Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen gode tips til valentine-påfunn som ikke koster mye penger? :love:
Jeg har nevnt det ved flere tidligere anledninger, men skader ikke å gjøre det igjen.

Forrige jul (altså jula 08) så gav jeg en ganske billig julegave til dama. Jeg skrev ut bilde av et hjerte (ikke ekte hjerte :p ) på 100 små lapper. På hver av dem skrev jeg en ting som jeg liker ved dama eller liker å gjøre med henne.

La lappene i en konvolutt og - voila - instant win. Koster deg bare litt printerblekk.

Lenke til kommentar

Jeg er 12, og har aldri hatt en kjæreste og aldri spurt noen om å bli sammen/blitt spurt.

Men idag spurte en jente over MSN (kjenner henner IRL), om jeg ville bli sammen med henne.

 

Men nå har det seg at jeg liker en annen. Saken der er at jeg ikke klarer å si nei til henne.

 

FML.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Høres mer ut som MLIA og ikke FML om jeg skal være helt ærlig :p

 

Ser nå at det kanskje kan misforstås: Jeg mener ikke at jeg blir spurt hele tiden om å jeg vil være sammen med folk på MSN, men at det er langt ifra noen grunn til å dra en FML fordi noen spør deg på MSN og du liker noen andre. Bare si nei. MLIA

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke veldig lenge siden, NgZ. I høst en gang, var det vel. Og dermed synes jeg det er sinnsykt tidlig å være så klar for å flytte sammen. Men det er sikkert fordi det i så fall er jeg som må forlate alt og flytte til ham, og det er jeg ikke spesielt klar for. Desperat synes jeg ikke det er. Jeg tar det som en stor tillitserklæring, og han viser jo virkelig at han er glad i meg og vil ha meg i lang tid framover. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*

Er det en gyllen regel for når det er ok å be ut en jente som har gutt? Forholdet mellom jenta og gutten er ikke så bra og hun sender masse flørtende signaler.

Lenke til kommentar

Fort i svingene med samboerskap kan gå fint det også. Når vi flyttet sammen var det vel ganske nøyaktig ett år siden jeg først hørte om ham, og ett halvt år siden den første ordentlige samtalen vår, 4 mnd etter at vi møttes IRL og 2 mnd etter at vi fant ut av vi egentlig kunne defineres som ett par. Nå bor vi sammen, er forlovet og har uten tvil verdens skjønneste kjærlighetsbarn. ^^

Lenke til kommentar

Det der er jo en sånn historie som hører hjemme på TV da, Nie. Så smooth sailing at det nesten er utrolig :b

 

Altså, jeg kunne nok flytte sammen med ham hvis det ikke betød at jeg måtte gi opp to jobber, og flytte to timer unna hele familien og hele nettverket mitt. Det er jeg bare ikke klar for, og jeg vet faktisk ikke om jeg noengang kommer til å bli det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...