Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Glad det gjorde inntrykk, var vel litt for.. optimistisk, energisk, e.l. da jeg ikke kommer på riktig synonym akkurat nå, men innlegget ditt gjorde også inntrykk nok til å skrive det slik.

 

Syns nettdating har blitt så vanlig som å gå til butikken og møte på forskjellige folk, særlig for oss som ikke er ute hver helg og driver aktivt i sosiale sammenhenger. Selvsagt før Internett var jo det eneste måte å møte nye folk på, at man faktisk kom seg ut av huset og gjorde mer ut av dagene. Syns fortsatt er beste måte å treffe folk på men Internett har jo skapt en del "snarveier". Om man vil holde det hemmelig eller ikke, er jo opp til hver enkelt. Familien min vet hvordan jeg er og særlig broren min har vært oppmuntrende til det. Rare med meg (og kanskje andre?) at jeg må ned i kløfter og dritt før jeg griper tak og drar meg opp igjen. :p Litt som å starte i bunnen av Grand Canyon og klatre opp til Mt. Everest...? :hmm:(Metaforisk sett så klart)

 

Det er ytterst få som klarer å gripe tak og dra seg opp før man er nede (da muligens siden man ikke kan dra seg opp hvis man allerede er oppe? :p ). Men det er ikke noe som er lett å gjøre uansett, så kudos til deg. Selv har jeg ikke vært sånn siden 1.klasse vgs, jeg har nå full kontroll over min sinnstillstand og dette til fordel / ulempe (må passe meg så jeg "kontrollerer" meg i rett vei i visse situasjoner, irriterende...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var mer aksept for nett

Nettdating, vett ikke helt hva jeg skal si om det :hmm:

Har inntrykk av det er skikkelig tabu i dagens samfunn?

 

Tror folk er mer reservert i dag både på nett og ute på byen. Virker som terskelen for dating og sex var lavere før.

 

Har inntrykk av at det var mye enklere å komme i kontakt på nett 10 år tilbake. Da var det god tilgang på betalingsfrie nettsamfunn og folk var aktive på IRC mens det i dag koster hundrevis av kroner å bruke lite effektive betalingssider.

 

Jeg mener at det blir for begrenset å satse på nettdating eller byen og at man isteden bør bruke enhver anledning i hverdagen. Treffer man noen man liker godt så kan man be de med ut. Det er bedre å få et avslag enn å sende mulighetene nedover fossen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Har drevi med ei jente i 2 måneder nå. Plutselig så får jeg vite at hu har tatt ex'en tilbake. Faen, jeg er så irritert :mad: Unnsyld språket!

Hvorfor i helvette gidder hu å skrive til meg på face? Spørre hvordan jeg har det og sånn? Forresten kan jeg si at han typen hennes virker som en fin fyr.. Hu skrev at hu klipte håret til en venn av hu, så hadde han typen hennes kommet og pissa han i bakhue.
Lenke til kommentar

Kanskje hun helgarderer seg og ønsker deg som en reserveløsning. :p Hold deg unna og finn en oppegående dame som er ferdig med tidligere forhold og vet hva hun ønsker. Det finnes verken fortid eller fremtid, kun evig nå. Derfor må vi bruke hver dag best mulig og tenke positivt. Hver dag er en mulighet.

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje hun helgarderer seg og ønsker deg som en reserveløsning :p Hold deg unna og finn en oppegënde dame som er ferdig med tidligere forhold og vet hva hun ønsker.Det finnes verken fortid eller fremtid, kun evig nå. Derfor må vi bruke hver dag best mulig og tenke positivt. Hver dag er en mulighet.

 

Word.

Lenke til kommentar

Så en liten oppfølgning til min lille historie. Jeg ringte henne aldri, rett og slett fordi jeg var feig, men jeg kom også på hvorfor hun muligens ikke svarte. Idag ble det bekrefta når jeg endelig hadde bestemt meg for å ringe henne.

 

Jeg spurte på face idag tidlig, om hun jobba sent idag sånn at jeg ikke ringte på en dårlig tidspunkt (sa ikke at jeg skulle ringe henne). Så når jeg fikk svar så bekrefta hun rett og slett mine mistanker om hva hun går gjennom, som hun også har fortalt meg før, men jeg vil ikke gå inn på detaljer på akkurat det. Det jeg vil derimot si er at det er en veldig god grunn og skjønner det.

