Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fb er da ingen datingside? :p

Jeg snakker om spraydate, match, blink osv, som hadde sin storhetstid for 10ish år siden.

Tenker bare på kommunisering generelt sett. Altså, kommunikasjon via tekst på internett kontra det å være tilstede på samme plass og møtes i det som av noen kalles virkeligheten. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dønn enig. Chating/SMS er for beskjeder og avtaler. Konversasjoner foregår face to face eller voice. Jeg har alltid vært flink til å snakke for meg, men har aldri vært noen chatete person bortsett fra forum :p

 

Bare for å ha det på det rene, jeg er ikke overvektig. Jeg har alltid vært tynn, og har alltid fått høre det, gjerne med en liten brodd. Men poenget mitt er at å forvente at alle skal se ut som en Hollywood-kjendis er å forvente for mye.

Jeg er forøvtig uenig i at det bare er å legge på seg. Kjenner flere som har gått på feitekur og som likevel ikke legger på seg. Personlig legger jeg stort sett bare på meg på magen, noe som kan se litt rart ut..

 

Jeg har også alltid vært "naturlig" tynn og jeg innbiller meg at det føles akkurat like kjipt når noen kommenterer det som når noen kommenterer den høye vekta til andre. Det er liksom bare ikke en håndvending for å legge på seg 10 kg. Har prøvd å trene hardt + gå på gainer, men det hjalp ikke en dritt. Eneste jeg legger på meg av er perioder med ekstremt mye drittmat (midt foran på magen...) eller godt gammaldags arbeid som å hugge ved o.l. haha.

Lenke til kommentar

Blir fasinert over at stemningen alltid fyrer opp når det er snakk om vekt. Gjerne OVERVEKT.

Men når jenter er for tynne, DA er det greit å si æsj. Sårer nok like mye å bli kalt skjellett som å bli kalt hval.

 

Sluttet å synes synd på jenter for lenge sida. Ingen er hundre prosent fornøyd med seg sjøl.

Det å hate kroppen sin er ett luksusproblem. Ingen er låst til en vekt. Uansett om tallet er for høyt eller for lavt. Alle kan gjøre noe med det. Gener eller ei. Alle kan ikke komme ned i 45kg, men alle kan komme NED. (Evt opp) Joda, jenter har voldsomt kroppspress og mange er ulykkelige, men kroppsfokuset tar mer og mer av hos gutta også. Vet faktisk om gutter både med spiseforstyrrelser og som trener ALT for mye. De er syltynne og med muskler og ser etter min mening helt jævelige ut.

Folk er som de er. Noen er feite, noen er slanke og noen er tynne.

 

Jeg synes ikke feite menn er attraktivt, så jeg klandrer overhodet ikke gutter som ikke vil ha tykke jenter.

En liten ølvom gjør meg pent lite, men det ER sexy med en kar som er litt fit. :) synes ikke sixpack og tydelig markerte muskler er pent, men en kropp som er litt i form er fantastisk. ;)

 

Kan ikke klandre menn for å bli turna on av en stram kropp med hofter og c-kopp. Jeg blir turna on av menn som er fit sjøl. Det blir nok de fleste kvinner.

 

This! Lut lei av kvinnfolk som hyler over hvordan de ser ut men samtidig pløyer gjennom mer godt og brownies på en normal jentekveld enn jeg gjør på ett år. Jogger toppen ei gang i uka og fortsetter og være misfornøyd med seg selv. Personlig har jeg alltid tilhørt tynn kategorien og har jeg ikke ett strengt fokus på nok og riktig mat, samt hard og regelmessig trening faller kiloene av meg. Jeg kan godt klage på genetikk arv og alle andre bullshitt forklaringer, men for min del blir det for dumt. Så ja, jeg forebeholder meg retten til og kalle chunky damer ekkle.

 

Forøvrig må folk få like hva faen de vil, men jeg merker jeg irriterer meg grønn over sistnevte gruppe jenter. På universitetet mitt har ant 80% av damene det jeg vil kategorisere som ei feit ræv, og jeg blir lei meg. For det er mye potential i de..

Lenke til kommentar

Hyggelig fyr du? :)

Kanskje det ikke virker som det, men hadde du spurt vennene mine om det hadde du garantert fått ett annet svar enn hva du kanskje tror nå. Bare for å gi ett eksempel, jeg kunne fint kjørt land og strand rundt for bestekompisen min om han trengte det. Har jeg folk på besøk lager jeg ofte mat til dem, spør folk om å få låne penger, ting osv gir jeg det uten å nøle. Jeg har en kjempe god venninne som jeg har møtt 1 gang, her omdagen skrev jeg til hun at måtte det være noe, uansett hva så er jeg der for hun. Uansett hva det hadde vært hadde jeg hjulpet hun, rett og slett fordi hun har vært der for meg når jeg trengte en å snakke med. Du aner ikke hvor lang jeg er villig til og gå for folk som betyr noe for meg. Når jeg må avlyse ting med folk, selvom jeg har god grunn får jeg ekstrem skyldfølese og at jeg ditcher dem.

Jeg stiller alltid opp for dem i livet mitt som jeg bryr meg om uansett hva.

