Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ait, here goes. Nå er russetida i gang og jeg har opplevd mye, og lært enda mer. Bare så det er nevnt, så er ikke dette ment som noen skrytetråd selv om det kanskje kan høres sånn ut.

 

Jeg har vært i et forhold i tre år, og ble derfor veldig utenfor når det kommer til jenter. Jeg fokuserte kun på hu jeg var sammen med, og det gjorde at jeg mista draget, drivet og verst av alt lysten til å prøve meg på jenter, og selvtilliten gikk til helvete. Men for en måned siden dumpa jeg dette høyst destruktive forholdet, og ble dermed fri :D

 

Planen var at jeg i russetida skulle utvikle mitt inner game og bli sikker på meg selv igjen. Noe annet jeg ville oppnå var å knuse komfortbobla mi. Det har jeg absolutt gjort! Her kommer field-reporten min fra de første fire dagene i russetida:

 

Dag 1: Dåpen

Det var onsdag, skoleuka var over, og vi skulle ha dåp. Folk var i sinnsykt godt humør. Det var den første skikkelige russefesten, og jeg var rett og slett kun ute for å ha det gøy. Å i det hele tatt kysse ei jente virka helt fjernt, og jeg var innstilt på en rolig kveld med gutta. Når vi skulle døpes var derimot steminga helt wild, og jeg kom med en gang i humør for litt flørting. Pga den da veldig lave selvtilliten holdt jeg meg på starten til folk jeg kjente, og det ble noen klemmer og litt dansing. Dog ingen kyss. Seinere på kvelden kjørte vi til en diger parkeringsplass i skaugen og en buss sto for musikk/diskolys. Der møtte jeg en HB8 som jeg tydeligvis har møtt før. «Hei Emil! Husker du meg?». Hva skulle jeg si? Jeg fortsatte med «Ehhh.. *tenke hardt*Jaja, såklart! Men hva het du igjen? :p», og lo det bort at jeg ikke huska hu. Jeg prøvde så godt jeg kunne å virke selvsikker når jeg snakka med hu, selv om det skinte igjennom at jeg fortsatt var usikker etter det forrige forholdet jeg var i. Det gikk videre til litt tafsing før jeg fant ut at hu hadde type, og plutselig så sto hu og dansa med en kompis av meg som er litt mer frampå enn meg. Greit nok tenkte jeg, og choda videre.

 

Seinere møtte jeg ei jente som var grei nok. Husker ikke akkurat hvordan hu så ut, men hu var ikke noen perle. Vi snakka, og det gikk over til kyssing. Deretter ble det roting og tafsing, og det endte med at vi tok kongla(et russekrav som omhandler noe så romantisk som knulling i skogen). Hu var jo ikke superpen eller noe, men jeg – som egentlig bare var komfortabel med å snakke med personer jeg kjente - gikk hardt ut og knuste komfortbobla mi totalt. Stor seier for Emil.

 

Kvelden endte med at jeg kjørte hjem sammen med ei jente som jeg har flørta en del med over den siste tida. Vi satt bakerst i russebilen deres, helt inntil hverandre. Jeg begynte å beføle hu, og endte opp med hånda inni singletten på vei opp mot en meget mottagelig pupp. Det funka fint. Det rare er at hu bøyde seg unna når jeg prøvde å kysse hu. Jeg gikk hjem med en litt blanda følese. Jeg hadde liggi med ei jente for første gang på lenge, jeg hadde klina med 4 jenter, og jeg hadde tafsa på ei jente jeg har litt følelser for. Men jeg var også blitt avvist. Det jeg lærte var at jeg fortsatt presterte som jeg forventa av meg selv, og at det ikke egentlig har noe å si om ei jente avviser meg, for det er mange, mange andre å ta i!

 

Dag 2: Natt til 1. mai

Denne kvelden var veldig rolig. Jeg brukte kvelden på å øve litt på dansinga mi, og å igjen prøve å kysse denne jenta jeg har prøvd meg på veldig lenge. Jeg klarte å komme up close, og leppene våre toucha hverandre, men hu gikk unna med en gang. The fury arises. Jeg prøver igjen og igjen, men nå som hu er klar over at jeg vil kysse hu, så blir det totalt umulig for meg.(Bra sagt, sant? :)) Jeg gir opp jenta, og sitter på med ei venninne som nettopp ble henta av ei anna jente. Her er første gangen jeg brukte noe som på noen som helst måte kan likne på sjekking. Vel hjemme, vrir jeg om Tims «I'm sad, I need a kiss» til å bli «Jeg har ikke klina med noen i kveld, og det er forferdelig kjipt å dra hjem fra russefest uten å kline med noen! Skal vi gjøre noe med det eller?». Jeg klina med den edru to år eldre sjåføren. I følge den skalaen her var hu en HB6. Sånnsett dårlig kveld, men jeg fikk ihvertfall øvd litt på dansinga mi, og jeg fikk klina med ei edru jente.

