Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det bør da ikke være ett krav at hun ser ut som Megan Fox for at KOMPISENE skal synes hun er kul å henge med? Da er det meget overfladiske kompiser i såfall:) Det går jo mye mer på personlighet, vett og humor om de andre gutta liker/aksepterer henne, ikke om de kunne tenkt seg å pule henne selv.

Da blir det trofèkone, ala Hollywoodfruene man ser på tv. Og de er det vel ingen som kunne tenkt seg å delt livet med.

 

En annen ting er at når folk kommer i alderen hvor de faktisk vil slå seg ned så flyttes nok fokuset litt vekk fra guttegjengen.

Kompiser er ALT i tenåra og 20 åra. Men dette er noe som faktisk endres med årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseende på dama til en kompis bryr jeg meg svært lite om, men det er selvfølgelig et pluss om vedkommende har en kul personlighet, eller i alle fall kommer overens med vennene til typen sin. Det er greit at dama kanskje bør være førsteprioritet, men det er jo også litt opp til dama selv også om hun ønsker å komme overens med vennene til typen sin. Det sier jo også ofte litt om hvor seriøst hun tar forholdet.

Lenke til kommentar

I mine kretser har det aldri hendt at noen har hatt en så stygg dame at de ikke har turt å vise de frem. Men det har skjedd flere ganger at vi har "støtt ut" damene og/eller kompisen vår hvis dama har vært et krek. Og da finner man også fort ut hva som egentlig betyr noe, som R3pulsive sier over her. Velger kompisen ei råtten dame fremfor å opprettholde vennskapet så var det kanskje ikke så verdifullt alikevel. Men det er det ekstreme. 90% får jeg jo bare dame, blir litt mindre til stede, men stiller opp når det er noe spesielt.

Lenke til kommentar

Jeg og eksen min hadde bra ordning der. Jeg jobbert turnus og var hjemmefra to uker av gangen. Når jeg var på jobb hang jeg med kolleger/venner han ikke hadde noe å gjøre med eller kjente. Hjemme hang han med kompisene som jeg ikke kjente så godt. De ukene jeg var hjemme hang vi med felles venner:)

 

Det var ofte vondt å være så mye borte, men hjemreise dag var alltid verdt det. Nyforelska hver gang jeg kom hjem. Alle par har godt av å være litt adskilt i ny og ne og å trekke seg tilbake til venner.

 

Trokke jeg er high maintenance. Man skal ha en standard og kriterier, men i ett forhold må alle gi og ofre litt. Man må tørre slippe typen ut på guttekveld på byen eller ferie med kompiser.

 

...men så er vel ikke jeg helt som A4 damene der ute..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Omtrent alle mine drømmejobber(jagerflypilot, kirurg, politi, ingeniør på skip(kaptein)) har turnus. En kollega sa til meg at da må jeg regne med at kanskje kona blir utro om jeg er borte annenhver måned. Er det sant? SKjønner at dama blir lei, men jeg kommer jo til å føle det samme.

Hahah ja det sa han vel... Stoler ikke på dama si han da. Skulle jeg gått å vært bekymret for det hver gang jeg er borte hadde jeg blitt gal..

Om dama di elsker deg bruker hun vibratoren mens du er borte.

Er da om mulig vanligere at mennene faller for forbuden frukt enn damene...

Lenke til kommentar

Jeg krever førsteprioritet i en manns liv. Det er ikke dermed sagt at jeg utelukker kompisene hans, men står det mellom oss så bør han vite hvem han skal velge, for å si det sånn. Jepp, jeg er high maintanence. :)

Da er jeg også high maintenance i så fall ;)

 

La oss sette ett scenario. Dere krever første pri, han ditcher kompisene sine gang på gang på gang. Etterhvert blir de så lei at de rett og slett kutter han ut. Plutselig slår dere opp, han har nå ingen dame eller kompiser. Lite lei situasjon for han?

 

Mann eller dame, venner varer livet ut. Forhold gjør ikke alltid det.

 

Virker jævlig overfladisk av dere.

Lenke til kommentar

 

La oss sette ett scenario. Dere krever første pri, han ditcher kompisene sine gang på gang på gang. Etterhvert blir de så lei at de rett og slett kutter han ut. Plutselig slår dere opp, han har nå ingen dame eller kompiser. Lite lei situasjon for han?

 

Mann eller dame, venner varer livet ut. Forhold gjør ikke alltid det.

 

Virker jævlig overfladisk av dere.

Som sagt, jeg sier ikke at han skal kutte ut kompisene, men hvis han har valget mellom meg og dem, så forventer jeg at han velger meg. Men nå er jo jeg gift og vi har barn sammen.

Uansett så mener jeg at hvis kompisene ikke er der hvis det blir slutt, så er det ikke ekte venner. Et skikkelig vennskap tåler å bli satt på vent. Da er det som om man så hverandre i går selv om det egentlig er år.

Lenke til kommentar

Forhold kan vare livet ut om man jobber med det og går inn for det. Man ønsker å bli prioritert av kjæresten/mannen da, særlig når man er gift og har barn, man gjør jo samme prioriteringen selv. Gidder ikke å diskutere det. Jeg er 35. Vi er på heeeelt ulike plasser i livet. Jeg vil ha flere barn og et stabilt forhold. Du er på en annen verden.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat så svart/hvitt at du må velge mellom kjæresten eller vennene hver gang du får deg ny dame. Alle har mer enn nok av tid til begge deler, og både venner og kjærester som ikke tåler at det blir litt mindre tid til en av partene i visse perioder av livet er enten dumme eller dårlige venner/kjæreste. Men hvis man forventer å henge like mye med kompiser når man blir gift og får barn som da man var i 20-årene kommer nok til å få seg en kjip overraskelse.. Selv om du kanskje hadde hatt tid til å henge mye med kompiser på tross av kone, mye jobb og barn, hadde nok ikke de fleste andre i vennegjengen tatt seg like mye tid til det.

 

Men hey, nå blir det jo nesten som å være i kjærlighetstråden dette.. Ikke bra!

 

Litt kjipt med tinder nå i juleferien, har noen jenter jeg har planer om å møte når jeg drar hjem fra ferie. Men vanskelig å opprettholde interessen over flere uker når man ikke har møtt hverandre før, og spesielt når man ikke er særlig glad i å sende mye meldinger. Også kjipt med alle matchene som er 1000 km unna :hrm:

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette krever bildebevis.

Mama sier det, det er nok for meg! Nei, men det skjer nok ikke at jeg legger ut bilde på et forum jeg ønsker og være relativt anonym. Men har vært heldig med et kjekt fjes, trent meg opp til en bra kropp og bruker gode venninner for alt det er verdt mtp klesshopping osv, selvom jeg etterhvert har danna meg en ganske klar oppfatning av hva jeg liker selv. Tar vare på meg selv, går til en god frisør, bruker kroppspleieprodukter slik at hud i fjes osv er så bra den kan være, tar litt sol og er glad i og kle meg opp litt når jeg går uttafor huset. Selvfølgelig for noen damer høres jeg nok ut som noe de ikke ville tatt med i jernstang. Mens gjennomsnittet synes jeg er en ok+ gutt.

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...