Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte jenta mi fra begynnelsen.. Men jeg klarer aldri å bli forelska på et blunk. Jeg forelsker meg når jeg begynner å kjenne jenta og jo mer jeg kjenner henne jo mer forelska blir jeg. Men good-feelingen har jeg hatt fra starten av.

Bingo, det er sånn det skjer for meg og. Nå har følelsene fått vokse i 6 måneder snart, og gir ingen tegn på å slutte med det :love:

Lenke til kommentar
Gjest gjest9_

Lurer på om han er interessert.

 

Har seg slik at jeg traff en fyr på fest i helga, som vi for ordens skyld kan kalle for Tor. Vi flørta hele kvelden, og endte opp med å ha forplay på sofaen vi sovna på, begge for trøtte til sex. Desverre var jeg også borpå en annen venn av han den kvelden, som også endte opp med å sove der. Det var denne vennen som la an på meg! Stor sjans for at Tor vet at jeg holdt på med han andre også. Da vi våkna dagen etterpå snakka vi litt sammen, kjedelig samtale. Ingen kosing eller noe. Jeg hadde lagt meg i andre enden av sofaen i løpet av natta pga plassen. Vi gikk ned til bussen sammen, jeg hadde utrolig lite å komme med, men han førte i stor grad samtalen, holdt den til dels gående. Er redd jeg virka utrolig kjedelig og uinteressant. Traff ei random dame på veien som vi slo litt følge med, og det ble et kort 'hade', uten klem eller noe. Da tenkte jeg whatever, men nå de siste dagene kommer jeg ikke over han. Gikk forbi han i sentrum her om dagen, begge sammen med venner. Jeg prøvde å se litt bortpå han, men han viste ikke tegn til å si hei(ganske sikker på at han har sett meg!).

 

Vanligvis hvis gutter er interesserte pleier de legge meg til på face eller sende melding(han kan lett få tak i nummeret mitt). Har vurdert om jeg selv skal ta kontakt på en eller aen måte - men jeg er så usikker. Er han interessert? Ville han gjort noe da hvis han var det? Sagt hei på gata for eksempel? Spurt om nummeret mitt da vi skiltes? Ettersom jeg ikke tør spørre noen venninner om dette, poster jeg her. Jada, må bare se det an hvordan det går. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på det, så hadde vært fint med noen synspunkter.

Lenke til kommentar

Har seg slik at jeg traff en fyr på fest i helga, som vi for ordens skyld kan kalle for Tor. Vi flørta hele kvelden, og endte opp med å ha forplay på sofaen vi sovna på, begge for trøtte til sex. Desverre var jeg også borpå en annen venn av han den kvelden, som også endte opp med å sove der. Det var denne vennen som la an på meg! Stor sjans for at Tor vet at jeg holdt på med han andre også. Da vi våkna dagen etterpå snakka vi litt sammen, kjedelig samtale. Ingen kosing eller noe. Jeg hadde lagt meg i andre enden av sofaen i løpet av natta pga plassen. Vi gikk ned til bussen sammen, jeg hadde utrolig lite å komme med, men han førte i stor grad samtalen, holdt den til dels gående. Er redd jeg virka utrolig kjedelig og uinteressant. Traff ei random dame på veien som vi slo litt følge med, og det ble et kort 'hade', uten klem eller noe. Da tenkte jeg whatever, men nå de siste dagene kommer jeg ikke over han. Gikk forbi han i sentrum her om dagen, begge sammen med venner. Jeg prøvde å se litt bortpå han, men han viste ikke tegn til å si hei(ganske sikker på at han har sett meg!).

 

Vanligvis hvis gutter er interesserte pleier de legge meg til på face eller sende melding(han kan lett få tak i nummeret mitt). Har vurdert om jeg selv skal ta kontakt på en eller aen måte - men jeg er så usikker. Er han interessert? Ville han gjort noe da hvis han var det? Sagt hei på gata for eksempel? Spurt om nummeret mitt da vi skiltes? Ettersom jeg ikke tør spørre noen venninner om dette, poster jeg her. Jada, må bare se det an hvordan det går. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på det, så hadde vært fint med noen synspunkter.

Jeg mener ikke å være frekk, men det er en god mulighet han kun så på/ser på deg som en party-pass-around-tøs om han så du drev med andre også. Ikke det mest smigrende en kan tro om noen, så slik dreper ofte interessen som ellers kunne oppstått. Men du kan alltids prøve å ta kontakt med han selv. Vise at du er interessert.

Lenke til kommentar

Ok, megaproblem ahead. Håper noen kreative sjeler kan hjelpe meg her.