 

1-5 is an UG - 30% of all chicks

6 is a neutral until screened for personality (she can gain or lose points)

6.5 is a B or Babe (50% of the chicks run into on average)

7-8.4 is an everyday HB (waitress, receptionist, cheerleader, 10% of all chicks)

8.5-9 is an eye-catching HB (magazine model, stripper, aeobics instructor, 6% of all chicks)

9.5 is high-quality HB (girl-next-door who could be model/TV personality, healthy, natural, intelligent, 3% of all chicks)

9.9 is SHB, way less than 1% of all chicks

There are no 10s

 

Dag 3: Første dagen på landstreff på lillehammer

Denne kvelden var jeg uten tvil klar til å feste. Vi kom oss inn på området etter mye styr, og stemninga var helt epic. Alle virka klare for å feste, været var bra, og de hadde satt opp fem busser med helt groteskt lydanlegg klart til dansing. Det var også satt opp konserter med DDE og en del andre brukbare band. Det første som slo meg når jeg kom dit var hvor utrolig mange pene jenter det var der. De stygge hadde tydeligvis gjemt seg i bilene eller ikke turt å komme, for der var det SINNSYKT mange jenter som passer min «målgruppe». Min indre stemning økte et par hakk da, og jeg kjente nærvøsiteten komme snikende. Jeg har aldri vært særlig tøff når det kommer til jenter, og har aldri «tatt sjansen» på ukjente mennesker. Det kom til å endre seg!

 

Hele kvelden starta med at jeg og han jeg har russebil med gikk rundt på stedet og gjorde oss kjent med hvordan layouten var. Vi choda. Det var forferdelig. Vi bestemte oss for å gå til noen kjentfolk, og slo oss ned der. Der ble vi godt tatt imot, og vodka/redbull gikk fort ned. Jeg var skikkelig i humør. Som jeg lærte i Flawless Natural, så blir jenter tiltrukket av gutter som har det gøy og er i godt humør. Jeg har alltid hatt lyst til å virkelig slå meg løs, danse så bra som jeg kunne, og prøve meg på alle fine jenter jeg fikk tak i. Jeg fikk med meg han jeg har russebil med, og hoppet nedover «buss-gata» forbi dansegulvene og slo på *glimt-i-øyet*-blikket mitt. Den positive responsen var enorm. Gutta som så interessante og partyklare ut fikk en high five, og jentene fikk en kort dans(eller kyss eller whatever). Jeg var i gang. Jeg var absolutt i humør. Litt seinere så var møtte jeg ei jente i parallellklassa mi og dansa litt med hu. Hu hadde visst glemt at typen hennes satt hjemme og venta på hu, og var veldig flørtende. Det endte med at jeg fikk tatt kongla igjen.

 

Før jeg dro opp satt jeg meg forskjellige mål for kvelden. Jeg skulle ha mye mer øyekontakt med jenter, jeg skulle danse mer, og jeg skulle bruke tresekundersregelen til det fulle. Et mål som jeg tenkte at var veldig fjernt var å utføre russekravet som går på å kline med ti jenter og få autograf og nummer. Jeg hadde håpt at jeg klarte å utføre denne i løpet av hele russetida. Jeg ordna russekort og autograf av noen av de jeg rota med på dåpen, og var litt på vei. Nå sitter jeg her med 15 russekort med autograf og 5 numre. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det var også fire jeg ikke fikk noe kort av. Kvelden endte med en time i busskø og snakking med mange interessante mennesker der. Jeg hadde allerede fått min «kongle» for kvelden, så prøvde ikke å få med noen hjem(les: inn i personbilen der jeg og en kompis sov).

 

Dag 4: Andre kvelden på Lillehammer

Vi var slitne og jævlige etter en kveld med festing, så vi tok turen til håkonshallen og dusja. Det gjorde sitt for psyken, og vi var igjen klare til ny innsats. Vi råna litt rundt i bilen før vi gikk opp og ned gågata et par ganger i håp om å finne noen interessante mennesker å snakke med. Fant ingen som virka spesielt spennende akkurat der, så vi dro heller på strandtorget(eller hva det heter) og kjøpte litt mer drikke. Etter det kjørte vi igjen opp til parkeringsplassen og grilla i sola.

