Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

@maxp2p: hvem hadde rett? og få ræva di på xfire!

 

Edit: Du slipper ikke unna.

Hey! PC-en min eier fortsatt din.. Er ikke mitt problem at de ikke klarer å programmere sikkelig.. >.< :p

(Og siden din PC er like hel, så betyr det at min ikke sprengte heller...)

Huff.. Litt vel off-topic...

 

Skal ta og legge inn beta driverne nå, kanskje de redder dagen..

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@maxp2p: hvem hadde rett? og få ræva di på xfire!

 

Edit: Du slipper ikke unna.

Hey! PC-en min eier fortsatt din.. Er ikke mitt problem at de ikke klarer å programmere sikkelig.. >.< :p

(Og siden din PC er like hel, så betyr det at min ikke sprengte heller...)

Huff.. Litt vel off-topic...

 

Skal ta og legge inn beta driverne nå, kanskje de redder dagen..

har du fullversjonen eller?

Lenke til kommentar
@maxp2p: hvem hadde rett? og få ræva di på xfire!

 

Edit: Du slipper ikke unna.

Hey! PC-en min eier fortsatt din.. Er ikke mitt problem at de ikke klarer å programmere sikkelig.. >.< :p

(Og siden din PC er like hel, så betyr det at min ikke sprengte heller...)

Huff.. Litt vel off-topic...

 

Skal ta og legge inn beta driverne nå, kanskje de redder dagen..

har du fullversjonen eller?

 

 

Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

Sorry da.. Går igjennom en haug med forumer og tråder på leting etter andre folk som sliter med spillet... (Jeg nekter seriøst å gå lavere enn Very High... DX10 blir jo også deaktivert hvis man setter spillet til High om jeg skjønte riktig..)

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
@maxp2p: hvem hadde rett? og få ræva di på xfire!

 

Edit: Du slipper ikke unna.

Hey! PC-en min eier fortsatt din.. Er ikke mitt problem at de ikke klarer å programmere sikkelig.. >.< :p

(Og siden din PC er like hel, så betyr det at min ikke sprengte heller...)

Huff.. Litt vel off-topic...

 

Skal ta og legge inn beta driverne nå, kanskje de redder dagen..

har du fullversjonen eller?

 

 

Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

 

haha :p

Lenke til kommentar
Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

Sorry da.. Går igjennom en haug med forumer og tråder på leting etter andre folk som sliter med spillet... (Jeg nekter seriøst å gå lavere enn Very High ass... DX10 blir jo også deaktivert hvis man setter spillet til High om jeg skjønte riktig..)

 

Du får nok ikke utnytta crysis fult med god og stabil fps på høy oppløsning før neste generasjon av ting kommer, akkurat slik det var med farcry, skal selvfølgelig ikke si noe sikkert. Kanskje har en flaks og finner den hemmelige kilden som får spillet til å flyte som en drøm på alle maskiner før vi vet ordet av det, men jeg tviler.

 

 

Edit: Man kan alltids håpe på at nye drivere og patcher til spillet kan hjelpe, ellers har vi jo også Tweakguides.com - Crysis

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

Sorry da.. Går igjennom en haug med forumer og tråder på leting etter andre folk som sliter med spillet... (Jeg nekter seriøst å gå lavere enn Very High... DX10 blir jo også deaktivert hvis man setter spillet til High om jeg skjønte riktig..)

fiks noen av instillingene på high og resten på very high ;)

Lenke til kommentar
Ja, han fikk det i posten idag.(beklager maxp2p, men du er for treig til å svare :p)(og ja vi kjenner hverandre)

Sorry da.. Går igjennom en haug med forumer og tråder på leting etter andre folk som sliter med spillet... (Jeg nekter seriøst å gå lavere enn Very High ass... DX10 blir jo også deaktivert hvis man setter spillet til High om jeg skjønte riktig..)

 

Du får nok ikke utnytta crysis fult med god og stabil fps på høy oppløsning før neste generasjon av ting kommer, akkurat slik det var med farcry, skal selvfølgelig ikke si noe sikkert. Kanskje har en flaks og finner den hemmelige kilden som får spillet til å flyte som en drøm på alle maskiner før vi vet ordet av det, men jeg tviler.

Nå synes jeg du er litt vel negativ... :p

For å putte det slikt.. Enten så kjører denne tingen på Very High i minst 25FPS (og da mener jeg _nå_), ellers så tar jeg over verden og holder den fanget ved å ta kontroll over alle kraftverk som finnes... If I don't get to play it, no one shall! *ond latter*

 

Anyway, restart etter nye drivere... Please stay tuned....

