Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg for lengst var i vennefella, MEN! du skrev om et eksempel at man kunne være ekstremt passiv i en måned eller lengre

Det er vanskelig, da må man reframe seg. Kommer du tilbake som den samme gamle deg så ender du opp der du var. La henne tenke ting som "Jøss, hadde nesten glemt at han var så sinnsykt kul/grei/hot/pulbar/smart/nice/etc"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_qwerty_*
Jeg trodde jeg for lengst var i vennefella, MEN! du skrev om et eksempel at man kunne være ekstremt passiv i en måned eller lengre

Det er vanskelig, da må man reframe seg. Kommer du tilbake som den samme gamle deg så ender du opp der du var. La henne tenke ting som "Jøss, hadde nesten glemt at han var så sinnsykt kul/grei/hot/pulbar/smart/nice/etc"

Ja, jeg har også bestemt meg for mye mer fysisk berøring, jeg gjør det alt for lite!

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg for lengst var i vennefella, MEN! du skrev om et eksempel at man kunne være ekstremt passiv i en måned eller lengre

Det er vanskelig, da må man reframe seg. Kommer du tilbake som den samme gamle deg så ender du opp der du var. La henne tenke ting som "Jøss, hadde nesten glemt at han var så sinnsykt kul/grei/hot/pulbar/smart/nice/etc"

Jepp, Demantios har forstått det. ;) Denne gangen må du se hva du gjorde feil forrige gang, og rette det opp.

 

Flott at du likte den!

Lenke til kommentar
Er det noe du som kjæreste kan gi henne som hun ikke får av deg som venn? Hvis ikke så har hun ingen grunn til å la deg se henne naken.

Bra sagt Dorian, og hva kan svaret på dette være mon tro? Tar og lager en liten liste jeg, slik at jeg får sett om jeg vil takle et eventuelt LTR. Begynnelsen i alle fall, en vet aldri hva som kan komme opp her i livet.

 

Som kjæreste vil jeg gi henne mine mer intime detaljer, mine hemmeligheter, hun vil bli godt kjent med min sprø familie, jeg vil stille opp for henne oftere enn det jeg gjør for andre, sexen vil bli mer meningsfylt, jeg vil bruke mer tid på henne, jeg vil ikke se på andre jenter (mens hun er der :p) og jeg vil bry meg. Jeg tror dette holder, men samtidig skal hun ikke være et lappeplaster for mine indre problemer. Jeg vil inn i et forhold, fordi jeg har lyst til å teste det ut. Ikke fordi det er en magisk pille for mine problemer. Husk det, alle dere som går inn i forhold uten å tenke på dette...

 

Hvordan ser natt til første ut for dere?

Jeg skal drikke til jeg stuper, jeg skal åpne som søren, jeg skal få tak i et par #-closes. Jeg skal prøve å ikke kissclose (ja, jeg har mine prinsipper... når jeg er ute etter 1 spesiell jente), og skal ikke f-close. Ellers skal jeg prøve å ha det gøy midt i det her....

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Er det noe du som kjæreste kan gi henne som hun ikke får av deg som venn? Hvis ikke så har hun ingen grunn til å la deg se henne naken.

Bra sagt Dorian, og hva kan svaret på dette være mon tro? Tar og lager en liten liste jeg, slik at jeg får sett om jeg vil takle et eventuelt LTR. Begynnelsen i alle fall, en vet aldri hva som kan komme opp her i livet.

 

Som kjæreste vil jeg gi henne mine mer intime detaljer, mine hemmeligheter, hun vil bli godt kjent med min sprø familie, jeg vil stille opp for henne oftere enn det jeg gjør for andre, sexen vil bli mer meningsfylt, jeg vil bruke mer tid på henne, jeg vil ikke se på andre jenter (mens hun er der :p) og jeg vil bry meg. Jeg tror dette holder, men samtidig skal hun ikke være et lappeplaster for mine indre problemer. Jeg vil inn i et forhold, fordi jeg har lyst til å teste det ut. Ikke fordi det er en magisk pille for mine problemer. Husk det, alle dere som går inn i forhold uten å tenke på dette...

 

Hvordan ser natt til første ut for dere?

Jeg skal drikke til jeg stuper, jeg skal åpne som søren, jeg skal få tak i et par #-closes. Jeg skal prøve å ikke kissclose (ja, jeg har mine prinsipper... når jeg er ute etter 1 spesiell jente), og skal ikke f-close. Ellers skal jeg prøve å ha det gøy midt i det her....

Jeg gikk selv inn i denne (eller, minst like mye fordi jeg ville ha sex, men hey!) og jeg angrer på at jeg var sammen med dama. Etterhvert skjønte jeg at jeg ikke likte dama noe spesielt godt, men kun var sammen med hun fordi jeg ville være sammen med noen. For meg så virker det som om du vil inn i et forhold - og da er det fort gjort å gå inn i noe du ikke burde ha gjort. Nå virker det uansett som om du har tenkt over det, så da sier jeg som vanlig, kjøra på!

 

Tequilla, absolutt og øl er kjøpt, og gjenforening med bestekompisen min for første gang på fire måneder, en av to ganger på ett år. Blir nok bra!

Lenke til kommentar
Jeg gikk selv inn i denne (eller, minst like mye fordi jeg ville ha sex, men hey!) og jeg angrer på at jeg var sammen med dama. Etterhvert skjønte jeg at jeg ikke likte dama noe spesielt godt, men kun var sammen med hun fordi jeg ville være sammen med noen. For meg så virker det som om du vil inn i et forhold - og da er det fort gjort å gå inn i noe du ikke burde ha gjort. Nå virker det uansett som om du har tenkt over det, så da sier jeg som vanlig, kjøra på!

