Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
vis jeg er ute og daygamer, men samtidig har et LTR-target i syne... men får ikke gjort noe, pga hun er i utlandet. Blir det feil av meg å game andre jenter da, eller kan jeg kjøre på?... since she's gone at the moment.

 

Jeg er faktisk i nøyaktig samme situasjon som deg. Min filosofi angående det er at jeg ikke gjør noe jeg ikke hadde tilgitt henne for. Det vil si at jeg ikke kysser eller ligger med andre jenter. Jeg blir kjent med nye jenter og liker jeg dem godt blir de med hjem. De vet selvsagt at vi bare kan være venner, men det er alltid godt å ha en varm kropp å sove med. Det viktigste er uansett at jeg ikke har noen problemer med at "min jente" gjør det samme. Formelen blir da at jeg plasserer jenter i vennesonen, noe de skjønner ettersom de (allegedly) gjør det ofte selv. Det kan likevel være farlig i den forstand at du risikerer å falle for andre jenter og du må være flink å motstå fristelser i fylla. Jeg har en innebygd sperre for utroskap, så jeg er 100% sikker på meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fylte 17 år for 2 måneder sia og er fortsatt jomfru, er det krise? jeg er ikke akkurat noen pua men heller ingen afc.

jeg har ikke levd helt i sølibat heller, har rota med to jenter, klina, hj av begge og faktisk en bj av hun ene.

er dette lite til å være 17 år eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For gutter er det å være jomfru litt det samme som å gå med bunad. Det er ganske teit i tenårene, men desto eldre man blir desto kulere er det.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg fylte 17 år for 2 måneder sia og er fortsatt jomfru, er det krise? jeg er ikke akkurat noen pua men heller ingen afc.

jeg har ikke levd helt i sølibat heller, har rota med to jenter, klina, hj av begge og faktisk en bj av hun ene.

er dette lite til å være 17 år eller?

Jeg var atten og et halvt når jeg debuterte, og 18 år når jeg kysset for første gang. Ligger ikke snittet for gutter rundt 18 år eller noe? Eller var det bare sånn? Norge er vel det landet med senest debuttalder i Skandinavia husker jeg riktig.

 

 

Daygame er skummelt! : ( Føler meg helt syk freaky om jeg går rundt å sjekker jenter midt på dagen, men når jeg er ute å ser på klær og sån, da kan jeg snakke med damer, men i det jeg "skrur" på sjarmen, merker jeg at jeg føler meg freak, noe som gjør at jeg blir mildt sagt litt lite kongruent, og da vet vi alle hva som skjer.

 

Dagens leksjon: Må jobbe litt med å ikke skru av/på game, men heller bare bli den personen jeg vil bli. Merker jeg faller veldig lett tilbake til han jeg liker å kalle gamle-meg, når jeg ser personer som kjenner meg fra før.

Lenke til kommentar

wh1te:

 

Jeg klarer meg nok, selv om det blir bygdefylla i morgen. Enten ren pølsefest, eller så vil jeg være på et sted der det er rundt 200 folk, og det blir en del jenter. Får satse på at jeg ikke går lenger enn #-close i løpet av kvelden, iom at jeg er 90% sikker på meg selv. De 10% kommer etter at jeg blacker ut, eller hva nå enn skjer.

 

Angående den filosofien din, er det slik at du dropper henne fullstendig hvis hun roter med en annen fyr? Jeg tenker litt sånn, roter du med gutter på en random fest og promillen er høy nok tilgir jeg. Fordi jeg også er slik, men grensen går ved bevist roting. Da blir jeg litt "fuck you bitch, you're not worth me", og finner et nytt target... eller dropper alt med LTR, slik at jeg kan få gjennomført det Mido kaller "horeperioden". Det lar jeg den tid bestemme...

 

G17:

Det er dette du selv bestemmer, ikke la oss andre sette en merkelapp på deg. Føler du det er lite, så kan det være destruktivt, driter du for mye i det kan det ødelegge for deg. Viktig å ha mål, men du trenger ikke å gjennomføre dem på liv og død. Personlig kjenner jeg folk som fullstendig driter i jomfrudom, og de taper den ganske fort pga det. Andre, wannabe-playeren på skolen min brukte 3 år med festroting osv til å miste den. Han var mest fokusert på den, og jenta han gjorde det med var en bygdetøs.