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg kommet til den minen der folk påstår at alt bare går nedover. For min del blir det nesten bare mer og mer spennende, og at friheten er borte er egentlig greit, så lenge jeg bare kan nyte de banene med frihet om og om igjen, eller i sandboxen. Eneste jeg kan klage på er at det har blitt mye vanskligere å komme videre. Sliter litt, men finner nok ut av det etterhvert :)

 

 

Fikk ikke no spesielt inntrykk at det nye drivern hjalp noe særlig på ytelsen heller da men, er nok mest for folk med SLI.

Men tror dere jeg hadde klart spillet ganske mye bedre med GTS i SLI? Fordi jeg lurer på om det kanskje er minnet som holder det litt tilbake, og i SLI vil jo minnet forsatt være 640 mb..

Endret av Skagen
La noe avslørende tekst inn i spoilertag.
Lenke til kommentar
Fikk ikke no spesielt inntrykk at det nye drivern hjalp noe særlig på ytelsen heller da men, er nok mest for folk med SLI.

Men tror dere jeg hadde klart spillet ganske mye bedre med GTS i SLI? Fordi jeg lurer på om det kanskje er minnet som holder det litt tilbake, og i SLI vil jo minnet forsatt være 640 mb..

 

Ja, GTS i SLi vil virkelig gjøre underværker for Crysis! :D:D ;)

Lenke til kommentar
Fikk ikke no spesielt inntrykk at det nye drivern hjalp noe særlig på ytelsen heller da men, er nok mest for folk med SLI.

Men tror dere jeg hadde klart spillet ganske mye bedre med GTS i SLI? Fordi jeg lurer på om det kanskje er minnet som holder det litt tilbake, og i SLI vil jo minnet forsatt være 640 mb..

 

Ja, GTS i SLi vil virkelig gjøre underværker for Crysis! :D:D ;)

 

Haha, ikke akkurat en overraskende kommentar fra deg nei :p

Lenke til kommentar
som mange frusterte mennesker sier her:

 

spillet kan IKKE kjøres på Very High, noe er galt!

 

jeg sitter med det aller beste innen skjermkort x 2 og det flyter ikke!

 

Nyeste driver også? (169.09) Skal visstnok øke ytelsen med 40-50% hvis du har SLI, så hvis ikke det flyter vet ikke jeg..(hvis ikke du er utrolig kravstor, og forventer 60+ i FPS eller no da..)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Man kan spille på Very High bare skru ned Shader Quality ned til High. Er den som stjeler kraft.

Og det er ingen vits å vente på nyere hardware. Jeg sitter med 8800 Ultra og sliter like mye som andre med GTS og mindre. Det er noe feil med drivere / spillet som gjør dette. Jeg leste på Crysis forumet at det var en med 8800 Ultra i Sli og han hadde hele 10fps mer enn meg bare. Fortsatt gikk det for tregt !

Lenke til kommentar
Man kan spille på Very High bare skru ned Shader Quality ned til High. Er den som stjeler kraft.

 

Men hvis man skrur ned den, ser vel spillet også X ganger dårligere ut også? Såklart kan man jo skru ned mye rart, men det kan koste mye "eyecandy", selv også når man bare på skrur ned en innstilling.. :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

"Jeg skal straks gå videre, men et lite eksempel for de innvidde først: Jeg har en PC med Intel Core 2 Quad-prosessor, to GeForce 8800 GTX-skjermkort i SLI og fire gigabyte RAM, og måtte allikevel skru endel ned på innstillingene og skjermoppløsningen for å få «Crysis» til å flyte bra. Selv da ble det sirup av og til." Sitat fra en artikkel hos vg.no

 

Tror disse systemkravene koster mer enn 13000kr ja

 

Lurer på om att fps er over 30 med dette utstyret til Rune Fjeld Olsen, viss ikke så er det latterligt dårligt :p

Lenke til kommentar
Man kan spille på Very High bare skru ned Shader Quality ned til High. Er den som stjeler kraft.

 

Men hvis man skrur ned den, ser vel spillet også X ganger dårligere ut også? Såklart kan man jo skru ned mye rart, men det kan koste mye "eyecandy", selv også når man bare på skrur ned en innstilling.. :roll:

My point exactly... Er jo litt dritt for oss som har spart et par lønninger for å kjøpe et monster av en maskin til gaming, for så å ikke klare 30FPS i et spill som var laget spesielt for denne maskinvaren...

 

Men uansett, her er en screenshot av ressursforbruket samt resultatene av benchmark i Crysis.

PS: Den 28fps er fra når jeg skrudde alt ned på High. (Og ja, man merker forskjellen når det kommer til "eyecandy"...)

 

*edit*

Ja, så er det å legge ved bildet en ide det også.. :p

post-84990-1195082469_thumb.jpg

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar

Vennligst bruk spoiler-taggen hvis dere skal diskutere handlingen i spillet så dere ikke spoiler for de andre. :)

Og om dere absolutt må sitere/quote innlegg som inneholder spoilere, vennligst fjern spoileren fra sitatet/quoten, eller legg dette inn i en spoiler-tag.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...