Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Hei jeg bare lurer på en ting. Overdriver jeg når jeg blir sur fordi kjærsten min sa at han syns jeg hadde på meg en horete topp. Hadde på meg en sånn topp med bar rygg, og hadde bh under så han sa den vare litt horete siden bh synes. Og ja jeg kan godt være enig at det ikke er så fint at bh syns, men har ikke fått rota meg til å kjøpe sånn silikon bh så det ikke syns at man har bh på topper med bar rygg.

Men uansett da poenget er at selv om jeg kan være enig at det ikke er så fint at bh syns så syns jeg at det var litt å ta i og ganske slemt og frekt at min egen kjærste sa at jeg hadde en horete topp, følte liksom at han likegodt kunne sagt at jeg kledde meg horete. Overdriver jeg?

Og det værste er at jeg måtte be han om å si unnskyld, han sa ikke unnskyld før jeg sa at han ikke hadde sagt unnskyld.

 

Synes du overdriver og lager problemer ut av ingen ting. Eksen min ble sur da jeg spurte henne om hun hadde horet seg opp med sminke. Selv om man sminker og parfymerer en gris er det fremdeles en gris.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da sendte jeg melding klokka 22.00 igår, Glemte meg helt pågrunn av jobben med hjemmeeksamen. Fortsatt ikke svar, noe som er kjipt. Et nei hadde vært så mye bedre enn denne ventinga, da man slipper å lure på om hun har fått meldinga engang. Oppdaterer hvis det skjer noe nytt!

 

Skjer det noen fremskritt? Spent på å høre om du får lurt inn et kjøttstykke, peilet olja, får bøtta ned i brønnen osv.

Lenke til kommentar

Skjer det noen fremskritt? Spent på å høre om du får lurt inn et kjøttstykke, peilet olja, får bøtta ned i brønnen osv.

Dessverre må jeg skuffe dere, fortsatt ingen svar..

 

Mitt store spørsmål er, hvis hun ender opp med å ikke svare i det hele tatt og jeg møter på henne igjen på et vors. Hvordan skal jeg oppføre meg? =/ Ekke så god på dating ting. Så mye lettere å snakke med dem, enn å spørre dem ut :p

Lenke til kommentar

Kanskje hun er på skolen eller opptatt om dagen, vent til 5-6 og hvis det fortsatt er intet svar, så ringer du henne og spør åssen hun har det og hva hun gjør på. Det er faktisk en av de feilene mange av oss gjør når det gjelder jenter, de liker å prate, men vi velger heller å sende SMS og blir irriterte over at de ikke svarer.

 

Forblir det stille mellom dere nå til neste gang dere møtes, kan det bli kleint. Da må begge være på defensiven og komme med unnskyldninger for at dere ikke tok kontakt tidligere. Vær litt frampå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ringe henne? :O

 

Jo, kan prøve det ut. Hadde bare inntrykket av at hvis du først sendte sms og ikke fikk svar og ringte etterpå så virka det desperat eller mer overivrig kanskje. Irritert er jeg heldigvis ikke, mer små forvirret.

 

Har forståelse for at neste gang vi møtes så kan vi ende opp med å være på defensiven, merker det jo allerede nå på hvordan jeg bør oppføre meg neste gang vi møtes.

Lenke til kommentar

Jo, jeg tenkte også sånn før, og fremdeles gjør det noen ganger dessverre, men det nytter ikke å sitte på rompa og vente på et svar som aldri kommer heller. Det er også mest hvis det ikke har gått nok tid i mellom. Nå har det allerede blitt fredag, så man er ute av den sonen. Ja, ho kan bli forbauset likevel, men trenger ikke være noe superkrise. Er fortsatt lov å lure på hvordan folk har det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre må jeg skuffe dere, fortsatt ingen svar..

 

Mitt store spørsmål er, hvis hun ender opp med å ikke svare i det hele tatt og jeg møter på henne igjen på et vors. Hvordan skal jeg oppføre meg? =/ Ekke så god på dating ting. Så mye lettere å snakke med dem, enn å spørre dem ut :p

 

Ring henne på et fornuftig tidspunkt og la det briste eller bære. Du kommer sannsynligvis ut av din egen comfortsone, men det blir ikke noe av å gå der og lure mens du forgjeves venter på svar.

 

For meg virker det som man må ta initiativet selv fremfor å vøre en nikkedukke for jenter. Damer har spurt etter telefonnummeret mitt og jeg har som en godtroende fjott forgjeves ventet på telefon:p

 

Det vises ikke utenpå at en mann har gode intensjoner og at han forhåpentligvis har en passe dimensjonert penis han kan å bruke og som hun på sikt kan komme til å ha glede av, bare ikke den første kvelden. Når han i tillegg konkurrerer mot drittsekker av mannfolk som elsker damer på samme måte som de elsker en potetgullpose til den er tom, det vil si bruk og kast, er det ikke lett med mindre han tar initiativ til å komme ut av en ond sirkel. Damene ender opp med de største drittsekkene med små peniser og ikke er det bare surt den kvelden drittsekken stikker av med dama. Neste gang kommer han til å generalisere og hate alle mannfolk ford du lot drittsekken vinne frem.

 

Ta initiativ eller bli en evig nr 2.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Friendzone, som folk kaller det, er hovedsaklig bare at du som person ikke er "god nok" for jenta. Hun er ikke interessert i deg, og isteden for å skylde på seg selv, så skylder man på "vennesona".

 

Feil. Man kan være god nok i massevis, men man har ikke bygget opp noe spenning i forholdet. Særskilt ikke seksuell spenning, noe som kreves for å komme lenger enn som bare en venn. Gutter tør ikke vise intensjonene sine fra første sekund, noe som ødelegger. Og hvis du utgir deg som å være en venn, for å så vise at du vil egentlig i buksa hennes, tar de det som et svik og begynner å mislike deg litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sier meg ikke enig i den gitt. Det tilsier bare at man ikke bygger opp spenning. Å være god nok, er jo veldig individuelt, men det spiller ofte på faktorer som ikke har noe med sex å gjøre. Mennesket derimot er ikke bygget for å være aseksuelle og dermed blir det et "krav" for å skape attraksjon. Man kan fylle opp alle krav en person er klar over, men siden attraksjonen ikke er der pga mangel på spenning er man fortsatt god nok, men ikke en potensiell makker.

Lenke til kommentar

Akkurat, det er hva man gjør og utgir av seg fra første stund som bestemmer eller setter utgangspunktet på det forholdet man bygger videre. Skal det ta tenkes helt konkret, så har man allerede tapt fra første stund om man ikke har gitt den utstrålingen og seksuelle spenningen for å utvikle forholdet til noe mer enn platonisk vennskap. Som da igjen ikke kan eksistere siden gutter og jenter ikke kan være platoniske venner.

 

Uansett hva som skjer, vil det være godt å få closure på det og livet kan gå videre, enten med eller uten henne. Får vel tenke på nettdating igjen og gi den en sjanse til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...