Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

En ting jeg har savnet på de forrige GTA spillene, er skiftene årstider...

Noen som vet om det kommer til å være annerledes på GTA IV?

 

Jeg vil helst IKKE gjøre det heftigste missions på glatt føre. Noen gang kjørt motorsykkel eller sportsbil på glatta? Det er ille nok med det regnet som kommer en gang i blandt. I dette spillet ser overhodet ingen vits med skiftende årstider. Fokuser heller på gameplay. Nytt vær f.eks. snø over alt vil jo kreve nye tekstures på alt og elendig fysikk på alt som har hjul.

 

Nei takke meg til et GTA UTEN snø....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det på tide med litt MER info om GTA IV. De kan i det minste fastsette utgivelsesdatoen.

 

Mine forventninger til Gta Iv (kommer sikkert til å bli skuffa med noe)

 

- At det skal gå ann å kjøpe fine biler ikke bare stjele på gata.

 

- At det er en k-rose lingnenes radiokanal, håper at det er radio der da :p

 

- Noen nye våpen f.eks. En skikkelig sniper eller noe mitraliøse lignenes.

 

- At purken ikke er så strenge at du får stjerne bare du kjører inni dem, det blir for dumt.

 

Det er det meste jeg kommer på nå :p

 

Kommer sikkert på mer :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
Nå er det på tide med litt MER info om GTA IV. De kan i det minste fastsette utgivelsesdatoen.

 

Mine forventninger til Gta Iv (kommer sikkert til å bli skuffa med noe)

 

- At det skal gå ann å kjøpe fine biler ikke bare stjele på gata.

 

- At det er en k-rose lingnenes radiokanal, håper at det er radio der da :p

 

- Noen nye våpen f.eks. En skikkelig sniper eller noe mitraliøse lignenes.

 

- At purken ikke er så strenge at du får stjerne bare du kjører inni dem, det blir for dumt.

 

Det er det meste jeg kommer på nå :p

 

Kommer sikkert på mer :D

:!: Tror det er best de beholder det, du :p

Lenke til kommentar
Nå er det på tide med litt MER info om GTA IV. De kan i det minste fastsette utgivelsesdatoen.

 

Mine forventninger til Gta Iv (kommer sikkert til å bli skuffa med noe)

 

- At det skal gå ann å kjøpe fine biler ikke bare stjele på gata.

 

- At det er en k-rose lingnenes radiokanal, håper at det er radio der da :p

 

- Noen nye våpen f.eks. En skikkelig sniper eller noe mitraliøse lignenes.

 

- At purken ikke er så strenge at du får stjerne bare du kjører inni dem, det blir for dumt.

 

Det er det meste jeg kommer på nå :p

 

Kommer sikkert på mer :D

:!: Tror det er best de beholder det, du :p

 

De blir faktisk strengere. Om du kjører en bil med knust vindu elns vil purken komme etter deg. I hvilken grad vet jeg ikke, det blir litt for dumt om du blir "BUSTED" av å ha et knust vindu. Håper de innfører bøtesatser i spillet. Slik at om du dulter borti en politibil blir du bare noen tusenlapper fattigere, og kan fortsette spillet på stedet, uten å få mission failed. ..bare litt forsinket..

Lenke til kommentar
Syntes det hadde vøæt kult hvis du kjørte alt for fort forbi en politibiil, at den da hadde begynt å kjøre etter deg, da har man på en måte 3 valg.

1. Du kan stoppe å få en bot,

2 du kan stoppe og flørte litt med politimannen og dermed unslippe bot :p

3. Kjøre fra purken.

 

Ville hatt med nr 4 og jeg! - Stoppe og drep'n :cool:

 

Men alt skal foregå i New York i spillet?

Lenke til kommentar
Håper de de gjør sånn at hvis du dreper en politimann (med et skudd eller noe sånt), og ingen ser deg gjøre det, så får du ikke stjerne.

 

*Mine innleg* :)

 

Enig, men kanskje de kan sende flere politimenn til det omerådet for og sjekke hvorfår han ikke svarer på radioen elns.

Lenke til kommentar
En russisk mann flørte med politiet?

 

Husk at det er GTA, alt kan skje :p

 

Håper de de gjør sånn at hvis du dreper en politimann (med et skudd eller noe sånt), og ingen ser deg gjøre det, så får du ikke stjerne.

 

*Mine innleg* :)

 

Enig, men kanskje de kan sende flere politimenn til det omerådet for og sjekke hvorfår han ikke svarer på radioen elns.

 

Hadde vært kult det, hadde blitt litt sånn som AC.

Lenke til kommentar
Syntes det hadde vøæt kult hvis du kjørte alt for fort forbi en politibiil, at den da hadde begynt å kjøre etter deg, da har man på en måte 3 valg.

1. Du kan stoppe å få en bot,

2 du kan stoppe og smiske litt med politimannen og dermed unslippe bot :p

3. Kjøre fra purken.

 

 

Fixa litt :p

Lenke til kommentar

Dette med stjerner blir litt feil. Etter hva jeg har lest så vil "stjerne-systemet" fjernes til fordel for et system mer lignende det som var i scarface. Som baserer seg på hendelser og hvor de har funnet sted framfor at allt du gjør blir knyttet til deg. Ergo, hvis du plaffer ned en fyr uten at noen ser det, setter deg i bilen og kjører, vil du etter hva jeg har forstått kunne kjøre rett mot en politibil på vei til skytestedet uten at de kommer etter deg. Hvis de uansett skulle finne ut at det var deg som har skutt vedkommende baserer politijaktsystemet seg på at du må kjøre fra politiet og holde deg utenfor deres line-of-sight, som forøvrig vises på radaren.

 

I tillegg så vil det være forskjell mellom bil og person, ergo hvis purken ikke har fått sett deg godt nok vil de være på utkikk etter bilen, og det kan være nok å bare bytte bil for å miste purken (demonstrert i en av previewene hvor niko kjører inn i et garasjeanlegg og bytter bil for å miste wanted level. Ja apropo stjerne-systemet er ikke det helt vekke. Avhengig av hvor mange "stjerner" du har vil antallet politienheter på jakt etter deg øke, samt deres line-of-sight vil bli større.

 

Merk at jeg kan ta feil i mine utsagn her, men de er alle basert på hva som er sagt i previews, jeg tror jeg tar å leser gjennom previewsene og skriver en fyldig post om hva som er sagt om politiet hittil i morra ellerno.

Lenke til kommentar

Den 4. trailereren skal komme, men det er ikke offentliggjort når. Det vil ikke inneholde gameplay i denne traileren heller, men den vil ha en film-stil som de tre forrige. Etter den 4., derimot, får vi se gameplay i form av en ny trailer.

 

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se gameplay.

 

Edit: LINK

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

Nå er datoen fastsatt ifølge gamezone.no:

Endelig er datoen satt! I april skjer det! Som vanlig med GTA er det stor fare for at spillet blir utsolgt med en gang det kommer, så vær tidlig ute, forhåndsbestill nå!

 

Grand Theft Auto IV (GTA IV) slippes fredag 25 april, 2008. Forhåndsbestill din kopi allerede i dag!

Woho!

 

Edit: Link

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...