 

Klokka 4-5 var vi klare til å dra opp på treffet igjen, så vi fylte sekken med drikke og gikk opp. Det var en 3 km lang tur i oppoverbakke, så vi var ganske så slitne når vi kom til toppen. Vi gikk igjen til den gjengen der jenta jeg tok kongla med befinner seg. Hu var helt rar og angra på at hu var utro osv osv osv, så vi tok heller turen til en forsamlig med godt humør. Vi vandra litt rundt samtidig som vi vorsa, og hadde det utrolig gøy. Han jeg hang med – som egentlig er ganske beskjeden og forsiktig – sa at vi kanskje skulle ha tatt en helikoptertur. Det så utrolig fett ut, og var veldig fristende. Så vi snakka med pilotene. I mangel på penger gikk vi videre. Litt seinere på kvelden var de på vei til å preppe helikopteret for å dra hjem, og standen – som var midt i blant folket – var tom for piloter. Kompisen foreslår at vi skal sette oss på stolene bak bordet i standen(var mangel på sitteplasser der). Vi går bort, og jeg får en genial ide. Hvorfor ikke late som om vi var piloter? Det kom med en gang to jenter bort. Hu ene var en HB8, og hu andre var en UB. Mens jeg satt der i russebuksa og fortalte om min kombinerte VGS- og Høyskole-utdannelse i helikopterflyvning(med en spøkefull tone såklart. Jeg juger ikke), ble stemningen god, og vi sa vi skulle ta dem på en tur. Vi gikk mot helikopteret hånd i hånd da HB-en plutselig stopper opp og ser rart på meg. «Dere er ikke piloter, er dere vel?». En «Jojojo, kom nå *claw of glory* » seinere, og vi var ved helikopteret. Utrolig nok var det ingen som stoppa oss. Jentene hoppa med en gang inn i baksetet, og jeg står der lamslått over at vi faktisk kom oss så nærme helikopteret. Jeg har allerede skaffa en liten crowd på 7-8 personer som ser på i spenning på hva jeg og «andrepiloten» min skal gjøre da den ekte piloten kommer bort og prøver å stoppe «flyturen» vår. Jeg ser han rett i øynene, og foreslår at jentene kanskje kan sitte i baksetet bittelitt, og smiler og nikker for å indikere at han faen ikke skulle få ødelegge for sjekkinga mi. Han sa at det var greit, og sto og venta i noen sekunder til jentene ser smilet vårt og kommer ut igjen. Vi lo litt av at de faktisk trodde på at to brisne 18-åringer hadde helikopterlappen og kunne ta dem på tur, og jeg avslutter med k-close og russekort med autograf fra HB8. En vakt i 50-årene som har sett hele seansen kommer bort og gir meg en high five for innsatsen. Egoboost!

 

Kvelden gikk videre med at jeg og andrepiloten min gikk bort til dansegulvet og prøvde å skape litt liv. Med 8000 mennesker rundt deg er det litt vanskelig å gjøre noe videre stort inntrykk, men vi klarte da å få positiv respons fra de fleste jentene. Positiv tilbakemelding fikk vi også på konserten foran hovedscena, der jeg fant meg en HB8 til. Vi dansa en del, klina litt, og hånda kom seg fort ned i buksa hennes. Det stoppa dessverre der, og vi avslutta med et heftig kyss.

 

Klokka 12 var jeg sliten og lei etter 4 dager med drikking, puling og dansing etterfulgt av soving i en bitteliten bestemorbil, så vi bestemte oss for å ta kvelden. Men på vei gjennom dansegulvet møtte jeg faktisk hu jenta jeg jeg har flørta en del med de siste månedene. Tresekundersregelen gjaldt jo fortsatt, og jeg innleda litt dirty dansing. For første gang ble øyekontakt og smil opprettholdt lenge nok til at jeg kunne gå inn for et kyss. Det funka. Hu kyssa tilbake. Det her var så epic at det er helt sjukt. Jeg har prøvd å game denne dama i to måneder, og i natt gikk det faktisk. AWESOME!

