Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vært mye mer å bruke penger på, de skulle fortsatt med ideen fra san andreas, hvor du kjøpte hus. Skulle gått an å kjøpe biler og alt mulig også, for nå betyr penger ingenting i spillet. Uansett hva jeg bruker det på har jeg alltid plenty i bakhånd. Selv om jeg hamstrer våpen blir jeg ikke blakk.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Skulle vært mye mer å bruke penger på, de skulle fortsatt med ideen fra san andreas, hvor du kjøpte hus. Skulle gått an å kjøpe biler og alt mulig også, for nå betyr penger ingenting i spillet. Uansett hva jeg bruker det på har jeg alltid plenty i bakhånd. Selv om jeg hamstrer våpen blir jeg ikke blakk.

 

Jepp, masse fra san andreas jeg savner.

 

Men nå prøvde de noe nytt i GTA IV, altså satse på mer realisme og på færre muligheter, men heller gjennomføre de bedre.

Forhåpentligvis så vil GTA IV utvikle seg som GTA 3 gjorde, altså til flotte spill med masse muligheter, altså vice city og spesielt san andreas :)

 

Selv så har jeg ca 650k in-game og har aldri vært i nærheten av å gå blakk

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Btw hvordan gjør man "Stevie's Car Thefts" ?

Altså hvor får man de oppdragene fra han?

Man får en sms av Stevie i historien et sted. Hvis du har gjort ferdig historiedelen av spillet, så bør du sjekke inbox'en på mobilen.

 

Ok takk for det. Jeg har sjekket og fant en melding MEN det er bare et bilde og teksten til hvilken gate bilen er på... Skal jeg liksom kjøre rundt på måfå og prøve å finne stedet eller er det noen måte å få posisjonen på kartet?

Lenke til kommentar
Ok takk for det. Jeg har sjekket og fant en melding MEN det er bare et bilde og teksten til hvilken gate bilen er på... Skal jeg liksom kjøre rundt på måfå og prøve å finne stedet eller er det noen måte å få posisjonen på kartet?

Du kan gå inn på

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
www.whattheydonotwantyoutoknow.com
ingame. Der finner du et kart over hvor bilene hans er plassert.

 

Eller du kan bruke dette kartet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1211399062mi0.jpg
Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...