Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Var ute med jobben, og tok nattbussen hjem. Siden jeg er en skravlebøtte så ble jeg sittende å snakke med ei dame på bussen, uten at jeg hadde noen baktanker med det utover å få tiden til å gå raskere. Innså at hun var kul, så spurte om hun kunne tenke seg å gi meg nummeret sitt like før hun skulle gå av. Joda, det gjorde hun.

 

Artig det, uten at det helt var planlagt.

 

I den sammenhengen så begynte jeg å lure på om jeg skulle ringe, eller sende henne en melding en dag.Veit at det er fordeler og ulemper ved begge deler. Kunne gjerne tenke meg noen tips fra diskusjon.no sine brukere sin anseelige visdom - ringe eller sms?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ute med jobben, og tok nattbussen hjem. Siden jeg er en skravlebøtte så ble jeg sittende å snakke med ei dame på bussen, uten at jeg hadde noen baktanker med det utover å få tiden til å gå raskere. Innså at hun var kul, så spurte om hun kunne tenke seg å gi meg nummeret sitt like før hun skulle gå av. Joda, det gjorde hun.

 

Artig det, uten at det helt var planlagt.

 

I den sammenhengen så begynte jeg å lure på om jeg skulle ringe, eller sende henne en melding en dag.Veit at det er fordeler og ulemper ved begge deler. Kunne gjerne tenke meg noen tips fra diskusjon.no sine brukere sin anseelige visdom - ringe eller sms?

 

Hei. Jeg stemmer for ring. Hvis du sender SMS så etter min erfaring "kan".. bare kan det fort bli kleint, ikke nok med det gir man også jenta altfor god tid til å svare tilbake noe som kan resultere i at hun dropper hele greia. Kan fortelle deg om en gang jeg var i Polen forrige mnd. for å kose meg på Hotell og Spa osv.. Møtte denne fine jenta på en vannpipe cafe, utrolig søt og hyggelig, dro en "VitalyzdTV" og ga henne tlf min også sa jeg bare "put your number in my phone".. Det gjorde hun, dagen etter sendte jeg en SMS og fikk ikke svar. Jeg tror siden dere allerede var såpass godt på talefot at å prate i telefonen er null stress og det er mye mer effektivt. Så det var dagens synspunkt fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg stemmer for ring. Hvis du sender SMS så etter min erfaring "kan".. bare kan det fort bli kleint, ikke nok med det gir man også jenta altfor god tid til å svare tilbake noe som kan resultere i at hun dropper hele greia. Kan fortelle deg om en gang jeg var i Polen forrige mnd. for å kose meg på Hotell og Spa osv.. Møtte denne fine jenta på en vannpipe cafe, utrolig søt og hyggelig, dro en "VitalyzdTV" og ga henne tlf min også sa jeg bare "put your number in my phone".. Det gjorde hun, dagen etter sendte jeg en SMS og fikk ikke svar. Jeg tror siden dere allerede var såpass godt på talefot at å prate i telefonen er null stress og det er mye mer effektivt. Så det var dagens synspunkt fra meg.

Takk for tipset. Valgte å ringe, men itteno svar, så jeg sendte en enkel melding. Får se hva som skjer - liker sånne situasjoner som dette, hvor det strengt tatt ikke er så mye å tape.

 

Hva er "VitalyzdTV"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei. Jeg stemmer for ring. Hvis du sender SMS så etter min erfaring "kan".. bare kan det fort bli kleint, ikke nok med det gir man også jenta altfor god tid til å svare tilbake noe som kan resultere i at hun dropper hele greia. Kan fortelle deg om en gang jeg var i Polen forrige mnd. for å kose meg på Hotell og Spa osv.. Møtte denne fine jenta på en vannpipe cafe, utrolig søt og hyggelig, dro en "VitalyzdTV" og ga henne tlf min også sa jeg bare "put your number in my phone".. Det gjorde hun, dagen etter sendte jeg en SMS og fikk ikke svar. Jeg tror siden dere allerede var såpass godt på talefot at å prate i telefonen er null stress og det er mye mer effektivt. Så det var dagens synspunkt fra meg.

Takk for tipset. Valgte å ringe, men itteno svar, så jeg sendte en enkel melding. Får se hva som skjer - liker sånne situasjoner som dette, hvor det strengt tatt ikke er så mye å tape.

 

Hva er "VitalyzdTV"?

 

Hver gang jeg får ett nummer så sender jeg alltid bare *Navnet mitt* med engang, så vet de hvem det er å ikke får helt noia dagen derpå når de får en mld fra ukjent nummer også står det: Koslig igår, finne på noe idag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Takk for tipset. Valgte å ringe, men itteno svar, så jeg sendte en enkel melding. Får se hva som skjer - liker sånne situasjoner som dette, hvor det strengt tatt ikke er så mye å tape.

 

Hva er "VitalyzdTV"?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1mRM1VwUiYA

 

Vitaly er en av de mest populære Youtube folka noensinne, han har lagd mye rart for å si det sånt men det er alt ganske morsomt egentlig.