 

--------------------------------------

Om jeg er redd for å bli såret? Såklart, men jeg gidder ikke å bruke tid på jenter som ikke oppfyller "kravene" mine. Såklart blir du jo sterkere av alt som tærer deg ned og du må bygge deg opp igjen. Flere ganger jeg skulle ønske jeg hadde noen å kose med om kveldene og bare snakke fordi jeg veit hvor koslig det er. Men når det er som det er, så er det bare bortkasta tid å sutre over slike ting og bruke energi på det. Sikkert kjempe mange jenter der ute som er minst like bra for meg selvom de ikke er bra nok for meg utseendemessig, dette er da i mine øyne. Men hvorfor skal jeg da nøye meg med andreplass om jeg kan få første? Jeg gidder ikke kaste bort livet mitt med noe jeg ikke er fornøyd med, derfor jeg står opp vær dag kl 0445 for å trene før skolen. Jeg strever vær dag for å forbedre meg selv.

 

Vil dere høre en vits?

 

*knock knock*

Who's there?

Second place.

Second place who?

Lenke til kommentar

Er ca 1.67 høy og for ett år siden veide jeg rundt 70 kg. En smule for mye ifølge Bmi opplegget.

Så ble jeg dumpa og mista matlysten i to uker og gikk ned 15 kg ubevisst.

Etter en tid gikk jeg litt opp igjen og nå ligger jeg på 61-62 kg. Tenker ikke så mye over vekta mi egentlig. Rusler oppå den av og til på treningssenteret bare. Har ikke hjemme. Men føler meg ganske bra nå. Men jeg gidder ikke konstant springe på mølle eller bare spise salat for og holde vekta. Jeg trener like mye som for ett år siden og spiser akkurat det samme. Gikk liksom bare ikke opp igjen.

Nå skal jeg ikke anbefale noen "dietten" jeg hadde. Det var helt jævelig å ligge halvdød, deprimert og innhulet på soffan å ikke klare få i seg noe og jeg håper jeg aldri mer må oppleve det.

Men jeg endte opp med en jævelig bra kropp når jeg fikk på ett par kg igjen etter noen mnd. (Om jeg kan si det uten å bli kvalm)

Jeg mista fyren jeg elsket, men jeg fikk en kropp jeg kan bruke for å jakte en ny en! (Ho ho)

Lenke til kommentar

jeg gidder ikke å bruke tid på jenter som ikke oppfyller "kravene" mine. Såklart blir du jo sterkere av alt som tærer deg ned og du må bygge deg opp igjen. Flere ganger jeg skulle ønske jeg hadde noen å kose med om kveldene og bare snakke fordi jeg veit hvor koslig det er. Men når det er som det er, så er det bare bortkasta tid å sutre over slike ting og bruke energi på det. Sikkert kjempe mange jenter der ute som er minst like bra for meg selvom de ikke er bra nok for meg utseendemessig, dette er da i mine øyne. Men hvorfor skal jeg da nøye meg med andreplass om jeg kan få første? Jeg gidder ikke kaste bort livet mitt med noe jeg ikke er fornøyd med, derfor jeg står opp vær dag kl 0445 for å trene før skolen. Jeg strever vær dag for å forbedre meg selv.

 

Akkurat her er jeg og nå. Har vært singel i 3.5 år, men hvis jeg ville kunne jeg hatt dame for 3 år siden. Men etter den forrige har jeg blitt smertelig klar over hva jeg kan leve med, og hva jeg ikke kan leve med. Og det er som du sier. Vi har alle et ideal å gå etter. Det er ikke nødvendig at den man møter MÅ oppfylle alle, men det er greit om det meste stemmer hvertfall. Det er hvertfall totalt bortkastet, uansett om de er 10 eller 5, å bruke tid på noen man ikke ser for seg en fremtid med.

 

En rar ting jeg har opplevd i det siste er at jenter jeg tidligere ikke har snakket noe særlig med, og ikke har sett på mange mange år, plutselig har begynt å være kjempehyggelige og vise interesse når jeg har møtt de tilfeldig rundt i lokalområdet.

Lenke til kommentar

 

Akkurat her er jeg og nå. Har vært singel i 3.5 år, men hvis jeg ville kunne jeg hatt dame for 3 år siden. Men etter den forrige har jeg blitt smertelig klar over hva jeg kan leve med, og hva jeg ikke kan leve med. Og det er som du sier. Vi har alle et ideal å gå etter. Det er ikke nødvendig at den man møter MÅ oppfylle alle, men det er greit om det meste stemmer hvertfall. Det er hvertfall totalt bortkastet, uansett om de er 10 eller 5, å bruke tid på noen man ikke ser for seg en fremtid med.

 

En rar ting jeg har opplevd i det siste er at jenter jeg tidligere ikke har snakket noe særlig med, og ikke har sett på mange mange år, plutselig har begynt å være kjempehyggelige og vise interesse når jeg har møtt de tilfeldig rundt i lokalområdet.