 

Jeg er like gammel som deg, og er jomfru :blush: . (La meg få høre det :p) Dette er både fordi jeg har et romantisk bilde om å miste den, og fordi jeg aldri har følt behov for å eskalere 100%. Jeg er kanskje litt redd for å gjøre det med feil person, men nå bryr jeg meg ikke mye om det. Mister jeg den, så greit... gjør jeg det ikke, så kommer det. Jeg har fått et par tilbud, though... men følte det ikke var rett person :hm:

 

Chasseur:

 

Daygame er nok jækla skummelt, men føler ting blir lettere for hver gang man går lenger. Til slutt slipper man nok unna alt av AA, og hjerneteppe. Jeg hater når det skjer med meg... men øvelse gjør mester, antar jeg ...

Lenke til kommentar

skal jeg prøve meg på en frekk en på nettby?

har funnet ei som er en nier for meg.

 

Lurte på å kommentere på et photoshoot bilde at hu trenger et årskort på treningsstudio eller noe.

Kommer det noe godt ut av noe sånt egentlig?

 

F.eks: Fint bilde. ett år på treningsstudio nå, så blir det bra

Lenke til kommentar
skal jeg prøve meg på en frekk en på nettby?

har funnet ei som er en nier for meg.

 

Lurte på å kommentere på et photoshoot bilde at hu trenger et årskort på treningsstudio eller noe.

Kommer det noe godt ut av noe sånt egentlig?

 

F.eks: Fint bilde. ett år på treningsstudio nå, så blir det bra

Jeg lurer på hvorfor PU har et dårlig rykte.

Lenke til kommentar
handler jo om å ha det litt gøy. jeg har ingen intensjoner med det heller.

men, er litt tullete å slenge ut en sånn en, vil ikke få noen i dårlig humør heller. og så er det vanskelig å hvite hvordan hun tar det

Viktigste i livet er å ha det gøy, men ikke på andres bekostning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Angående den filosofien din, er det slik at du dropper henne fullstendig hvis hun roter med en annen fyr? Jeg tenker litt sånn, roter du med gutter på en random fest og promillen er høy nok tilgir jeg. Fordi jeg også er slik, men grensen går ved bevist roting. Da blir jeg litt "fuck you bitch, you're not worth me", og finner et nytt target... eller dropper alt med LTR, slik at jeg kan få gjennomført det Mido kaller "horeperioden". Det lar jeg den tid bestemme...

 

Akkurat nå så hadde jeg droppet henne. En av grunnene til at jeg liker henne så godt er at jeg måtte bruke mye energi på å få henne i utgangspunktet. Det er to ting som surrer i hodet mitt til enhver tid. "Hennes tap" og "abundance reality". Jeg har ingen problem med å høre at en jente ikke vil ha meg, jeg er annerledes og passer ikke alle. Det jeg har problemer med er ei jente som fører meg bak lyset. Det ville jeg aldri gjort. Jeg har mine prinsipper, jeg vet hvem jeg er og hva jeg vil ha. Jeg ofrer mange gleder for å opprettholde min integritet. Og jeg har for lengst innsett at jeg stort sett får det jeg vil ha. Bortskjemt, kalles det vel.

 

Per dags dato så er det ingen av mine kompiser som skjønner hvordan jeg kan takke nei til sex. Jeg har skjønt at det er vanskelig å forstå, så mitt svar til dem er enkelt og greit "jeg er et catch". Dessuten, har du vært i et forhold over lengre tid hvor all intimitet var preget av sterke følelser, så er ONS en total waste. Jeg takker min eks (som fortsatt er en dødsgod venn) for å ha utstyrt meg med en rekke gode verdier. At jeg var grønnsak i flere måneder etterpå er en liten pris å betale.

Lenke til kommentar

Spax, hvorfor skal du kommentere det? Var det noe ved bildet som indikerte at det kan være en lur kommentar?

 

Hvis det kun er for å senke hennes verdi eller sjokkere så gjerne bruk den hvis du føler for det, men vær klar over at hun kan (and probably will) ta det negativt. Den virket som en ganske ukalibrert neg btw... Men men, kan jo alltids prøve å snu det hvis det går galt :p

 

Hvis du er ute etter å åpne med en neg kan du jo heller kommentere noe som ikke går direkte på hun... Type "Nice photoshoot, tatt med mobilkamera?" :ninja:

 

 

Dere som interesserer dere for daygame: Sjekk ut Soul fra Lovesystems. Finnes infield filmer av han på Youtube. Han er en killer på daygame.

 

http://www.dinside.no/798304/proffe-sjekke...er-oslo-i-helga han er med i den artikkelen der btw.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...