Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I starten var alt så kjedelig og jeg gadd aldri å utforske noe på banene, slik som jeg gjorde i SA. Der gikk de første dagene med til å kjøre rundt og finne nye ting, drepe Ballas, kjøre langt og stunte. Her var det bare en by med noen oppdrag, så nå har jeg gjort de snart ferdig. Det er nå moroa begynner! :devil:

 

edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule.

 

edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? :wee:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule.

Synes Patrick McReary hadde kule oppdrag. Jeg liker han mer og mer :)

LJ er jo artig på sin måte og...

edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? :wee:

Det har jeg gjort i mange år...

Lenke til kommentar
I starten var alt så kjedelig og jeg gadd aldri å utforske noe på banene, slik som jeg gjorde i SA. Der gikk de første dagene med til å kjøre rundt og finne nye ting, drepe Ballas, kjøre langt og stunte. Her var det bare en by med noen oppdrag, så nå har jeg gjort de snart ferdig. Det er nå moroa begynner! :devil:

 

edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule.

 

edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? :wee:

 

Haha, bevis på at man er nerd :!: Men ja, det har jeg også gjort i masser av år.

Lenke til kommentar

Har 63,59 % nå og det finnes ingen navn å gå til. Betyr det at storyen er ferdig eller? Så random? Det står fortsatt på stats at jeg har 75 % mission progress med Jimmy og 73,33 % med roman. Ringer de etter hvert?

 

edit: Fikk melding av Ray om å møte Jimmy, ca 3 sekund etter jeg postet dette.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...