Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte Crysis i butikken idag :D

 

med Forceware 169.09 synes jeg det gikk bare bra på Very high =)

 

Multiplayer serverne lagger som fy, har 20mb DSL og har 300 fps ..

 

som alltid er EA litt ute å kjører når det gjelder nylanserte spill MP.

 

hva er maskin-specsa dine da? :)

 

Intel Q QuadCore 3.2 GHz

XFX Geforce 8800 GTS 640mb 580M ( 700MHz core clock - 2000Mhz)

2 GB Geil 4-4-4-12 ram

Gigabyte DQ6-Silent Pipe

Creative X-Fi Fatal1ty

Lenke til kommentar
kjøpte Crysis i butikken idag :D

 

med Forceware 169.09 synes jeg det gikk bare bra på Very high =)

 

Multiplayer serverne lagger som fy, har 20mb DSL og har 300 fps ..

 

som alltid er EA litt ute å kjører når det gjelder nylanserte spill MP.

 

hva er maskin-specsa dine da? :)

 

Intel Q QuadCore 3.2 GHz

XFX Geforce 8800 GTS 640mb 580M ( 700MHz core clock - 2000Mhz)

2 GB Geil 4-4-4-12 ram

Gigabyte DQ6-Silent Pipe

Creative X-Fi Fatal1ty

 

ok, nice pc ;)

Lenke til kommentar

Kjører alt på very high utenom shader, shadow og post procesing som er på high, 1280x720 oppløsning, ingen AA, vista x64 og får da ca 40fps i gjennomsnitt, men dropper noen ganger ned til 20-30 hvis det blir veldig mye krig. Merket ikke noe særlig stor ytelseforbedringlfra crysis sp demo og 169.04 driveren. Prøvde også multiplayer, men da lagget det noe enormt, 1.8Gb av 2gb ble brukt når jeg sjekket, får håpe det ordner seg hvis jeg setter in en 1gb brikke til. Nei nei, blir nok en stund til man får kjørt alt på det høyeste og få meget bra fps.. :hrm:

Lenke til kommentar
Kjører alt på very high utenom shader, shadow og post procesing som er på high, 1280x720 oppløsning, ingen AA, vista x64 og får da ca 40fps i gjennomsnitt, men dropper noen ganger ned til 20-30 hvis det blir veldig mye krig. Merket ikke noe særlig stor ytelseforbedringlfra crysis sp demo og 169.04 driveren. Prøvde også multiplayer, men da lagget det noe enormt, 1.8Gb av 2gb ble brukt når jeg sjekket, får håpe det ordner seg hvis jeg setter in en 1gb brikke til. Nei nei, blir nok en stund til man får kjørt alt på det høyeste og få meget bra fps.. :hrm:

 

40 fps hørtes meget bra ut :dribble:

 

men da har du vel en monster pc og regner jeg med...:p

 

edit: så d nå i signaturen :p

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Må si jeg er f. meg skuffet ass... Spillet klarer såvidt å kjøre i 10 fps på Very High jo, noe som jeg tror skyldes den elendige støtten av Quad Core (ja, jeg vet at den skal være skapt for Quad Core, men da enten så feiler målingen av CPU'en, ellers så vet jeg ikke..), når jeg overvåker CPU'en, så går den skjeldent høyere opp enn 20% (totalt over alle 4 kjerner), noe som er latterlig med tanken på hvor krevende spillet er...

 

Specs:

Asus Striker Extreme (nForce 680i)

Intel QuadCore Q6600 @ 2.7Ghz

4098MB RAM (4x Matched Corsair XMS2 CM2X1024-6400C5DHX)

XFX GeForce 8800GTX @ Stock

Creative X-Fi XtremeGamer Professional Series

Windows Vista Ultimate 64-bit

In-Game: 1920x1200 No AA/AF @ Very High

 

Så ja.. Når jeg sliter med å få dette over 10fps på very high, så sier det litt ass..

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Må si jeg er f. meg skuffet ass... Spillet klarer såvidt å kjøre i 10 fps på Very High jo, noe som jeg tror skyldes den elendige støtten av Quad Core, når jeg overvåker CPU'en, så går den skjeldent høyere opp enn 20% (totalt over alle 4 kjerner), noe som er latterlig med tanken på hvor krevende spillet er...

 

Specs:

Asus Striker Extreme (nForce 680i)

Intel QuadCore Q6600 @ 2.7Ghz

4098MB RAM (4x Matched Corsair XMS2 CM2X1024-6400C5DHX)

XFX GeForce 8800GTX @ Stock

Creative X-Fi XtremeGamer Professional Series

Windows Vista Ultimate 64-bit

 

Så ja.. Når jeg sliter med å få dette over 10fps på very high, så sier det litt ass..

 

oi, ja den svei nok litt....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Spillet klarer såvidt å kjøre i 10 fps på Very High jo, noe som jeg tror skyldes den elendige støtten av Quad Core

CPU? Er det ikke skjermkortet heller da? :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Spillet klarer såvidt å kjøre i 10 fps på Very High jo, noe som jeg tror skyldes den elendige støtten av Quad Core

CPU? Er det ikke skjermkortet heller da? :hmm:

Joa, altså.. Er jo mulig dette er et driver basert problem...

(Vil påstå at hvis det er hardware basert, så har de litt vel syke forventninger til hva folk har i maskinene sine når det gjelder GPU...)

Men det at CPU'en er så dårlig brukt (ihvertfall ifølge avlesingen her) får meg til å reise et øyenbryn ang. deres store påstander om "langt bedre ytelse med Quad Core CPU's"... Ellers så er min ødelagt eller'no.. O.o :p

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...