Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg har kommet kort har sikkert ikke alle kommet like langt så setter dette i spoiler vi snakker rundt 10%:

 

 

Er det mulig å kvitte seg med Michelle? Det er så utrolig tydelig at hun er politi og jeg vil ikke få trøbbel med folka bare på grunn av hun. Og er det mulig og få en substitute?

 

Lenke til kommentar

@ G.Julius

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
michelle kan du ikke kvitte deg med, og du har rett i at hun er politi. rundt 20-30 % får du vite at hun er politi, og det er en del av storien, men siden hun liker deg er det ikke så farlig, hun kommer aldri til å gjøre deg noe... Har ikke hatt noen problemer med henne...
Lenke til kommentar
Selv om jeg har kommet kort har sikkert ikke alle kommet like langt så setter dette i spoiler vi snakker rundt 10%:

 

 

Er det mulig å kvitte seg med Michelle? Det er så utrolig tydelig at hun er politi og jeg vil ikke få trøbbel med folka bare på grunn av hun. Og er det mulig og få en substitute?

 

 

Du kvitter deg med henne, senere i historien.

 

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om hva politiet sier, så er det mye rart de finner på når de arresterer folk.. En gang hørte jeg politimannen si: "Are these creditcards yours?". De prater også om at de finner narkotika og våpen på folk de arresterer :p

Lenke til kommentar

Det er lagt ned veldig mykje arbeid i GTA IV, synd det går så fort å runde det. Det er masse artige småting du kjem borti. Som fleire har skrive om, berre å stå og sjå på trafikken ei stund så blir det reine krigssonen. Folk går og prater med seg sjølv om alt mogeleg.

Lenke til kommentar
Trikset er jo å nyte spillet for alt det er verdt, samtidig som man koser seg igjennom mainstory litt nå og da :)

Er akkurat slik eg gjer det. Eg kjøpte spelet på release, men er berre kome rundt 50%. Har dog ikkje spelt noko særleg dei siste vekene, veret, eksamenar osv.

Lenke til kommentar

Haha!

 

Eg kom just ut av eit safehouse og var på utkikk etter mulig bil. I eit kryss stopper ein annan bil med to personar. Eg skal bort å stele bilen i det eg ser ei hore er på veg bort til dei. "Haha, trekant!" flirer eg. Neida, den gong ei. Hora tar sidemannen, kastar han realt på trynet ned i asfalten, og set seg fint inn i bilen. Saman køyrer dei mot soloppgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...