Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som likte CJ og SA? :ohmy:
Nei

 

San Andreas er et av de virkelig beste spillene jeg har vært borti, og CJ og miljøet var kult det. Trenger ikke være fan av gjengkulturen på vestkysten for å like SA heller. Viktig med miljøskifte i disse spillene, og jeg føler det er det som karakteriserer dem. Hadde vært kjedelig om alle spillene i serien skulle handle om organisert kriminalitet fra Russland eller Italia også.

 

Jeg synes også det er bra at de i IV har gått bort fra mange av tingene som skapte dybde i og som gjorde SA så bra, slik som backcountry og fly. Dette viser at de ikke er redde for å forandre serien, noe som lover bra. Det at jeg savner mange av de elementene vil nok ikke gjøre spillet mindre bra, men heller appellere på nye måter som jeg kanskje ikke var obs på tidligere.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som likte CJ og SA? :ohmy:
Nei

 

San Andreas er et av de virkelig beste spillene jeg har vært borti, og CJ og miljøet var kult det. Trenger ikke være fan av gjengkulturen på vestkysten for å like SA heller. Viktig med miljøskifte i disse spillene, og jeg føler det er det som karakteriserer dem. Hadde vært kjedelig om alle spillene i serien skulle handle om organisert kriminalitet fra Russland eller Italia også.

 

Jeg synes også det er bra at de i IV har gått bort fra mange av tingene som skapte dybde i og som gjorde SA så bra, slik som backcountry og fly. Dette viser at de ikke er redde for å forandre serien, noe som lover bra. Det at jeg savner mange av de elementene vil nok ikke gjøre spillet mindre bra, men heller appellere på nye måter som jeg kanskje ikke var obs på tidligere.

 

Som jeg skulle sagt det selv. :)

Lenke til kommentar

San Andreas og gangsta-miljøet var kult. Men ble kanskje litt for mye "mothafockin hardcore gangsta shit" og sånt. Var litt vanskelig å ta CJ på alvor noen ganger. Men det var veldig kult å cruice gjennom nabolaget med Snoop på radioen. Men i GTA er man som regel innom flere miljøer. Håper på litt italiensk mafia i GTA4. Forhåpentligvis inspirert ifra Sopranos, Goodfellas og Departed. Sistnevte er jo irsk, men det er jo bra. Regner med det blir litt gangsta og.

Lenke til kommentar

Testet demoen til Burnout Paradise her nettopp, og kunne ikke la være å tenke hvor genialt det hadde vært om GTA4 hadde samme bilfysikken. Ikke "handling" altså, men hvordan bilen hadde oppført seg i en kollisjon. I Burnout trykkes bilen sammen og blir fullstendig vraket. Det negative med det dog, hadde jo blitt den samme realistiske skaden på kroppene. Om bilen hadde blitt most og Niko hadde krabbet ut, sprintet til nærmeste parkeringsplass og kapret en ny bil, ville kanskje litt ha blitt ødelagt. Men hadde vært gøy uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...