Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

[...]Et mål som jeg tenkte at var veldig fjernt var å utføre russekravet som går på å kline med ti jenter og få autograf og nummer. Jeg hadde håpet at jeg klarte å utføre denne i løpet av hele russetida. Jeg ordna russekort og autograf av noen av de jeg rota med på dåpen, og var litt på vei. Nå sitter jeg her med 15 russekort med autograf og 5 numre. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det var også fire jeg ikke fikk noe kort av.[...]

Pleasant surprise i dag :D

post-108681-1241423117_thumb.jpg

 

Jo, skal prøve å skape minner. Kanskje en tur langs mjøsstranda og softis på skibladnerbrygga? Hadde jeg hatt båten enda, så kunne vi kjørt en tur utpå vannet og kost oss i sola. Jeg føler at filmkveld er litt for date-frame, selv om det egentlig ville vært utmerket. Hva kan jeg gjøre for å gi det et mindre date-preg, men allikevel være romantisk og bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, skal prøve å skape minner. Kanskje en tur langs mjøsstranda og softis på skibladnerbrygga? Hadde jeg hatt båten enda, så kunne vi kjørt en tur utpå vannet og kost oss i sola. Jeg føler at filmkveld er litt for date-frame, selv om det egentlig ville vært utmerket. Hva kan jeg gjøre for å gi det et mindre date-preg, men allikevel være romantisk og bra?

 

Jeg er så frekk og spør hvor du er fra? Mjøsstranda og skibladnerbrygga hørtes veldig kjent ut?

Hilsen Gjøvik-gutt..:p

Lenke til kommentar
Du er sikkert mer kjent enn meg; hva ville vært en bra first date her i området?

 

BTW; noen som har lest field reporten min og har konstruktiv kritikk på skrivemåten? Hva bør jeg si mer/mindre om ved evt. neste FR?

 

Date..hmm...softis og en liten tur langs Mjøsa hørtes da ikke så galt ut? Det viktigste er vel egentlig bare at du får vist hvor du vil med dama, og at du ikke blir vennen hennes..:p

Ville hatt en back-up allikevel, om været ødelegger...

 

FR'en var konge, forresten! Gleder med til neste år allerede:D Skal faen meg ta av i russetida!

 

Men nå må Halvor tilbake til heldagsprøven sin i Fransk....:(

Lenke til kommentar

Takker! :D Backup: Vi drar til utsikten og knuller i baksetet. Neida, kan ikke det enda. Var jo så smart at jeg tok kongla uten kondom. Twice. Så jeg toucher ikke ei anna jente med kjeppen før jeg har tatt test hos UK. Kondom er for pingler folk som liker sjokolade med papir :p

 

Men seriøst, så lurer jeg på om vi i så fall bare kunne dratt på CC eller noe slikt usakelig. Bowling kanskje? Finner jo alltids på noe. Kanskje gå tilbake til bilen og sitte helt stille uten å starte motoren. "Hva skal vi finne på nå a?" *se hu i øynene* "Jeg veit det!!" *kysse*.

 

Men hvordan kan du sitte på nett under heldags a? Går du Gjøvik VGS?

Lenke til kommentar
Takker! :D Backup: Vi drar til utsikten og knuller i baksetet. Neida, kan ikke det enda. Var jo så smart at jeg tok kongla uten kondom. Twice. Så jeg toucher ikke ei anna jente med kjeppen før jeg har tatt test hos UK. Kondom er for pingler folk som liker sjokolade med papir :p

 

Men seriøst, så lurer jeg på om vi i så fall bare kunne dratt på CC eller noe slikt usakelig. Bowling kanskje? Finner jo alltids på noe. Kanskje gå tilbake til bilen og sitte helt stille uten å starte motoren. "Hva skal vi finne på nå a?" *se hu i øynene* "Jeg veit det!!" *kysse*.

 

Men hvordan kan du sitte på nett under heldags a? Går du Gjøvik VGS?

 

Hehe, det hørtes ut som en god plan med å gå tilbake til bilen:P Utsikten(sørbyen?) er jo alltids ett pent sted, du trenger jo ikke å knulle..:p

 

Jeg går på idrettslinja på Lena. Sitter på en privat pc og skriver, og de stenger ikke nettet her med mindre det er eksamen:D

Lenke til kommentar

Haha. Var på utsikten forrige gang vi var aleine sammen i bilen, og da slo jeg av alle lys, musikk og alt, og vi satt i bekmørket. Jeg var jo så smart at jeg frama HELT feil, så det ble ikke noe klining. Men fikk hadeklem seinere da :no:

 

Men utsikten-kortet er spilt, så må finne en annen smart plan.

 

Veldig OT, men digg at de ikke sperrer nettet da. På Gjøvik sperrer de nettet ved vanlige prøver også, så er VELDIG strengt.

