Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei igjen, har et lite spørsmål om og få 100%

 

Har tittet litt og sånt, f.eks når du skal drepe Gerry eller Francis. Hvis du dreper Francis får du jo noen flerem issions fra Garry fra fengselet, men hvis man dreper Garry får man jo ikke de to siste missionene, kan man 100% uansett?

 

 

Er det ikkje Francis eller Derrick ein kan velga mellom då?

 

 

Hei igjen, har et lite spørsmål om og få 100%

 

Har tittet litt og sånt, f.eks når du skal drepe Gerry eller Francis. Hvis du dreper Francis får du jo noen flerem issions fra Garry fra fengselet, men hvis man dreper Garry får man jo ikke de to siste missionene, kan man 100% uansett?

 

 

Er det ikkje Francis eller Derrick ein kan velga mellom då?

 

Lenke til kommentar
Most wanted lista, må man ta alle på engang eller? Hver gang jeg loader en save så er det ei liste på 10 stykk der, uansett hvor mange jeg har drept. Og ingen som er merket i rødt lengre.

 

Glem dette, jeg som rota. :p Fant plutselig ut at det var egen most wanted liste for hver øy. :wee:

Lenke til kommentar
lei tendens til å løpe rundt det han skal gjemme seg bak og "gjemme" seg med ryggen til fiendene. I Uncharted fungerer dette 100 ganger bedre!

 

Det har jeg hatt problem med kanskje 2 ganger, kanskje det ligger på spilleren. Nico kan da ikke gjøre alt automatisk.

 

Det har skjedd flere ganger til meg. Greit nok at det ikke skal skje automatisk, men når jeg står rett med en vegg vil jeg da ikke at han skal runde hjørnet og stille seg der automatisk.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
lei tendens til å løpe rundt det han skal gjemme seg bak og "gjemme" seg med ryggen til fiendene. I Uncharted fungerer dette 100 ganger bedre!

 

Det har jeg hatt problem med kanskje 2 ganger, kanskje det ligger på spilleren. Nico kan da ikke gjøre alt automatisk.

 

Det har skjedd flere ganger til meg. Greit nok at det ikke skal skje automatisk, men når jeg står rett med en vegg vil jeg da ikke at han skal runde hjørnet og stille seg der automatisk.

Eg droppa heile gjemmesystemet ganske kjapt. Mykje lettare å spele utan. Som i så mange andre spel kan du sikte, bevege deg rundt eit hjørne og få klar sikt på ein fiende utan at han reagerer i det heile tatt. Då har eg full presisjon på siktet (bruker ikkje auto-aim) og det går stort sett 1-2 skot per person.

Lenke til kommentar

Nå blir jeg deppa av GTA, er 34% ferdig og kommer ikke videre. Alle har vanskelige biljaktsoppdrag som jeg ikke klarer. Skulle ønske vanskelighetsgraden minsket jo flere ganger du ikke klarte det.

 

I GTA3 var det en kode for å sakne tiden, er det noe sånt som kan hjelpe til gta4?

Dwayne, Packie, Francis og alle gir meg biljakter nå. Jeg gir nesten opp, synes det er vanskelig å kjøre bil i spillet av typen biljakter og slikt.

Lenke til kommentar
Nå blir jeg deppa av GTA, er 34% ferdig og kommer ikke videre. Alle har vanskelige biljaktsoppdrag som jeg ikke klarer. Skulle ønske vanskelighetsgraden minsket jo flere ganger du ikke klarte det.

 

I GTA3 var det en kode for å sakne tiden, er det noe sånt som kan hjelpe til gta4?

Dwayne, Packie, Francis og alle gir meg biljakter nå. Jeg gir nesten opp, synes det er vanskelig å kjøre bil i spillet av typen biljakter og slikt.

 

ikke gi opp!!! ser på meg selv som en under gjennomsnitts spiller men kom gjenna main story iaffal til slutt, fårdet om jeg hadde lyst å ete stikka og kjyle plata ti %#"¤ av og til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo! Det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å prøve samme oppdraget. Jeg har isteden tatt alle småoppdrag jeg klarer. Kjøre varer for LittleJacob osv.

 

Jeg synes fysikkmotoren i spillet gjør jaktene vanskelige, spesielt i svingene. Så er det et helvete å skyte ut av bilen samtidig som du skal kjøre den.

 

Jeg opplever at GTA er sært vanskelig for sånne som meg, som ikke har kjøpt et eneste bilspill i sin 15 år lange spillkarriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...