 

Hun ga meg et langt og fyldig svar, lest gjennom en del ganger nå, masse unnskyldninger om at hun ikke svarte, dårlig samvittighet, hvorfor hun har blokka ut nesten alle og over 100% jobb de siste ukene, men at vi sikkert ses igjen på vors snart.

 

Hadde jeg vært en smule smartere og hatt bedre datingsosiale antenner så hadde jeg gitt opp og skjønt at dette var bare en hyggelig måte å si nei på (eh, jeg skjønner det jo?), men vil ikke gi slipp helt enda. Er det håpløst av meg? Burte jeg bare gå videre og innse at slaget er tapt?

 

Og nei, når jeg kom på hvorfor hun muligens ikke hadde svart var det ikke en god idé å ringe henne, det kunne slått veldig veldig dårligere ut enn denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Convenient. Det kan være flere årsaker eller alle på en gang. Spør du meg er det mer å tape enn å vinne på å prøve for hardt. Du trenger ikke å avskrive henne helt, men det finnes andre damer. Du bør ta situasjonene slik de kommer og benytte deg av de mulighetene som oppstår enten det er med henne eller andre damer.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

"00:07:30 I trust thy investigation has met with success, Brother Holmes.

00:07:34 What dost thou know of a quilt?

00:07:37 Uh, we make quilts.

00:07:40 The women do.

00:07:43 I have been told of a quilt reported stolen from one of the departed sisters.

00:07:48 Black, it was, and crimson...

00:07:50 with the patterns and colors of Satan, Reverend Grange.

00:07:55 I investigated as soon as I heard the report, Brother Inquisitor.

00:08:00 But, uh, there was no sign of theft.

00:08:03 And in fact, the woman who reported it missing later said that it was only mislaid.

00:08:10 Convenient."

 

 

Skriv at du håper hun tar kontakt ved en senere anledning.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg (21) har vært sammen med dama (19) i 2,5 år, og det siste året har det bare gått nedover. Vi krangler alt for mye, og ingen av oss klarer å gjøre noe med det. Jeg har kort lunte og blir fort irritert, og hun er negativ til alt og blir aldri fornøyd uansett.. Jeg er så utrolig lei, og vet ikke om jeg orker mer, for akkurat nå hadde jeg hatt det bedre alene, men samtidig har vi vært sammen lenge, og hun er alt jeg har. Noen som har vært i samme situasjon og som kom seg gjennom det uten å bryte forholdet? :(Anonym poster: 4e48fd54c39bba2925c5e827f3f0d3c0

Lenke til kommentar

Går dere mye oppå hverandre eller har dere tid til dere selv og egne interesser?

 

Det kan hjelpe på sexen om du "slutter" å ta initiativ og lar damen få ta initiativ når lysten kommer. Om du bare kjører på får hun ikke rom til å kjenne etter. Jeg var kåt støtt slik at damen sjelden fikk mulighet til å ta initiativ.

 

Du får trøste deg med at de fleste ikke får nok sex. Lenge siden jeg fikk fem om dagen :p

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg (21) har vært sammen med dama (19) i 2,5 år, og det siste året har det bare gått nedover. Vi krangler alt for mye, og ingen av oss klarer å gjøre noe med det. Jeg har kort lunte og blir fort irritert, og hun er negativ til alt og blir aldri fornøyd uansett.. Jeg er så utrolig lei, og vet ikke om jeg orker mer, for akkurat nå hadde jeg hatt det bedre alene, men samtidig har vi vært sammen lenge, og hun er alt jeg har. Noen som har vært i samme situasjon og som kom seg gjennom det uten å bryte forholdet? :(Anonym poster: 4e48fd54c39bba2925c5e827f3f0d3c0

 

Kom deg ut mann. Ett dårlig forhold ekke verdt en dritt, det finnes så mye fisk i havet. Veit det høres klisjè ut, men det gjør det.

Lenke til kommentar

At det er mange fisk betyr ikke at man får de i garnet eller at man finner en som passer så godt at det går an å ha et samliv.

 

De som snakker om at det er mange fisker er stort sett de som har ubegrenset tilgang på damer. Det betyr ikke at det er et godt råd å gi til andre.

 

Det kan være gull verd å redde et forhold, ikke for enhver pris, fremfor å ende opp alene.

 

Det er såpass tøft å etablere seg i boligmarkedet nå at det kan bli vanskelig å få råd til en dugelig bolig med mindre man er to.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...