Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quoter meg selv.

 

Noen som vet om god hjelp for hjerter som har falt for venninner der hun ser på gutten kun som bestis og er på datern med andre?

 

Valgte å ikke si noe over skriftlig fordi sånne ting bør tas face to face og tilbakefallet etter bruddet gikk fortere enn ventet (han slo opp med henne og hun sa selv hun trengte god stund til seg selv).

 

Frykter konsekvensene av å gjøre noe galt nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

En eller annen opplevelse, det er mye bedre enn å kjøpe et smykke eller noe, synes jeg. Kjøpe billetter til en konsert hun gjerne vil på f.eks., eller bare arrangere en liten reise. Ellers kommer jeg ikke på noe veldig bra i farten.

Lenke til kommentar
En eller annen opplevelse, det er mye bedre enn å kjøpe et smykke eller noe, synes jeg. Kjøpe billetter til en konsert hun gjerne vil på f.eks., eller bare arrangere en liten reise. Ellers kommer jeg ikke på noe veldig bra i farten.

 

18år og student begge to, blir litt vansklig å arrangere noke.. skal på hyttetur på deira hytte, så de blir ei oppleving i seg sjølv :)

 

Så då tenkte eg meir på ein fysisk ting... Kjøpte ett utruleg fint smykke til ho av kvitt gull til 1300 med diamantar til julegave... såå... Kanskje eg kunne ha fønne øredobbane til?

Lenke til kommentar

Mmmm, av og til så er livet rett og slett nydelig.

 

Etter å ha vært en dumsnill "plasser meg i vennebås"-gutt for jenta jeg har vært forelsket i lengre tid, så har jeg endelig tatt initativet til å føre det videre. På fredag kjørte jeg henne til moren (foreldrene er separert). Da vi kom frem så kjørte vi bort på en plass litt i utkanten av byen og stoppet. Her holdt vi i gang en koselig samtale med den samme gode stemninga vi alltid har hatt. Jeg tok hånda hennes, forklarte hvor endeløst forelsket jeg er og hvilke egenskaper hun har som jeg digger med henne. Hun smeltet og fikk nesten en tåre i øyet. Med tanke på hvor bra det gikk, så foreslo jeg at vi flyttet oss bak i bilen. Hun smilte, og vi flyttet oss. Her lå vi i tre timer i mørket med musikken på. Gjorde ingenting annet enn å kose og kysse lett. Har aldri hygget meg så mye som jeg gjorde da hun lå på brystet mitt og klemte seg tett inntil. Forklarte hvor trygg hun følte seg når jeg omfavnet henne, og hvor glad hun var for at jeg var såpass ærlig om mine følelser. Det var rett og slett herlig.

 

Så selv om det er lite mening i innlegget, så måtte jeg bare få utløp for gleden min. Gud hvor forelsket jeg er :love:

Lenke til kommentar
yay. denne tråden trenger mer slik og ikke bare bitching om hvor dårlig det går ;)

QFT!

 

Og for å følge opp den nye trenden: Jeg har nok en gang bevist at vennefella er bullshit. Dette er andre gangen jeg har en kjæreste som jeg kun har hatt som en god kompis i flere år. :wee:

 

edit: Mulig det bare er jeg som er spesiell?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Nå jobber du hardt for å være negativ?

Jeg tolker i hvert fall det ilpostino skriver som at det er mye koseligere å lese om de som har det bra enn å kun lese de som har det dårlig. Og det er du vel ikke uenig i, håper jeg? (:

 

 

edit: Men ilpostino, du har jo vært en så innbitt tilhenger av vennefella? :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...