 

Det har seg nå slik at jeg har holdt litt på med en jente i et par måneder, og hun har virkelig forelsket seg i meg, mens jeg har ikke. Vi har nesten oppført oss som par egentlig fordi jeg ville se om det kunne skje noe mer mellom oss. Igår derimot klarte jeg ikke mer og sa det som det var, at jeg følte jeg ikke kjente henne godt nok og at jeg ikke var forelsket i henne og blabla. Hun tok det helt for jævlig og jeg føler meg som verdens største drittsekk.

 

Har aldri hatt en så dårlig følelse som jeg sitter igjen med idag, og lurer egentlig på om jeg har gjort en stor stor feil. Jeg trodde jeg skulle være lettet etter å ha sagt det, men sitter bare med en jævlig klump i halsen og har bare lyst å sitte å deppe.

 

Så spørsmålet mitt er: Hva må til for å gå inn i et forhold? Var alle her superforelsket fra dag en eller er det noe som kommer? Burde jeg ringe å spørre om å snakke om det? Eller blir det douchebag #1 å si at jeg har gjort en tabbe dagen etter?

 

Vi er begge 20 foresten.

 

Dette er bare latterlig likt den prosessen jeg gikk igjennom for et år siden.

 

Ble kjent med gutt, hang med gutt, gutt ble forelsket, oppførte oss som kjærester (dog ikke noe kyssing etc.), jeg var usikker, sa til slutt at jeg ikke så dette føre noe sted, fikk superdårlig samvittighet, klarte ikke kutte kontakten, og i dag er vi kjærester. For real.

 

Forelskelsen kom for meg cirka tre måneder etter den kom for ham.

Wow, nice :) Jeg tenker egentlig at man bare må hoppe ut i det, og at man ikke MÅ være forelsket fra dag en, men samtidig er det skummelt. Har hvertfall fått opp kontakten med henne igjen, og ting føles faktisk litt back to normal, om enn en noe mer forsiktig tilnærming fra hennes side, noe jeg selvfølgelig forstår. Får se til sommeren da jeg kommer hjem. Håper bare jeg ikke har fucket opp for mye ;)

Lenke til kommentar

Jeg overanalyserer og det begynner å ta på.

 

Møtte en fyr på fest for en mnds tid siden. Vi har prata en del, flørta en del og endte opp med å ha sex forrige uke. Jeg vet ikke helt hvor jeg har han. Han sier masse pene ting, at han merker det når han ikke har snakket med meg på en stund, gir meg komplimenter som ikke har med sex å gjøre osv, men jeg stusser på om han bare sier det for å "myke meg opp", så jeg blir lettere å få til sengs. (ja jeg er litt paranoid). Vi kommer jo kjempegodt overrens, og tulla rundt en del før jeg ble med han hjem og det virket som om han likte meg for _meg_. Sexen er helt awesome og det er rett og slett lite som skurrer når det kommer til kjemi.

 

Greia er at jeg lider av brent-barn-skyr-ilden-syndromet, så jeg prøver så godt jeg kan å holde han på avstand slik at jeg ikke skal falle for han hvis det bare er sex det er snakk om her. Jeg blir rett og slett litt følelseskald mot han og gir sterkt inntrykk av at det bare er kroppen hans jeg er ute etter. Oppfører meg helt latterlig i frykt for at han bare leker med meg.

 

Føler ikke helt for å spørre han rett ut om han tror det leder noe sted, så jeg står litt fast. Det beste hadde kanskje vært å holdt meg unna hele fyren, men jeg hater å gi opp uten å vite.

 

Meh, føler at jeg har gått fra å være i tjueårene til å bli 14 og usikker igjen.

Lenke til kommentar

Nei altså det er ikke det at jeg er forelsket eller noe. Problemet er jeg er på trygg grunn når det kommer til sex, sex er enkelt, det er komplimenter og kos som gjør meg usikker. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal oppføre meg når han blir slik, fordi jeg sjønner ikke hvorfor han gjør det.

Lenke til kommentar

Ja, det kan virke logisk med en prat, men jeg synes at det blir så seriøst når man tar opp slike ting, spesielt så tidlig. Hehe, uansett hva så kjører jeg bare meg selv fast. Syter over at jeg ikke sjønner noe og er usikker, men fakisk snakke om det, nei det blir for mye :roll:

Lenke til kommentar

Eller prat med han og hør hva hans intensjoner er? :)

 

Edit: Ugh. Kjæresten min reiser snart. Litt blanda følelser, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal forvente. Jeg vet bare at jeg kommer til å savne han no voldsomt.

 

 

Langt bort vekk lenge?

 

 

 

1-årsdag for meg og madammen på tirsdag, og selvfølgelig har jeg ikke sjans til å være hos henne :thumbdown:

Må bruke helga til å pønske ut et eller annet jeg kan finne på likevel...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva slags avskjed? Som i slått opp eller reiser bort?

Gjør det personlig. Skriv, eller lag, et kort eller noe i den duren. Eller et brev, hva vet vel jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...