Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Digger å lese en FR som alle kjenner seg igjen i på et punkt. Creds for FR-en, Eiiid. Når jeg leser FR-en din får jeg en følelse av at du egentlig bare går ut "for å gå ut". Det virker ikke som du genuint har lyst til å egentlig skape en connection med noen. Da nytter det ikke å si "10 sets skal åpnes, høy state" osv. Du må faktisk ville det, du må tenke; "Nå er jeg ute, og jeg skal faen meg ha det gøy". Ikke fordi du må, men fordi du har lyst.

 

Husk at det er mange som er morsomme å prate med som ser litt chode-alike ut. Når du åpner dem er det mange som "lyser" opp og faktisk kan ha noe å komme med. La ikke "scanningen" din bestemme hvem som bør approaches, ser du et set så bestem deg for å se hvor mye gøy du kan få ut av det settet. Er de kjipe så er de kjipe, men du prøvde iaf.

 

lykke til, gleder meg til å lese FR-en din fra i kveld :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eiiid,

 

dette er hva jeg gjør:

 

Jeg ankommer by'n. Rekker armene i været og skriker Woo! --> Komme i partyhumør

 

På vei til utestedet hilser jeg på folk på veien eller sier random shit til dem.

 

I køen snakker jeg med folka rundt meg. Forteller dem at dette blir en FET kveld!

Sier til gutta at de skal legge merke til alle jentene. Alle jentene som har kommet hit for å hilse på OSS!

 

Hilser på dørvakten, ønsker ham en dritkul aften og presenterer meg kanskje.

 

Når jeg setter foten innenfor utestedet gjør jeg Tims/Uniques greie:

 

Skriker Woo!/My Place! Smeller hendene sammen og roper Let's Go!

 

Første jenta jeg ser, rett bort og si noe random piss.

 

Og så leter jeg enten opp heite chicks/kule folk eller eier dansegulvet xD

 

Alt dette gjør at jeg kommer i partyhumør. et humør hvor jeg er snakkesalig :)

Lenke til kommentar
Så dere diskuterte litt rundt IOIs. Min mening er - Gi faen i dem. Ha "Assume Attraction = Attraction" in mind.

 

Lett enig. har bare gitt faen nå, og jeg greier å uttrykke meg genuint i mange flere sammenhenger nå enn tidligere. Da skjer det bare... easy pisi.

Jeg virkelig elsker Tim, www.naturaltim.com. Han snakker på en sånn måte som gjør at jeg setter mer pris på livet og innser at livet er et eventyr som utfolder seg. Life's a celebration

Lenke til kommentar

Edit.

 

Petter har (som mange andre) to sider av seg selv, en sykt barnslig, og en alvorlig. På PH er han jo vært seriøs flere ganger, og jeg ser på han som den smarteste av dem egentlig. Dog visste han ikke at han hadde cam på den nye pc'n sin :)

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar

Jeg tipper at rekyim henger sammen med Petter i Oslos øvre partykretser?

 

Uansett, tenkte på dette i går; en del sier og har som mål at pickup går mye ut på å bli en (jævlig) kul fyr som også drar damer. Hvorfor er det såvidt jeg har fått med meg, som er i de nevnte øvre partykretsene.

 

EDIT: Fikset formulering.

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar

lol, så nettopp at tråden kun har 3 stjerner, når dette definitivt er den mest populære tråden på samlivsforumet (ved siden av kjærlighetsgreia)

 

Bare en ting å si til det...

 

 

... Playa Haters!

 

 

EDIT: Så ut som den gikk opp en stjerne nå som jeg ranka den 5 av 5! :D

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...