Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Avskjedsgave

Hva slags avskjed? Som i slått opp eller reiser bort?

Gjør det personlig. Skriv, eller lag, et kort eller noe i den duren. Eller et brev, hva vet vel jeg. :)

Hun reiser til utlandet for å være utveklingsstudent, får ikke se henne på 1 år :(

Vi har ikke romantisk kontakt, er bare veldig interessert i henne. Er usikker på hva henne føler om meg da.

Lenke til kommentar

Da er det nå du skal slå til så hun vet at du er der, hvertfall. Gi henne noe fint som hun kan minnes deg ved mens hun er borte. Og ikke sitt oppe hver natt og lure på om hun har seg med halve fotballaget på skolen. Det bringer aldri bra ting med seg å gruble for mye.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg må planlegge(og gjenømføre) en superdate til dama jeg driver å deiter iløpet av sommeren. Hun er i Haugesund frem til neste uke og

ja, hun har skrudd forventingene sine(kaaaan ha noe med selvskryting fra min side) så noen råd?

 

Sitter midt i ekseamensuka også, så ikke helt kreativ ak nu.

Lenke til kommentar

Jeg føler sånn med deg... 3 måneder er LENGE.

 

Jeg for min del synes ukedagene blir pinefullt seige når jeg bare ser ham i helgene, liksom.

Jaaa. Jeg syns også ukedagene var forferdelig seige. For å ikke snakke om de gangene vi har måttet hoppe over ei helg. Miih. Så jeg lurer litt på hvordan sommeren blir, kan du si. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal forvente, ligner jo ikke på noen situasjon jeg har vært borti før akkurat.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Jeg føler sånn med deg... 3 måneder er LENGE.

 

Jeg for min del synes ukedagene blir pinefullt seige når jeg bare ser ham i helgene, liksom.

Jaaa. Jeg syns også ukedagene var forferdelig seige. For å ikke snakke om de gangene vi har måttet hoppe over ei helg. Miih. Så jeg lurer litt på hvordan sommeren blir, kan du si. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal forvente, ligner jo ikke på noen situasjon jeg har vært borti før akkurat.

 

Jaa, måtte nettopp det. Herreguuud så synd jeg synes på meg selv.

 

Det blir nok tøft, men det å passe på å ha det gøy og å ha masse å drive med bør hjelpe. Tenker jeg. Så man ikke bare går og sturer og savner og tenker.

Lenke til kommentar

Jaa, måtte nettopp det. Herreguuud så synd jeg synes på meg selv.

 

Det blir nok tøft, men det å passe på å ha det gøy og å ha masse å drive med bør hjelpe. Tenker jeg. Så man ikke bare går og sturer og savner og tenker.

Desto bedre når helga kommer igjen da. :wee: Bare synd helgene alltid føles litt for korte.

 

Ja, det er vel noe sånt jeg har kommet frem til óg. Samt å unngå lese for mye i aviser.

Lenke til kommentar

Uspesifisert = hotell med kakerlakker på badet, tomt badebasseng og "vær inne før 22" regler?

 

Hah, reiste uspesifisert med mine foreldre i Tyrkia da jeg var yngre. Vi endte opp på et femstjernes luksushotell med all inclusive. Men ja, man kan være uheldig også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...