 

Etter fire dager med gøy sitter jeg igjen med følelsen av at jeg har oppnådd noe stort. Dere har sikkert måtte øve til ei prøve i matte eller noe slikt, og når dere ser på en vanskelig oppgave, så virker alt helt håpløst? Løsningen på dette problemet for meg pleier å være at jeg satser på at denne oppgaven ikke kommer på prøva. For en gangs skyld har jeg prøvd og prøvd på denne oppgaven, og etter to måneder klarte jeg den endelig. Større satisfaction skal en leite lenge etter!

 

Litt annet gøy som skjedde: Jeg fikk to nye pivots, og jeg har fått mange nye guttevenner. På lørdag kveld så vi noen som pulte på det «gjordet» under et stort flomlys(foran skiskytter-blinkene), og vi gikk bort til spektatorene og snakka skit. De som sto der fra før av ville absolutt gå og ødelegge for de som knulla midt ei diger lampe, så de tok med kamera og lommelykt og løp fram. Jeg og kompisen løp etter. Utrolig gøy selv om det var jævlig dårlig gjort av de andre. Hahaha :D

 

Ellers så skal jeg prøve meg litt til på hu jenta jeg liker godt. Får se hvor hardt jeg prøver, for jeg fikk høre av den ene pivoten min at jeg pusha litt for hardt. Så vi får se hvordan det går! Vi ville blitt et jævlig fett par :D

 

Og så møtte jeg på Torgrim(Mirgrot på forumet). Vi skulle ha slått av en prat, men den jævla apen bare sto og vinka som en hvilken som helst annen chode, så jeg la ikke videre merke til det før han sa det på msn i stad:P

Lenke til kommentar
Wall of Text

Haha legendarisk; bra at du pusher deg selv! Kommer snart med min Field Rapport fra Lillehammer-treffet!

jeg vinka, hadde øyekontakt med deg i flere sekunder men allikevel kjenner du ikke meg igjen, da droppa jeg det hele og fokuserte på frk.hb7 som tafsa på rompa mi.

Lenke til kommentar
Bla Bla Bla

 

At du i det hele tatt klarer å ha fokus på det her i russetiden, er helt sykt.

Drikk deg drita, kom deg inn i en fet bussring og ha det sinnsykt, det er alt du trenger for en vill kveld!

 

" Så jeg var bra nok for deg likevel " ;)

Endret av Syler__pua
Lenke til kommentar

Field report fra helgen.

Hvordan jeg fikk to jenter i sengen - Field Report 4

[...] hun viste meg piercingen i tungen. "Jeg har hørt at jenter tar piercing i tungen er flinkere til å suge, men du ser ikke ut som typen." Det eneste tipset jeg kan gi med sikkerhet til de som forsøker seg på byen eller andre steder og føler at de ender i vennefellen er at de må styre samtalen inn på sex etter 2 minutter sammen. Hvis man ikke viser at man er et seksuelt vesen og en potensiell partner tidlig så er du på god vei til å bli lillebroren hennes.
Endret av tesla does the astro
Lenke til kommentar

Skjønner ikke noe om hvordan dere husker alle detaljene fra russetreffene xD

 

Tryvann natt til 1.mai:

Vorser på skolen med Mirgrot og andre for å skaffe litt state. Var en kamerat som endte med å tagge ned ansiktet mitt og endte opp med en ganske sjarmerende tekst i panna...staten synker en del når bilen jeg skulle sitte på med bryter sammen og jeg ender opp med 2 andre i en rutebuss og et stykk SINNSYKT trang t-banevogn til tryvann...Dog vi kom frem til tryvann etter en god del mas og 2 six-packs rikere (folk mista sinnsykt mye, og hvis de ikke plukker det opp så er det første mann til mølla right?)

 

Kommer opp og takket være han ene av de jeg er sammen med tar det 30min å gå 50m. Makan til kar med stor social circle! Sier takk for meg til de, og tar "gullpass-køen" og smetter raskt inn på tryvann. Møter en god venn av meg rett på innsiden som nettopp har mista LTR-dama si og føler at jeg må kjøre med han litt i dag, så vi ender opp i kiosk-køen for å skaffe oss litt ørepropper (lyden i ringene er sinnsyk). This is where it starts!