Lenke til kommentar

Ooh, jamen om du har spilt utsikten kortet så..:p

Bowling er jo egentlig alltid gøy(om dama er sporty og liker å bowle da...det er jo en annen sak:P)

Når hadde du tenkt date? Om du ikke har tenkt før til helgen så er det jo Gjøvik FF - Rosenborg 10. mai! :p

 

OT: Glad jeg ikke går på Gjøvik VGS...:p

Lenke til kommentar

Jævlig bra forslag. Jeg kan IKKE noe om fotball, og har vært veldig negativ til det inntil jeg møtte denne jenta. Nå kan jeg faktisk litt. Men det er perfekt å spørre hu på kampen. Det viser at jeg virkelig vil. Hu har sikkert allerede planlagt å dra med de jentevennene sine, men jeg skal prøve å kapre hu om jeg finner ut at det ikke er tilfelle.

 

Ang bowling, så er hu ikke noe videre sporty. Det er jo en grunn til at hu ikke går på idrettslinja :p Men hu har god fysikk, og liker å trene. Så kanskje hu blir med på en litt fysisk krevende date? Joggetur/sykkeltur e.l. Når har jo ikke jeg kondis da(trener bare styrke), men da har vi jo i det minste noe å snakke om.

 

Uansett, gode forslag. Skal se om jeg får tatt hu med på noe gøy på onsdag eller i helga. Spørs hvor bra det går med kamp etter at hu kommer hjem fra tryvann og er fyllesjuk og jævlig:P

Lenke til kommentar

Her kommer min FR- som jeg har venta på en stund.

Mye av samtalene husker jeg bare vagt og kan dermed ikke forstås helt.

 

FR- Fredag 1 mai, Lillehammer Russetreff

 

 

Ordliste:

Ghandi - Gladfylla/ på grisen

Sigging – Røyking av vanlig sigaretter

Selv-fisting – en knyttneve, alene, bruk fantasien

Eze- ta det rolig, ikke bry meg

Baris – bar overkropp

Kleinhet – fullesjukhet

Prell – Snus(i dette tilfellet portion)

Bounce- Russedansing, meningsløs hopping og spretting

 

Jeg og van-crewet mitt ankommer Lillehammer etter å ha vorscha i 3 timer, vi er rett og slett på Ghandien! Vi synger Three Lions(http://www.youtube.com/watch?v=96-zW2c8H2o) og flere fotballsanger. Dette vet vi blir bra!

Etter en times med kontinuerlig sigging beveger vi oss ut. Faktisk så langt ut at vi setter oss bak bilen i noen campingstoler. Vi fyrer opp med diverse historier mens kjentfolk kommer og går. Vi forteller alle slags historier om selv-fisting og andre kjente historier.Endte faktisk med at plassen ble en slags gathering, vi kjente til slutt ingen av de som satt utafor! Er lite overasket over det i grunn, vi er en fantastisk gjeng!

Mye rart skjedde, av pur entuiasme over filmen Fight Club, stumper jeg sigaretten i handa,

det gjorde vondt.

Ettersom jeg ikke har mobil for øyeblikket er numberclose på folk litt ute av bildet, noe jeg tar med eze. Det er enten eller, for det er akkurat nå som teller! Ikke i morra eller uka etter, det er i natt det skal skje!

 

Så kommer en liten svart periode, husker bare at jeg avtalte å møte en hb8 ved DDE konserten, hu kom ikke på grunn av en sjuk vennine.

Har det fett under hele konserten med å lukte hårvoks og løfte jenter opp så de får sett Bjarne Brøndbo i baris. Jeg elsker kino! Tar etterhvert en pause med en natural kamerat av meg, setter oss ned ved gjerdet og tar en sigg mens vi semi-bouncer og high-fiver folk som passerer. Får i oss en slurk hjemmebrent og bar gin før vi bouncer tilbake til scenen. Rekker såvidt å komme inn i crowden før ''Vinsjan på kaia'' kommer. Dette betyr å holde de nærmeste i handa og synge med! Akkurat på det tidspunktet har jeg mistet naturalen og jeg tar tak i de to jentene ved siden av meg og skriker for full hals! Kjenner hu til venstre mister handa mi, ''ka i hælvette?'' tenker jeg. Sekundet etter tar hu den igjen og tvinner fingrene hennes mellom mine, hahaha IOI! ''Its on!'' tenker jeg.

Ser meg litt rundt å får øyekontakt med en HB7.5 brunt hår, liten, søt. Dette er for meg!

 

Sangen tar slutt og kroppen min styrer meg rett mot hu når alle går fra hovedscenen.

' -Heya.. æ bare måtte møte dæ! Æ e han Torgrim!

-Kjenner jeg deg?, spør hun mens hu peker på meg

-ja vi møttes for 20 sec sia. Så på hverandre, æ tenkte bare,ååååååh æ må bare måte ho!

-Haha jeg er XXXX (Handshake)

-fyfan det va helt villt der inne! Trangt og jævli, alt det æ gjorde va å sniffe hårvoks og svette overalt! De stakars små jentene så ingenting så æ bare løfta dem opp tur etter tur for å kunne se no!va du dær inne?