På hu polske jenta som jobba på cafe'en dro jeg en slik Vitaly's "Put your number in my phone" for å se om det var no tess, og det virka. Men ikke no svar når jeg sendte melding (Derfor jeg ikke anbefalte det). Men det var lite å tape uanZ som du sier så er ikke noe undergang.

 

Ellers var jeg på house-party i Skien igår, greit med liv, først var det kun meg og kompisen min og 3 jenter, så kom det en bunch med 2 gutter til og 5 jenter, hu ene likte jeg veldig, og virka som at hu likte meg ganske å.

Vi hadde en helt merkelig men konge attitude når det kom til å gjøre ting med hverandre, ville jeg kline så var det bare å kjøre på, og ville hun holde rundt meg så bare gjorde hu det liksom osv osv det vakke no bullshit i veien eller måtte spille "The Game" for å komme dit, kunne bare være meg selv og hun var såklart seg selv også.. dritkoslig, men så greide hu å krangle å bli uvenn med bestevenninna si som eide stedet og så dro hun selvsagt :p

For fuck sake er det mulig tenkte jeg, så gikk oppgitt ned i underetasjen og der satt hu ene i senga som også var med på å leie stedet tror jeg, og HU begynte for å si det sånn! men jeg ville ikke fordi jeg liker ikke jenter som har "ett par kilo for mye" jeg ville bare ligge på magen og lukke øyna litt, så sa hun ting som at "De sier at jeg gir verdens beste blowjobs" og jeg bare.. Har det greit liksom ehh, vil bare slappe av.. HU LEKTE med ilden for å si det pent.. Så til slutt orka jeg ikke mer og sa det som det var :p Jeg kan godt knulle deg men da skulle det vært en låst dør før eller etter i trappa og det er det ikke, jeg vil ikke at folk skal komme ned å se hva jeg driver med, men jeg kan godt gjøre en god gjerning lix :p

Da varre bare UUUUUUUT!!!! rasshøll!!!! :p så gikk te kompisen min og fortalte hele greia og jeg blir jo sur når folk ikke kan ta ett hint, men var også litt lei meg fordi det er jo ikke akkurat det peneste man kan si til ei som sikkert vet det selv hehe. Jeg var uanZ i passe god form for å si det mildt!

Men vi skværa opp og alt gikk bra, men det ble ikke noe deilig possey den kvelden nei :hrm:

 

edit: Etter å ha lest siste linja der så skjønner jeg at den kan fort tolkes feil, jeg mente selvsagt hu jeg likte men som stakk fra festen :p

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

 

Men så sier ikke jeg at å snakke åpenbart om flaws er noe tess heller :p

 

Jeg kan være veldig direkte av og til men enkelte tar ikke hintet før det er for sent hehe

 

Har du flaks nå, så forteller hun det til hun du dreiv på med, og så har du blåst alle sjanser på henne igjen.

 

 

Jupp det er dessverre en mulighet, men jeg bor ikke i Skien for jeg bor i en helt annen by ett langt stykke unna, så for meg er det ikke noe nederlag, finnes nok av jenter i verden, men jeg var jo lei meg liksom etter hendelsen og hun sa at hun tilgir meg, så var ikke noe sure miner lix.

 

Vet ikke om dere prøver å hive mere bensin på ett slukket bål akkurat nå, men trur ikke jeg har no lyst å dra dit uanZ med det første.. Er litt langt å kjøre for meg, evt. neste gang kommer de heller til oss, det var kompisen min som holdt på med hu som eide stedet så inviterte han meg og jeg hadde faktisk en sykt koslig kveld :) Alltid koslig med litt drekka en gang i blant :wee:

Lenke til kommentar

 

 

Men så sier ikke jeg at å snakke åpenbart om flaws er noe tess heller :p

 

Jeg kan være veldig direkte av og til men enkelte tar ikke hintet før det er for sent hehe

 

Har du flaks nå, så forteller hun det til hun du dreiv på med, og så har du blåst alle sjanser på henne igjen.

 

 

Jupp det er dessverre en mulighet, men jeg bor ikke i Skien for jeg bor i en helt annen by ett langt stykke unna, så for meg er det ikke noe nederlag, finnes nok av jenter i verden, men jeg var jo lei meg liksom etter hendelsen og hun sa at hun tilgir meg, så var ikke noe sure miner lix.

 

Vet ikke om dere prøver å hive mere bensin på ett slukket bål akkurat nå, men trur ikke jeg har no lyst å dra dit uanZ med det første.. Er litt langt å kjøre for meg, evt. neste gang kommer de heller til oss, det var kompisen min som holdt på med hu som eide stedet så inviterte han meg og jeg hadde faktisk en sykt koslig kveld :) Alltid koslig med litt drekka en gang i blant :wee:

 

Syns uansett det er bare bra du er ærlig.

 

Er forskjell på å si det på en ærlig måte og en slem måte. Har helt samme oppfattning som deg. Og om hun jenta du holdt på med skulle bry seg om andres mening er hun ikke vits å ha engang.