 

Forran oss står 2 jenter, en HB7 som er uaktuell og den andre får jeg ikke bestemt med en gang. Det er mangel på ørepropper forran oss så vi blir stående der en stund, og i løpet av tiden snur HB? seg rundt og ser meg rett inn i øynene. Er allerede i sinnsyk state etter litt ulvehyl og random synging med kameraten min så det føltes som at hele meg ville ha hookup og skulle få hookup i natt (alt i alt en sinnsyk følelse :p). Anyways så snudde denne HB? seg og jeg trenger så vidt å se på henne i et par sekunder før hun smiler bredt. Nå, mitt game, hvis man ser på det å snakke med ukjente, SUGER HARDT når det kommer til det å snakke :p Så hva gjør man? man legger armen rundt skulderen på jente og bare fortsetter å se på hverandre ^.^ Akkurat hva som skjedde etter dette husker jeg ikke helt (20 sec av convo lost) men så ender jeg opp med å ta en klem av henne, kysse henne på kinnet og får det samme tilbake. Nå drar HB7 med venninna HB? med seg fordi hun har fått proppene og HB? følger motvillig med.

 

Det ender ikke her^^ de steller seg 2m bak oss for å putte i proppene, jeg er rask til å ta et par selv og er klar for å kjøre videre, noe jeg ikke er alene om å ha i tankene. HB? er ferdig med å ta i proppene og snur seg mot meg. Hva annet kan jeg gjøre enn å gå rett opp til henne og dra henne inntil meg? Hun minner meg så sinnsykt om mitt LTR-target atm. og alkoholen legger henne på noe som jeg da ville ha sagt var en HB10 uten å nøle :D Jeg er på vei til å kjøre k-close (aggressivt er det diggeste for meg) før hun faktisk kommer meg i forkjøpet! Etter et par sekunder ser HB7 meg og venninna hennes sammen, drar henne til seg og går avgårde mot bussringene (umulig å finne noen der inne). HB10 (om mulig) gjør utrolig nok en del motstand til venninna om å dra og prøver å dra meg med dem (hånda hennes misser min arm men 20cm mens jeg bare står der). Klarer faktisk å reagere og løper etter de med min kamerat i hælene, irritert over at han ikke klarer å gjøre noe annet enn å se på. Skjønner på veien at cockblockern på VEKK og dytter faktisk kameraten min inn i HB7 og tar HB10 i armene mine. Kameraten min kan være chode, men damn for en sjarm han har og det hjelper han bra med å holde på HB7. Så jeg fortsetter make-out med HB10 mens jeg guider oss mot skogen, og min kamerat holder fremdeles HB7 på plass, nå en hel busslengde og et hjørne bak oss :)

 

Så kom vi inn i skogen og kongla ble tatt (though ingen vitner :p ), og jeg er i lykkerus resten av natta :D Må også si unnskyld til Mirgrot for ikke å winge han mer resten av kvelden, begynte å bli edru, kald, sulten, og HB10 slukkket egentlig behovet mitt den kvelden :p

 

Lillehammer ble bare fun, danse, drikke, spy og paintball :p Fant ingen damer som var aktuelle, dog jeg lette heller ikke noe særlig fokusert. Prøvde å gi Mirgrot DHV den ene kvelden, men jeg hadde drukket så mye at jeg tror det heller ble DLV :/ (han seilte det ofc inn uansett (phew))

 

Halve russetida borte nå, får se hva resten bringer^^ dog jeg roer meg en del nå for å fokusere på LTR, dog må daske meg selv til å winge Mirgrot til mer morro

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Denne tråden pumper meg opp iblandt! Igår ble jeg ditcha av folk som skulle på 20årsplass, og hadde ingen andre å være med, så jeg ble emo og dro hjem.

 

Jeg trenger noen å snakke med. Har lest denne tråden since the very beginning, og vet jo ting, men. I need a mentor, anyone? PM

Lenke til kommentar

Helt klart. Men herregud så gøy! :D

 

Jeg sitter egentlig med en følelse av at russetida er over jeg nå. Er liten sannsynlighet for at jeg skal til tryvann, og jeg har ikke hørt om noen fester ellers! Nedtur :(

 

EDIT: Noen som har forslag til hva en kan gjøre på first date med et LTR target? Det er hu som noe motvillig(ettersom alle de beste venna mine og hennes så på) kyssa tilbake på lillehammer. Hu er jomfru(var før russetida ihvertfall), men jeg tror hu klarer å slå seg løs. Any suggestions? Kino er litt for kjæreste-frame for min smak...

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke å gå sammen en hel dag å bare .."russe" høres ut som en dårlig date, om været slår til og greier. Russetid er automatisk minner, og legger du på litt romanse blir de enda sterkere. Er vel noe Ni Kon har nevnt 10000 ganger, "skap minner sammen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...