Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neinei, de har bare vokst opp med en negativ innstilling rundt det kanskje.

 

Jeg får crysis i kveld ifølge min ea downloader, og får ikke tid til å spille før på søndag, blaaarh.

 

Har hørt at Delta tar helt av i vanskelighet når...

koreanere begynner med nano suits

 

Det er jo herlig! Demoen var altfor lett på Delta

Lenke til kommentar
Crysis IGN Australia review

 

8.3

 

 

SITER

There are a few key storytelling moments, but for the most part it's you on an island, following GPS points to the next enemy/alien base. Cue intense battle scene for ten minutes, followed by a trek to the next battle. The result was zero emotional attachment to my character, any of the friendly characters, and I gave even less of a shit about my foes.

 

 

En person jeg er veldig enig med.

 

Kunsten å være negativ hehe Får den litt noen ganger jeg også, men hvem kan være det når selveste Crysis er kommet. Er innstilt på julekveld til helgen jeg :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

herregud hvor teit av ign AU å skrive 8,5 på grafikk

 

"Raise this to a 10 if you've got SLI. For the rest of us, there are games out there that look better while remaining playable."

 

Når man anmelder et spill skal man skrive om hvordan det er på sitt beste og gå utifra hvordan spill ser ut på sitt beste, det er det som representerer grafikken..... man skal ikke skrive at det er dårligere grafikk fordi de ikke hadde bra nok pc å pille på, blir helt feil...

Når man for eks. anmeldte half life 2 så satte man ikke grafikken på medium og gikj utifra at det var grafikken i spillet...det er greit at de nevner det i teksten, men å gi konklusjon 8.5 når det er det beste på markedet blir bare teit....men kanskje det har med at grafikkmotoren ikke skalerer så langt tilbake..

 

og 6,5 i lyd...wtf?!

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Får man kjøpt spillet i butikken nå? Her hvor jeg bor har vi bare en crappy free record shop...

Kjøpte spillet nå ja...

Var å spurte etter det i går, men måtte komme tilbake i dag ettersom han fikk spille tilsendt i dag.

Kan dessverre ikke fortelle hvilken butikk jeg kjøpte spille, men kan nevne jeg bor i Fredrikstad.

Fikk ingen kvittering heller, det kunne han ikke gi meg ettersom release er til fredag.

Lenke til kommentar
Kult. Så det er kanskje en mulighet for at jeg og kan få kjøpt det i dag? :dribble:

 

Hvis du finner en som er villig til og slippe dette tidligere og sette butikkens rykte på spill, ja. (Eller en som er dum nok til å ikke sjekke release dato.)

 

Leif

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar

I så fall ikke første gangen det blir lagt ut noen dager tidligere for å få solgt en hel del mer raskere, jeg trenger jo ikke tenke på butikkens rykte når jeg kjøper spill.

 

Snu deg rundt, er noen tidsstyrte portaler du skal igjennom.

 

Veldig fint om ikke spoilere blir postat her /*******

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg greier det på Very High på laptopen min, faktisk! (2 fps, though) Det går smooth på Low-Medium, men jeg har hørt at man får høyere fps i spillet enn i demoen. Kombinér dette med at jeg ikke har lasta ned nye drivere siden tidlig oktober, skal jeg nok kunne dra det på Medium/Medium-High :p

 

OT: Hva kommer Collector's Edition til å koste i butikk? Holder det å ta med 500,-?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...