Har vært singel i 1/2 år nå etter jeg dumpa eksen da jeg fant ut hvilken person hun egentlig var. Rart at noen kan skjule sin egentlige personlighet så godt og så lenge ass. Etter jeg flytta til ny plass har jeg truffe 2 damer som begge har vert veldig keen på og prøve og få på ett forhold, men fra min side finnes ikke interessen. Nå skal jeg være singel til jeg har det jævla bra med meg selv. Og deretter finne ei dame som både er bra i hue, digg nok til og vise fram til kompiser og søt nok til at det er en selvfølge at hu blir med hjem til familien.

Lenke til kommentar

Heh asså.. Du skal jo ikke bry deg om hvorvidt kompisene dine synes hun er fin eller ikke. Du skal jo tenke selv. Det er jo ikke de som er sammen med henne. Vi er ikke trofè'er heller. :p alle gutter vil ha en tier jente men sorry ass. De ferreste får det . Jenter som er så fine er gjerne golddiggers også.

Greia er jo ikke at de skal gå rundt å være sjalu på den fine dama di.

Skal du tenke sånn kommer du aldri til å finne ei dame som holder ut med deg OG er fin. Da må du bare fleske til med ei som MÅ være med deg fordi hun ikke får seg andre;D

Når du blir litt eldre kommer fokuset nok til å endre seg noe.

 

Missforstå meg rett . Man of my dreams er en hunk han også men jeg prøver jo å være realistisk. Om vennene ikke finner han attraktiv så er det deres problem.

Lenke til kommentar

Alle har haugevis med kriterier, krav om hvor pene de skal være, han/hun skal jobbe med det og det, ha så og så mye penger, ditten og datten. Men så blir de plutselig forelsket, og disse kriteriene forsvinner av en eller annen merkelig grunn :wee:

 

Veldig få vet hva de vil ha. Merk at jeg ikke påstår at utseende er uviktig, vanskelig å bli forelsket hvis man ikke er fysisk tiltrukket av hverandre. Men hva som er attraktivt forandrer seg.

 

God jul til alle sammen, håper det blir masse julesex på hele gjengen!

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh asså.. Du skal jo ikke bry deg om hvorvidt kompisene dine synes hun er fin eller ikke. Du skal jo tenke selv. Det er jo ikke de som er sammen med henne. Vi er ikke trofè'er heller. :p alle gutter vil ha en tier jente men sorry ass. De ferreste får det . Jenter som er så fine er gjerne golddiggers også.

Greia er jo ikke at de skal gå rundt å være sjalu på den fine dama di.

Skal du tenke sånn kommer du aldri til å finne ei dame som holder ut med deg OG er fin. Da må du bare fleske til med ei som MÅ være med deg fordi hun ikke får seg andre;D

Når du blir litt eldre kommer fokuset nok til å endre seg noe.

 

Missforstå meg rett . Man of my dreams er en hunk han også men jeg prøver jo å være realistisk. Om vennene ikke finner han attraktiv så er det deres problem.

Haha, nå begynner du og bli like usaklig som meg! Sa det med kompiser; hvorfor skal man ikke ha ei dame som er såpass attraktiv at man er stolt av og vise hu fram? 10er damer er jo subjektivt, men en ekte 10er er en tier :p Jeg er godt over middels kjekk, så da synes jeg har rett til og velge damer fra samme hylla. (med forebehold om og virke som en douche)

Lenke til kommentar

Usaklig var det vel ikke.

 

MEN! Må faktisk si meg enig om at dama må nesten bli godtatt av kompisene, ellers så kommer det en tid hvor du må velge bort hun eller kompisene dine. Er så mange som slutter helt og være med gutta fordi dem får dame osv.

 

Dette høres kanskje litt douche ut, men bros lasts forever hoes come and go. I mine øyne så er det 100% sant, fordi jeg har flere gode kompiser jeg veit jeg aldri kommer til og miste uansett. Bestekompisen min har kjent hverandre i 15 år og bodd rett ovenfor hverandre i 14. Og ha ett slikt bånd kommer aldri noen jenter i hele mitt liv og være i nærheten av.

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som har en dame som i mine øyne ikke er fra den øvre hyllen for å si det sånn. Men dette er en mening jeg velger å holde for meg selv, for hun er ellers hyggelig å snakke med.

 

Men jeg hører av og til at de andre kompisene mine erter ham litt for dette mens hun ikke er til stede. Selv om det er ment som en spøk så synes jeg det er utrolig dårlig gjort. Jeg tenker bare hvordan det hadde vært om jeg var stygg i utseendet og hadde hatt en dame som jeg var glad i, og som var glad i meg, men at venninnene hennes hadde ertet henne for å være sammen med meg. Det kunne ha ødelagt mye av selvtilliten hennes og i verste fall ødelagt forholdet mellom meg og denne damen om hun hadde følt et press for å finne seg ny type.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, nå begynner du og bli like usaklig som meg! Sa det med kompiser; hvorfor skal man ikke ha ei dame som er såpass attraktiv at man er stolt av og vise hu fram? 10er damer er jo subjektivt, men en ekte 10er er en tier :p Jeg er godt over middels kjekk, så da synes jeg har rett til og velge damer fra samme hylla. (med forebehold om og virke som en douche)

Dette krever bildebevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...