Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var evig morsomt: Et par folk kjørte bilen sin rett i den bilen foran. De to som er foran kommer ut og river de to folka ut av bilen bak og begynner å banke livsskiten ut av dem. Da ser tilfeldigvis et par til at det er noen som blir banka opp og prøver å hjelpe til. Dermed ender det opp med at 6 menn står i en svær klynge og slår tilfeldig rundt om seg selv. Plutselig dør han ene, da skriker en av kara og løper avgårde mens en annen kar som fortsatt prøver å banke han løper etter. Jeg mista selvsagt styringa på hvem som var hvem, men jeg sto bare ved siden av og så på hele fighten :wee:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

For å ha det litt morro gikk jeg bort til en bil og slo på den med balltreet. Naturligvis kom bileieren ut og skulle "ta" meg. Jeg sprang til en politibetjent som gikk på gata slik at betjenten skulle se når bileieren slo meg. Etter et par slag tok betjenten fram ei hagle, fyrte av et par runder i ryggen på mannen og bare spaserte videre. Det så helt absurd ut :fun:

Lenke til kommentar
For å ha det litt morro gikk jeg bort til en bil og slo på den med balltreet. Naturligvis kom bileieren ut og skulle "ta" meg. Jeg sprang til en politibetjent som gikk på gata slik at betjenten skulle se når bileieren slo meg. Etter et par slag tok betjenten fram ei hagle, fyrte av et par runder i ryggen på mannen og bare spaserte videre. Det så helt absurd ut :fun:

 

Hos meg pleier politiet å arrestere de. Noen ganger hender det at de prøver å stikke av da og når den feite politimannen løper etter h*n prøver jeg å hjelpe til ved å kjøre på h*n eller dytte h*n så h*n faller. Da kommer selvsagt politiet etter meg i stedet. Synd at AI ikke er helt på topp enda.

Lenke til kommentar

En gang.. Jeg var på FLyplassen.. der alle bilene kjører forbi.. Lism inngangen til flyplass bygget.. Der står det jo såklart noen polti folk.. Så ser jeg en fyr som står ved siden av dem og tenner en røyk.. jeg steller meg ved siden av han.. Til slutt begynte han å stirre på meg også ropte han til meg.. Fikk ikke med hva han sa.. Også løp jeg på han.. Han begynner å slå meg.. Den feite polti mannen tar opp gunnern og ber han putte henda i været.. Han tilkaller en polti bil.. Poltibilen kommer.. Mannen tar ned henda og løper tilbake til det stedet der han stod og røykte.. Og røyka videre.. Polti mannen glir over panseret og steller seg på den andre siden av bilen og sikter på mannen.. der står han 3 min også tar jeg å dytter til han igjen.. så mader fyren fullstendig ut på meg og slenger meg ned i bakken.. jeg reiser meg er sur og drar frem Ak-47'en Plaffer som bare F* mot fyren.. :D Så får jeg purken etter meg.. :D xD

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Siste oppdraget eller noe i den duren

 

Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt...

etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken..

 

Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet

 

Lenke til kommentar
Siste oppdraget eller noe i den duren

 

Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt...

etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken..

 

Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet

 

 

Tok selvfølgelig revenge :devil: Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje :)

 

Lenke til kommentar
Siste oppdraget eller noe i den duren

 

Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt...

etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken..

 

Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet

 

 

Tok selvfølgelig revenge :devil: Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje :)

 

 

Du tok hvertfall det beste valget.. :D Men det ekke noe å glede seg til.. :( Unnskyld viss jeg avslører for mye..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...