Ja, jeg har faktisk tenkt en del på det her. Til slutt dro jeg fram denne klassikeren; "bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort". Jeg har alltid hatt lyst på et godt forhold, og nå som det er en jente jeg liker svært godt så tar jeg sjansen. Å være betatt og game er kanskje ikke det lureste jeg kan gjøre, men PUA er jo her for å hjelpe meg med å forstå ting bedre. Derfor får mitt target ingen trone, her skal begge parter være aktive.

 

Havner jeg i et dårlig forhold, så er jeg nok i stand til å komme meg ut av det. Jeg er 17 år, og har en god del år foran meg før ekteskap. Så, om ting ikke går... så går de ikke...

Lenke til kommentar
Spørsmål: Har NLP noe for seg? Er det virkelig bra liksom?

Konseptet er jo spennende, men de strør jo om seg med lovord, og jeg har i gått i flere feller pga dette ;)

Det er vel flere som mener at NLP (og Ross Jefries) speed seduction er den mest effektive måten å komme seg i buksa på ei dame - men har havner man muligens litt inn i skyggesidene til pick-up med manipulasjon. Men det er opp til deg.

 

Uansett virker NLP spennende, og er noe jeg definitvt skal sette meg mer inn i. Eneste jeg egentlig kan per nå er å si below me i ett sett når man snakker engelsk, som fort minner om blow me, ifølge Ross.

 

Today, I was taking the subway to work when I saw a really hot girl. Noticing that she, like me, had a Dunkin Donut's coffee, I tried to start a conversation by saying, "Is that Double D's you have there?" She didn't pick up that I was talking about the Coffee. FML
Today, I was fingering my girlfriend. When suddenly she started crying at the peak of her orgasm, when I asked what was wrong, she replied. "I-I-I MISS HIM!" She was crying about her ex boyfriend. While I was inside her. FML
Today, I was on the subway and saw this cute guy eyeing me. I crossed my legs, tossed back my hair and raised my eyebrows slightly. As he came up to me my heart started racing until he finally started flirting... with the girl next to me. FML
Today, my girlfriend was complaining that we don't have "a song". Irritated, I told her that I'd put on the radio, and whatever song was playing was our song from now on. I switched on the radio, and "It's Not Fair" by Lily Allen was playing. Our song is about premature ejaculation. FML
Today, I woke to find my boyfriend of 2 years gone. I saw my little sister's talking bear at the bottom of my bed, it said "squeeze me" so I squeezed it and it said "it's over." It was my boyfriends voice. I was dumped by a talking bear. FML
Today, I met a really cute guy at work. He asked for my number, and I wrote it down on a piece of paper. After looking at the paper, he crumpled it up, yelled "Do you think I'm stupid? I know the rejection hotline when I see it", and walked away. It was my real phone number. FMLL
Today, I was at a party. The girl I'm madly in love with referred to me as her 'Gay Friend.' She refused to kiss me in Spin-the-Bottle as 'She didn't want to do anything with anyone that night'. She then proceeded to make out, and sleep with, my 'best friend' whom she has never met before. FML
Today, my boyfriend and I were driving back to college. He broke up with me 2 hours into the 3 hour drive. I had to sit in the car with him for the last hour. FML

 

 

GUUUUD, jeg dør!

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar
Er jorbæråkeren det samme som Strawberry Fields routine? (cold reading)

 

 

Det er ikke noen personlighetstester, it's just for fun ;)

The fence represents how easy she is to engage in sex.

The strawberry field represents how many guys interest her at once.

The represents how you feel towards someone after sleeping with them.

 

Tja, noen vil visst få noe utav det. Kan ikke helt forstå at det kan fungere men

stemmer det ;) leste bare om den på pickupartist.no

Lenke til kommentar

hei, er en gutt på 14 år btw.

jeg og en jente som bor 20min unna og som jeg møtte på en komf. leir som jeg ble forelska i, og vi har drevet og flørtet over msn, telefon en del, så vi har planlagt å møtes en av dagene til helgen,, vi kommer vel mest sannsynlig til å dra til sandvika(for dere som vet hvor det er) og drive rundt, kanskje kino eller noe..

 

men har dere noe som helst forslag til hva vi kan snakke om og eller gjøre og sånt da det kan hende vi er der sammen et par timer ?

 

Vet hun liker meg og, (bare en uke siden den leiren btw.) så burde jeg prøve å flørte mye med henne og kanskje gi klem og sånt?(er ikke noe flink til sånt..)

 

 

Takk for og tips..=)

Lenke til kommentar
hei, er en gutt på 14 år btw.

jeg og en jente som bor 20min unna og som jeg møtte på en komf. leir som jeg ble forelska i, og vi har drevet og flørtet over msn, telefon en del, så vi har planlagt å møtes en av dagene til helgen,, vi kommer vel mest sannsynlig til å dra til sandvika(for dere som vet hvor det er) og drive rundt, kanskje kino eller noe..

 

men har dere noe som helst forslag til hva vi kan snakke om og eller gjøre og sånt da det kan hende vi er der sammen et par timer ?

 

Vet hun liker meg og, (bare en uke siden den leiren btw.) så burde jeg prøve å flørte mye med henne og kanskje gi klem og sånt?(er ikke noe flink til sånt..)

 

 

Takk for og tips..=)

se på henne som den irriterende søstra di, det viktigste er at du fremtrer som en kul person og være med! Tenker du på henne som kjærestemateriale kan du fort bli nervøs, men flørt og ha det koselig med henne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...