Jaa, det var skikkelig trangt!

-Yeah, kom vi går(armen rundt skuldern, samme gjør hu :D)

utveksler russekort da vi ankommer bussringene.. og jeg kommenterer(takk til forumet, husker ikke helt hvor jeg snappa opp denne)

-søtt bilde, ble det tatt med mobilkamera?

-Ehh nei.. det ble tatt med et onkli kamera altsa.

 

Husker ikke mye av det som skjedde de neste minuttene men vi går til bilen min, tilbake til hennes. Forteller om hvordan jeg takla dagens kleinhet med å stille meg naken i hagen med et glass saft mens jeg hørte på Radio 1. Noe hun synes var søtt, det med safta altså. Ender med at jeg improviserer å sier at jeg liker å gå med dameklær når jeg er fullesjuk. Finner bare på masse svada som jeg synes er morsomt.

Får hjelp underveis av Emblazer her på forumet, han gir meg DHV før han stikker.

Vi går automatisk langs skogen

-har du tatt kongla ennå?, spør hun

-nei.

-Du er så fordømt ærlig du! Ikke mange som ville svart det!

-Haha vet ikke æ, bruk som vanlivis ikke å spørre gutta når æ e aleina me dæm om sånt, noe du tydlivis gjør!

Vi går rundt i sånn 30 min å bare snakker om gutter og jenter, skjekking osv. MEN jeg merker at det dabber av, hu nekter å sette seg ned ettersom det er vått overalt. OK TORGRIM, du må skape disse situasjonene sjølv, er du som er mannen her. Og det første jeg tenker på er Chariot,

 

-hey! Liker du øgler?

Hva? Hva mener du?

Hush, det e et ja-nei spørsmål, følg reglan!

Eeeh.. nei

Har du non gang ødelagt en annen mans drink?

Nei

har du mista jobben engang?

Nei

GREIT, vi er gift! Og ka gjør vi når vi e gift?

KISSCLOSE

Haha fin kiss-close, stoppa etter 5 sec da hu oppdaga at jeg hadde prell i munnen. Etter det ble det enda 3 sec med rotings før vi gikk videre. Kjørte mer rollespill og busta henne fordi hu ikke viste hva barna vår het. De het elinor og oscar forresten.

-Vi helvettes heldig me å få barnevakt ikveld, men satan hu va dyr, 300 krona for 6 timer liksom. Ka i helvette? Sier jeg med et smil

-ja hu lurer oss!

-Forresten æ e kjempe fornøyd med det fine nabostrøket vi bor i. Elske naboan! E faktisk utro med naboenka, men det vet ikke du!

-Ååååhh men kanskje jeg er utro og? Men en hemli kar..

-jaja æ bryr mæ ikke.. æ vet det jo ikke!

 

Hu gikk forresten ofte rundt med mobilen sin og ''klagde'' over at hu var så populær ikveld. Jeg lo litt av det for jeg vet det var hennes måte å kvalifisere henne selv for min ''awesomeness'' og value som folk kaller det.

Snakker enda i 10 min der rollespillet vårt tar samtalen. Klokken begynner å nærme seg 3 og vi begynner å miste varmen fra alkoholen. Jeg oppdager at vi nærmer oss vanene igjen, ikke faen tenker jeg!

- Æ e så satans kald

- jeg og..

- kom her!

Lang kos før jeg begynnte å kysse henne på nakken. Eskalerte etterhvert mot ansiktet. Full make-out! Så dro jeg henne med i skauen...

 

Mirgrot

Lenke til kommentar

*High five* Bra jobba! Var det mye roting ellers, eller kun denne ene jenta?

 

Nå har ikke jeg prøvd rollespill enda, men sånn jeg forsto det så holdt dere på veldig lenge. Kanskje derfor det dabba litt av? Det er ihvertfall noe å tenke litt på ;)

 

Uansett, bra jobba! Du brakte ære til buksa di :D

Lenke til kommentar

Hey conflict, ja holdt på med hu ganske lenge. Grunnen til det var at vi bare nøyt hverandres selskap og hadde det ganske fett, det tok tid før jeg innså hvor morsomt vi kunne ha det(kiss,sex). Det handler ikke allitd om hvor mange jenter du tar. Det føles veldig godt når du faktisk må jobbe litt tingene.

 

er fortsatt for det å være hore så no harm conflict^^

Lenke til kommentar
Gjest opservant

Jeg gjorde en interessant oppservasjon i dag folkens.

 

Det var ei jente i klassen som hadde tyggi, og ga ut til noen, og jeg spurte om jeg kunne få, og hun sa nei. Dette var altså for å teste meg. Jeg sa: har jeg sakt hvor pen du var i dag? og hvor pent hår du har? og hvor pen pysjamas du har? jeg snudde meg, og 10 sekunder etter lå tyggi pakken på bordet rett foran meg :D

 

Hva sier dere om en jente sier nei, i feks eksempelet ovenfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...