Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal jeg prøve meg på en frekk en på nettby?

har funnet ei som er en nier for meg.

 

Lurte på å kommentere på et photoshoot bilde at hu trenger et årskort på treningsstudio eller noe.

Kommer det noe godt ut av noe sånt egentlig?

 

F.eks: Fint bilde. ett år på treningsstudio nå, så blir det bra

Hva i all verden vil du oppnå med det?

Er målet å være en drittsekk, kjør på, men da er du en drittsekk, og det får være ditt valg

Er målet å ha det gøy, kan det gjøres på helt andre måter, også på nettby

Er målet å pule dama, tviler jeg på at det er rette måten å gjøre det på.

 

Jeg liker å finne noe positivt om profilen, ellers så spør jeg om noe jeg enten a) lurer på eller b)noe helt usaklig. Det er morsommere å pule dama ved å gi hun noe positivt (annet en god sex) enn å kun ha sex. Gi value!

 

Som unique pleide å si, "leave them better than you found them". Ikke nødvendigvis det mest effektive, men det gjør verden til et litt bedre sted!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Abundance reality er ekte abundance. Du snakker om abundance mentality. Fake it till you make it er nesten litt typisk RSD. Tim snakker for eksempel om at du skal se på ditt eget game som 10/10. Tull. Jeg skjønner poenget hans, men formuleringen suger. Det skal alltid være rom for forbedring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde tenkt å foreslå alle tre, men da måtte vi reist til utlandet, helst Nederland.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Agreed. Vi trenger ikke drepe dem en gang. Offentliggjøringen av "fourth method" kommer til å røske i stykker virkelighetsoppfatningen deres og resultere i en selvmordsbølge. Indirekte markedsføring.

Lenke til kommentar
Agreed. Vi trenger ikke drepe dem en gang. Offentliggjøringen av "fourth method" kommer til å røske i stykker virkelighetsoppfatningen deres og resultere i en selvmordsbølge. Indirekte markedsføring.

Basert på hva jeg har lest virker det mer som at du og Herr Grå bruker "No method" og bare baserer dere på at dere ser bra ut og er naturlig karismatiske. Hvordan lærer man det bort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Basert på hva jeg har lest virker det mer som at du og Herr Grå bruker "No method" og bare baserer dere på at dere ser bra ut og er naturlig karismatiske. Hvordan lærer man det bort?

 

Takk for komplimentet, men det stemmer ikke. At vi ser bra ut (dine ord) og er naturlig karismatiske (opplest og vedtatt) betyr ikke at vi ikke kjører "no method". Som nevnt kjører vi "fourth method". Jeg kan si at av alle FRs og LRs jeg har lest, så er du den som er virker mest lik meg.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...