liten disclaimer. Jeg smaker fortsatt best med en klype salt. Medium-rare.

 

For å svare seriøst på innlegget: Det er ikke en fucka situasjon. Hvorfor skulle det være negativt at de rundt deg tror du får deg mye? I Norge er det ofte slik at du får player-stempelet bare du prater med en jente på byen (som er utenfor din sosiale sirkel). Jeg synes forresten logikken til kompisen din er rar. Jeg har sett mye film, men de færreste av kameratene mine spør meg om filmtips. Hvorfor skulle min smak være bedre enn deres?

 

Mener ikke det er negativt i seg selv, bare irriterende at jeg tydeligvis gjør noe bra, samtidig som jeg ikke får det til allikevel.. Og ja, logikken hans var litt rar i den situasjonen : p

Lenke til kommentar
Pictures or it didn't happen!

 

Got Pictures and it DID happen :) Ingen hadde trodd meg uten det, men laster ikke opp noe her :p

 

PM, meg og!!

 

Edit:

 

Greit kveld for min del i går. Startet med vors hos kompis, videre til strandfest + herlig vær, og så lite nach. Svært lite damer involvert, og da min one-itis var på annen fest fant jeg liten motivasjon for å sarge noe. :hrm:

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar

Jeg må bli bedre til å trykke på knappen jeg ass....sliter litt med å eskalere det helt ut liksom. Må se mine egne potensialer...ikke noe å si på respons fra damer for tiden, har de fått i seg litt alkohol tør de alltid å vise interesse.. spennende det, jenter du ikke trodde likte deg kommer og skal liksom ha mat :) da er vi på vei

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Litt kred fordi hun faktisk er Z-kjendis, men selve dama er ikke akkurat imponerende. Grunnskolementalitet og et mindre appellerende utseende. Subjektivt sett, så klart. Hadde det vært Margrethe det var snakk om, hadde jeg applaudert. Karita køddet med Paradise-damen min, da kødder du med meg. Reality-TV er serious business...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...