Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, dette hørtes veldig spesielt ut... Hvordan ser du for deg at dere skal klare å holde sammen i fremtiden da. Hva med utroskap og sånt... Enkelt å falle for fristelsen da dere ikke ser hverandre hver dag.

 

Ser ikke på det som et problem i det hele tatt. Jeg stoler faktisk på min mann. Utroskap kan oppstå uansett om man bor sammen eller ikke. Skjer det, så skjer det, jeg kan ikke forutsi fremtiden. Det er dog sterke indikasjoner som tyder på at det neppe vil skje, mest fordi min mann har en sykdom som vil forhindre han fra det. Og fordi vi har et godt og sterkt forhold, uavhengig av hvorvidt vi bor sammen eller ikke. Uansett ser vi hverandre såpass ofte at det neppe blir et stort problem.

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, jeg ser den. Men det er utrolig hva man vender seg til. Vi bor jo såpass nærme at vi kan stikke innom hverandre når vi har lyst. ;) Mannen og jeg snakker sammen flere ganger daglig, i tillegg til sms og e-poster, når vi altså ikke sees. Og vi får en slik barnslig glede over å treffes hver eneste gang, hvilket øker intimiteten. Klart at det var ikke dette jeg så for meg, men man må noen ganger lytte til hjertet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med utroskap og sånt... Enkelt å falle for fristelsen da dere ikke ser hverandre hver dag.

 

Tullball. Jeg kjenner to par hvor partene bor minst en time borte fra hverandre, og siden ingen har bil så møttes de bare i helgene/ferier. Det virker ikke som om noen av dem har problemer med utroskap eller mistanke om det en gang.

Lenke til kommentar

Jeg prøve en siste gang å åpne øynene til jenta jeg trodde jeg skulle være sammen med for alltid.

Så jeg tenkte på å sende henne en gave nærmer jule tider i en eller annen form som skal kunne vekke minner og følelser.

 

Akkurat nå har jeg en litt rar ide om at jeg skal få animert ett gammelt bilde av oss og ramme det inn.

Dette føler jeg kanskje er litt i ytterste laget, jeg er veldig usikker så jeg prøver å tenke ut andre ting som kunne vært en suksess.

 

Hva tenker dere om noe slikt? Jeg mener .. Hva har jeg å tape ? Vi kuttet helt kontakt noen uker etter hendelsen, og dette er 2 måneder siden. Men selv om jeg er over henne til en viss grad så er det forsatt noe som mangler i livet mitt og det irriterer meg at jeg bare lar det gå.

 

Vi var veldig gode venner og jeg trodde hu ville noe mer, men tok feil. Anonym poster: 13e86565a46b930bad8c56065f2a29f8

Lenke til kommentar

Har hun gitt tydelig beskjed om at det ikke blir dere(høres sånn ut når dere har kuttet all kontakt), hadde jeg bare droppet det. Du kan ende opp med å bare dytte henne lenger og lenger fra deg. Hvis jeg hadde fått en slik gave fra en jeg var ferdig med, hadde jeg rett og slett syntes at det var litt creepy. Selv om tanken var søt.

Lenke til kommentar

Er litt i en dilemma nå. Eller kanskje ikke dilemma, men er jo typisk meg å gjøre en elefant ut av en flue. Tenkte også å poste dette som anonym men har jo allerede plapret nok om dette til å bli gjenkjent.

 

Første utkast ble veldig langt så jeg utelater detaljer. Sliter å formulere ting så ble litt langt likevel.

 

Saken er at jeg har nå kanskje en mulighet til å komme ut av vennesonen. Hadde planlagt en del for førbursdagsfeiring til venninna mi(hun som har bursdag neste uke, ref. forrige side) og i går ble en del av planene allerede lagt i grus, da hun ikke kunne kommende lørdag. Så enten søndag eller neste lørdag er alternativene.

 

Føler egentlig det ikke er mye sjanser, så vurderer å bare gå for søndagen og gjøre det beste ut av det. Møtes vi ganske tidlig og er sammen i god del timer, så kan det også føre godt med seg, for å være litt optimistisk.

 

Vet ikke hvorfor hun gjør så stor inntrykk på meg. "Not sure if in love, or just want to have sex" fra bildetråden passer jo bra inn her.

 

Uansett, måtte bare få dette ut. Om dette blir slutten på hele vennskapet, gjenstår å se, men tenker det blir lettende å endelig avklare en del ting og vi kan forholde oss til ting som de er. Blir ikke første gang jeg saboterer vennskap hvertfall, ubevisst eller bevisst.

Lenke til kommentar

Jeg var selv i nesten samme situasjon, ref. mitt innlegg tidligere i tråden. Det endte heldigvis godt.

 

Selv kom jeg til et punkt der jeg ikke lenger kunne gå rundt å tenke på henne, uten å få en avklaring. Så da sa jeg det som det var. Det ble ikke god stemning fra start, da jeg kuttet henne ut for å komme over henne. Etterhvert snudde hun og tok en del initiativ og senere ble alt fint.

 

Jeg råder deg til å bare si det som det er. Hvis ikke får du holde det for deg selv og komme over det. Ja du kan miste henne helt, men jeg vet av erfaring at det ikke er godt å gå rundt og like noen du ser hver dag.

Lenke til kommentar

Joda, jeg skal nok både prøve å vise og fortelle/flørte på en romantisk måte, har flere tanker der allerede.

 

Det som verre er at vi faktisk ikke ser hverandre hver dag, kun uke til uke, om det passer.

 

Skal bli deilig å få dette overstått og kvitte meg med alle disse tankene.

 

Jeg skrev tidligere at jeg var klar for Sukker. Nei, det var ren løgn, er ikke klar i det hele tatt og vært så lenge ute av gamet at vet ikke om jeg orker all stresset med det.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Ouch, kondolerer, aldri greit det. Spørs hvordan dere slo opp eller hvem og om h*n vil det samme. Er kanskje greit å gi dere litt tid alene fremover og se hvordan det går. Hvis h*n fortsatt har følelser for deg, så kan det hende den personen tar kontakt igjen.

 

Hvis alt håp er ute, er nok det greieste å kvitte seg med alt som har med den personen å gjøre og fokusere på andre ting og få tankene vekk fra den personen.

 

Jeg selv skal også møte skjebnen i morgen. Alt av forberedelser er klart. Gjenstår å se om det kommer til å bli noe av vennskapet igjen... I slike situasjoner pleier jeg å tenke jeg er i en film og tenker: "I'm about to do a real stupid thing". Vel, er visst slik man vet at man lever. Å gjøre dumme ting og le av dem etterpå.

Lenke til kommentar

Hun ba meg plutselig om å stoppe bilen og kjøre inn til siden, og så plutselig kom alt ut. Hun sier hun har alt for mye som gnager på følelsene og ikke har noe igjen til meg, og ikke orker å ha kjæreste. Man blir ganske knust av å høre at ens kjæreste og aller beste venn ikke orker å ha noe med deg å gjøre...

Lenke til kommentar

Skjønner det kom veldig brått på. Noen ganger tar følelsene overhånd og man kan ikke skyve dem bort lenger. Hun har sikkert bært på det en stund og til slutt brøt sammen. Ja det er veldig hard måte å gjøre det slutt på men for henne var det sikkert den riktige tingen å gjøre. Kan ikke si annet enn at du får prøve å prate med henne og finne ut hva som fikk dere til dette punktet, om du ikke allerede vet det da.

 

En hard tid i vente men det vil gå over, :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...