Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vanskelig å svare på. Jeg visste om flere som hadde lest The Game, og kjente til materiale... men først når jeg begynte nokså aktivt med dette her, så har jeg fått en slags radar rundt det. Plutselig vet jeg om 10 stykker på skolen min som vet om dette her, og enda flere overalt rundt meg. Jeg tror at litt av greia med PUA er at enkelte ser på det som en hemmelig klubb, og at andre ikke snakker høyt om det. Det er lett å bli fordømt av både gutter(jeg anser enkelte av dem som chodes, pga. de mener vi er slemme mot jenter etc.), og en del jenter. Det finnes selvfølgelig unntak, men jeg mener at PUA er på en måte en slags tabu i samfunnet.

 

Det ble ingen stor kveld på meg i går, stedet hvor jeg var krydde av jailbait. I tilegg til dette fikk jeg altfor høy promille... Vel, vel.

 

Rajin:

Ser ut til at jeg gikk glipp av deg på MSN denne gangen, men spillte fotball i to timer... for så å skifte dekk i to timer. Alltid ting å gjøre, virker det som...

 

Edit:

http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020

 

Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

På trinnet mitt er det ingen (så vidt jeg vet) som noensinne har hørt om pick-up. Selv tipper jeg det kanskje er max 10 stykker som har hørt om det, og enda færre som faktisk driver aktivt.

 

Dette er altså ren gjetting fra min side, men jeg vil tro det varierer veldig fra hvor man bor.

Lenke til kommentar

Tja, vanskelig å svare på. Jeg visste om flere som hadde lest The Game, og kjente til materiale... men først når jeg begynte nokså aktivt med dette her, så har jeg fått en slags radar rundt det. Plutselig vet jeg om 10 stykker på skolen min som vet om dette her, og enda flere overalt rundt meg. Jeg tror at litt av greia med PUA er at enkelte ser på det som en hemmelig klubb, og at andre ikke snakker høyt om det. Det er lett å bli fordømt av både gutter(jeg anser enkelte av dem som chodes, pga. de mener vi er slemme mot jenter etc.), og en del jenter. Det finnes selvfølgelig unntak, men jeg mener at PUA er på en måte en slags tabu i samfunnet.

 

Det ble ingen stor kveld på meg i går, stedet hvor jeg var krydde av jailbait. I tilegg til dette fikk jeg altfor høy promille... Vel, vel.

 

Rajin:

Ser ut til at jeg gikk glipp av deg på MSN denne gangen, men spillte fotball i to timer... for så å skifte dekk i to timer. Alltid ting å gjøre, virker det som...

 

Edit:

http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020

 

Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til...

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Edit:

http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020

 

Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til...

 

Kommer helt an på hvordan jentene faktisk er som person. Etter min mening var det en del merkelig 'tegn' på at hun liker deg.

 

Kløing? Putte ting i munnen? Hun er jo nødt til å være interessert!

 

Edit.

 

Dette kan jo forøvrig jentene i tråden svare bedre på :)

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Hva er problemet?

Jeg får total sperre av slike ting, da jeg har kanskje altfor sterke moralske verdier rundt akkurat dette. Det går bare ikke for meg å sjekke opp jenter under 16, selv om de fyller 16 dette året. Jeg er 17 år, så jeg aner ikke hvordan det blir når jeg blir eldre... Jaja, noenting er kanskje best slik...

Lenke til kommentar

Jeg går på 1. VGS, og jeg er den eneste på hele trinnet som i det hele tatt har hørt om greiene, før jeg sa det til noen venner av meg. Det har sin sammenheng med at bygda i Norge er et ekstremt bakstreversk samfunn, hvor det å innse en utfordring og jobbe med den er en intetekstisterende sak.

 

Sasa, tipsa var tildels opplagte, og tildels rare, etter min mening.... ;)

Lenke til kommentar
Sasa, tipsa var tildels opplagte, og tildels rare, etter min mening.... ;)

Yeah, var det jeg kom fram til sjøl. Noe var bra noe, annet var jeg mer skeptisk til. Kløing, hva i huleste? Vendt mot meg, da må jo jeg også være vendt mot henne :dontgetit: Med mindre jeg har mojoen til Austin Powers...

 

Raijin:

Jepp, tenkte IOI selv med en gang... selv om jeg ikke bryr meg om dem, så var det litt morsomt. Kanskje jeg skal legge mer merke til det, enn å tenke som Tim hele tiden. Morsom tankegang :wee:, kanskje jeg burde begynne med det?

 

Edit:

:new_woot: Jeg er kvitt Shakira-forbannelsen min, ser det ut som! PC-en drev og spillte Shakira hvert 10 minutt av seg selv, tidligere i dag. Haha, det var creepy... tomt skrivebord, ingen programmer slått på. Først trodde jeg det var en av de russiske langdistansesignalene, pga mine nye hodetelefoner. Så trekker jeg dem ut av PC-en, og nå kommer Shakira på PC-høytalerene. Dæven!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...