Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen! Hadde tatt en del stunt jumps uten å lagre, så frøys selvfølgelig boxen! Noen som veit om jeg må ta alle på nytt? Er bare snakk om 4-5 stk eller noe, men surt nok for det.

Pokker, måtte visst det.. :(

Noen som vet om det samme gjelder for flying rats? Gjør sikkert det. :thumbdown:

Sjølvsagt, har du ikkje lagra så er ikkje dine siste aktiviteter lagra heller. Det er kun på oppdrag og sånt med autosave.

Siste mission

 

er jeg n00b eller er det riktig av meg å være irritert fordi jeg måtte svømme tilbake fra happiness island?

Båt er ein fin...båt.

 

Eg vurderte hari kari, men fann ein båt. Etter at eg hadde vitja Heart of Liberty og plukka opp Happiness Island-t-skjorta båta eg meg over til Algonquin.

Lenke til kommentar

Joda, vil spawne nye heile tida. Eg trur riktignok du må levere den første bilen du tar, det måtte i allefall eg.

 

Henta ein bil, satte den på min parkeringsplass, henta ny bil og prøvde å levere den. Neida, garasjen ville ikkje åpne. Kjørte eg tilbake til parkeringsplassen, bytta bil og kjørte den første eg henta til garasjen. Det funka. Prøvde to ganger å levere bil nummer to når eg tok vare på den første, same resultat.

 

Om du derimot øydelegg bilen eller går i frå den ein stad der den forsvinn så tar han sikkert imot den nye du hentar. Mogelegvis om du lagrar og.

Lenke til kommentar
Joda, vil spawne nye heile tida. Eg trur riktignok du må levere den første bilen du tar, det måtte i allefall eg.

 

Henta ein bil, satte den på min parkeringsplass, henta ny bil og prøvde å levere den. Neida, garasjen ville ikkje åpne. Kjørte eg tilbake til parkeringsplassen, bytta bil og kjørte den første eg henta til garasjen. Det funka. Prøvde to ganger å levere bil nummer to når eg tok vare på den første, same resultat.

 

Om du derimot øydelegg bilen eller går i frå den ein stad der den forsvinn så tar han sikkert imot den nye du hentar. Mogelegvis om du lagrar og.

 

Funket fint å levere bil nr.2 til meg. Satte den ene ved safehouse og hentet en ny en som jeg leverte, ingen problem. ;)

Lenke til kommentar

Eg og trudde dette skulle gå, men den gang ei. Kan ha vore eit togangstilfelle, prøvde ikkje noko meir etter det, var ikkje så mange bilar eg tok vare på uansett. SuperGT og Infernus er dei som er vanskelegast å finne tilfeldig på gatene, resten går ganske greit. Spesielt SuperGT, Infernus ser eg av og til når eg køyrer Infernus eller Sultan, men lite SuperGT.

Lenke til kommentar
Eg og trudde dette skulle gå, men den gang ei. Kan ha vore eit togangstilfelle, prøvde ikkje noko meir etter det, var ikkje så mange bilar eg tok vare på uansett. SuperGT og Infernus er dei som er vanskelegast å finne tilfeldig på gatene, resten går ganske greit. Spesielt SuperGT, Infernus ser eg av og til når eg køyrer Infernus eller Sultan, men lite SuperGT.

 

Sikker på at du valgte riktig garasjoport? Er det ikke en like ved siden av den der du leverer biler til Stevie, en som ligger i samme bygg, men kanskje 10 meter lenger nord?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

Er på 2. øya, skulle gjøre et "Lawyer" mission (Advokat)

Jeg lette etter rette klær til oppdraget, men fant ingen.

Når jeg trodde jeg hadde rett, på tur til "Advokat missionet", ringer Mallorie og sier at Roman er i trøbbel..

Etter det missionet, er Advokat missionet borte!

Får jeg mulighet til å gjøre det igjen, eller går det ut over hvis jeg skal ha 100% ?:S

Lenke til kommentar
Eg vurderte hari kari, men fann ein båt. Etter at eg hadde vitja Heart of Liberty og plukka opp Happiness Island-t-skjorta båta eg meg over til Algonquin.

Fant ikke båt jeg da... Var kanskje ikke så farlig uansett. Hjertet var nice, trengte dog tre forsøk på å lande helikopteret. T-skjorten går jeg med ennå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...