Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_undrende_*
Når de har slått opp. Ikke før.

 

Ikke det svaret jeg håpet på men tenkte at det ville være best. Grunnet misnøyen med nåværende forhold er det jo en risiko for at en annen gutt plukker henne opp. Noe som ville vært synd om den personen kunne vært meg. Det er altså ikke noen god løsning på en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_undrende_*
Er det en gyllen regel for når det er ok å be ut en jente som har gutt? Forholdet mellom jenta og gutten er ikke så bra og hun sender masse flørtende signaler.

 

Du synes hun er verdt å gå for?

 

Ja. Uten tvil.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*
Nei. Si at hvis forholdet hennes skranter får hun dumpe fyren før hun holder på med deg. Hun kommer neppe til å respektere deg noe mer enn den forrige fyren, just saying.

 

Jeg mener altså ikke at hun skal være utro med meg. Utroskap er jeg sterkt imot og vil ikke være involvert i slikt. Det jeg ønsker er at hun skal vite hva jeg føler og for meg å finne ut hva hun virkelig føler. Er det noen annen måte å finne ut slikt på foruten å be ut jenta?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*
Se om hun er villig til å dumpe den nåværende typen for deg. Du ber ikke ut en jente som har kjæreste med romantiske intensjoner, det er mangel på folkeskikk.

 

Da følger jeg det du skriver og legger planen på is. Men kan jeg spørre hvordan jeg kan finne ut nettop det? Altså hvordan gå frem.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*

Det er der jeg blir revet mellom to sider. For som du skriver må jeg jo vise hva jeg ønsker, på en eller annen måte. Det er derfor å be henne ut var det jeg tenkte ville være det beste. Om det blir slik at vi får den type kontakt du nevner er det selvsagt uaktuellt uten at hun har gjort det slutt med gutten hun nå er med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*
Å gå på kino med henne og blabla og snakke om ting er en ting, å be henne ut indikerer for min del romantiske intensjoner, ofte et kyss eller mer som er poenget med å be noen ut.

 

Altså ligger det mer i hvordan jeg legger det frem og hva jeg foreslår vi skal gjøre? Hvis jeg skal gjøre det er det klart jeg foreslår kino fremfor romantisk middag på restaurant.

Lenke til kommentar

Noen som vet om god hjelp for hjerter som har falt for venninner der hun ser på gutten kun som bestis og er på datern med andre?

 

Valgte å ikke si noe over skriftlig fordi sånne ting bør tas face to face og tilbakefallet etter bruddet gikk fortere enn ventet (han slo opp med henne og hun sa selv hun trengte god stund til seg selv).

 

Frykter konsekvensene av å gjøre noe galt nå..

Lenke til kommentar

vi møttes på en t-bane stasjon i Oslo og tok buss derfra til Grefsenkollen hvor en har den beste utsikten over byen. etter å ha vært der en stund (snakket, spist, sett på utsikten osv) gikk vi en turvei/akebakke ned til Storo. der tok jeg det litt på følingen om det var på tide å avslutte eller få henne med på noe mer. det endre med at vi dro ned til byen og spiste på Egons Karl Johan. etter det gik vi til Jernbanetorget hvor vi tok samme buss hjem til oss selv. hun bor ikke så langt unna meg så hun gikk av først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...