 

Jeg kan gi ett meget godt eksempel om noen skulle si noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller man kan bare holde kjeft om det, og si at man ikke er interessert? Det handler ikke om å bry seg om andres mening, det handler om å bry seg om hvordan fyren oppfører seg. Hadde typen min sagt noe sånt til en jente så hadde ikke HAN vært noe å samle på. Sånn oppfører man seg bare ikke, såfremt man ikke har en eller annen diagnose hvor man har problemer med impulskontroll eller mangler filter, eller man rett og slett er douche.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at man kan si noe generelt fremfor å være spesifik, men noen er så innpåslitne at man ikke har noen annen utvei enn å fortelle dem nøyaktig hvor skapet står for å få de til å slutte. Det er ikke bare kvinner som sliter med innpåslitne menn som ikke tar et eneste hint eller et nei for et nei, det skjer faktisk oss også.

 

Var forøvrig på et legendarisk 30-årslag på lørdag. Legendarisk bra fordi jeg hadde det grisefett, og legendarisk dårlig fordi blant 50 gjester hvorav over halvparten kvinner, var det én som var singel. Og hun så ikke ut i måneskinn. FML.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lå på magen og ville bare lukke øyna litt før jeg gikk opp igjen, og ikke nok med det så prøvde hu seg sikkert totalt 10 ganger mens jeg ga uttrykk for hver eneste gang at dette er jeg ikke interessert i :p Hvor hjernedød går det ann å være da :lol:

 

Og på toppen av alt så er det jeg såklart som er verstingen her, serr noen trenger å ta seg en bolle :)

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Om det du skriver oppi her er sant så er det jo du som er den verste her. Det er ikke alle som er like flinke til å ta hint eller gi seg så fort noen ber dem om det, og selvfølgelig er det ganske kjipt. Men det betyr ikke at man behøver å være et rasshøl mot dem. Men jeg har også full forståelse for at ikke alle greier å oppføre seg i en sånn situasjon - det krever tross alt litt folkeskikk og vett, noe som er en mangel hos alt for mange mennesker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skjønner nå at enkelte her er bare ute å krangle uansett :) Det lureste hadde vært som du sa å ikke skrivd opp i det hele tatt, fordi noen klarer ikke skjønne at saken er allerede dø og diskutere videre på noe som jeg og hu allerede skværa opp i er faktisk ganske patetisk. Så det har jeg lært nå at det går ikke ann å dele alt her inne :) De det gjelder må jo uanZ være helt feilfri og perfekte og har sikkert aldri gjort feil i livet ;)

Lenke til kommentar

Skal gi dere noe annet å tenke på enn å hakke på at noen har sagt noe som noen mener er frekt..:

 

Skal på "date" på fredag, og det gikk opp for meg da jeg var på vei hjem fra trening i stad hvor deilig det er å ikke være nervøs for dater lenger. Tar meg selv gang på gang i å fokusere mer på hvordan jeg håper jenta er og at ting skal klaffe med personlighetene enn det jeg gjorde før. Før var jeg pissnervøs i møter med nye mennesker og var fryktelig opptatt av hvordan jeg skulle imponere. I det siste har jeg blitt mye mer selvsikker, og det er egentig ganske gøy å tenke tilbake på hvor lang reisen fra usikker og introvert til mer selvsikker og ekstrovert har vært.

Hva som skjedde med meg aner jeg ikke, og jeg er fortsatt helt elendig på å sjekke damer på byen, men i litt mer "low-key" sammenhenger fungerer ting relativt bra. Og tinder-gamet mitt er veldig bra :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal gi dere noe annet å tenke på enn å hakke på at noen har sagt noe som noen mener er frekt..:

 

Skal på "date" på fredag, og det gikk opp for meg da jeg var på vei hjem fra trening i stad hvor deilig det er å ikke være nervøs for dater lenger. Tar meg selv gang på gang i å fokusere mer på hvordan jeg håper jenta er og at ting skal klaffe med personlighetene enn det jeg gjorde før. Før var jeg pissnervøs i møter med nye mennesker og var fryktelig opptatt av hvordan jeg skulle imponere. I det siste har jeg blitt mye mer selvsikker, og det er egentig ganske gøy å tenke tilbake på hvor lang reisen fra usikker og introvert til mer selvsikker og ekstrovert har vært.

Hva som skjedde med meg aner jeg ikke, og jeg er fortsatt helt elendig på å sjekke damer på byen, men i litt mer "low-key" sammenhenger fungerer ting relativt bra. Og tinder-gamet mitt er veldig bra :p

Tror tinder har hjulpet meg massivt også, man blir jo bare bedre og bedre jo mer man snakker. Uansett om det er nett eller ei.

 

Noe som har havnet i forhold fra tinder? Mulig det skjer med meg om ikke så altfor lenge.

 

Er det noen mulighet for at jeg kan fortsette og "game" andre jenter? Eller er dette veldig no-no?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg fått sterke nok følelser hadde jeg nok havnet i forhold på grunn av tinder i løpet av desember/januar. Ikke at jeg går for det, men har jo ett håp om at daten på fredagen kan bli til noe mer på sikt også, men har en veldig "det går som det går" holdning til det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...