Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå prøvd fullversjonen, og må si jeg er litt skuffa :p

Gikk bare opp noen få FPS fra demoen (ikke så mye bedre optimalisert), det suger fortsatt minne (4 gig er og foretrekke).

Kjører med det meste på Very High, (untatt de tre med veldig langt navn), og 1280x1024, og ligger mellom 22 og 35 FPS (spørs hvor jeg er enn her og der) med et 8800 GTX (@ stock)

Quad støtte er også og se lenge etter, eller så krever spillet veldig lite CPU, kommer sjelden over 20-30% på min Quad (@ 3,3 GHz) :p

 

EDIT: Kjører Vista Ultimate 32bit hvis det har noe og si :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Er denne driveren jeg har prøvd, ingen forskjell. Nekter å tro jeg må ha SLI for å kjøre dette spillet. Har overklokket skjermkortet uten at jeg fikk noe forskjell. Dette her må være noe alvorlig galt med spillet/driverne.

 

Dem kan ikke basere markedet på at folk skal sitte med 2x 8800 Ultra i SLI. Det er jo en løsning til godt over 10 000 det.

Og for dem som ikke har råd til dette, så står det fritt frem for å aktivere litt lavere grafikkinstillinger.

Synes det bare er bra at de skallerer så godt fremover. :)

Ps: Skru ned shader eller postprocessing til high for voldsom økning i FPS.

Shadows kan jo også senkes. Skyggene vil ikke bli særlig forandret i utseende, men vil ikke oppdateres like mye. Altså at skygger til blader osv.. "hakker" litt, og glir ikke like flott som på very high. :)

 

ytelsen blir betraktelig bedre, uten noe voldsomt grafikktap.

 

Edit: Har den nye driveren støtte for 16:10 format? (eneste 16:10 alternativet jeg har er 1920x1200, som krever litt mye, og skulle gjenre sett støtte for 1680x1050 i spill)

De eldre driverene hadde dette alternativet, men ikke 169 driverene... :(

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Litt oppsumering av annmeldelsene:

 

1UP -- 8/10

Computer and Video Games (PC Zone) -- 9.2/10

EuroGamer UK -- 9/10

GameDaily -- 9/10

Gamer (Norway) -- ??/??

GamePro -- 4.75/5

GameReactor (Norway) -- 10/10

GameSpot -- 9.5/10 (video review included)

GameStar (Germany) -- 94/100

GameTap -- 10/10

IGN -- 9.4/10

Middle East Gamers -- 10/10

PC Action (Germany) -- 92/100

PC Gamer US -- 98/100(The highest score ever awarded in the magazine’s 14-year history)

PC World -- n/a

PC Games (Germany) -- 94/100

Shacknews -- n/a

Spillmagasinet -- 10/10

Lenke til kommentar

det er jo helt sykt, sitter her med STATE of the art pc, men kan fremdeles ikke kjøre det sure spillet på very high. fikk dog ca 40-50% mer fps på de små testene jeg har tatt nå.. gikk fra 38/40 til ca 60fps ved en scene.. det hjelper.. men dette er på 1280x ... og high.. lol.. ser JÆVLIG pent ut da.. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...