Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Husker bestekompisen var så stolt over S+ på mattetentamen i 9. at han la den på trappa utenfor hjemme så mora skulle se den før hun kom inn døra. And guess what? Han ble faktisk rakettforsker. På ordentlig.

 

Haha, bra historie! Han vet ihvertfall hva det er snakk om da man nevner rocket science :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Indeed. Jeg jobber mot master, så det å få en A passer meg meget bra, uavhengig av fag. ;)

 

Har ikke fått resultatet på ex .phil ennå vi (årsstudium psyk), men en A i det er virkelig bra, jeg tipper jeg lander på en C, da jeg må si jeg mislikte faget ganske sterkt. ;)

 

Btw hvilken master jobber du mot?

 

On-topic: I HAS GF!! :D

 

Til dere andre som ikke tar den, så er jeg nå som 20 år gammel i mitt første skikkelige forhold, og da attpåtil et langdistanse forhold. Wish me luck! :p

 

Skal hvertfall jobbe for å prøve å få det til å funke..

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Er det noe jeg virkelig ikke trenger i journalistikken så er det Ex.Phil.

 

On-topic: I HAS GF!! :D

 

Til dere andre som ikke tar den, så er jeg nå som 20 år gammel i mitt første skikkelige forhold, og da attpåtil et langdistanse forhold. Wish me luck! :p

 

Skal hvertfall jobbe for å prøve å få det til å funke..

Grattis :D

Lenke til kommentar

Så har du de usmakelige, overlegne typene med litt flere gode karakterer enn egoet deres har gått av, som ikke får jobb selv med et fantastisk godt vitnemål fordi man allerede på jobbintervjuet rekker å forstå at de ikke fungerer sammen med andre mennesker uten at de får lyst å drukne ham i kaffetrakteren. :wee:

Lenke til kommentar
Men hvem i huleste bryr seg om man er "en smule nerd"? Bra karakter gir godt grunnlag for resten av livet. Så kan de "kule" henge på Rimi eller kassa på Esso resten av sine smålige liv og være kule der.

Å fy faen jeg digget de setningene der :!:

 

Får ta en liten OT og da: Reiser ned til Bali om 20 dager med min bedre halvdel, og der skal vi studere både ex.phil og ex.fac :)

Lenke til kommentar

Trenger Råd

 

Ok, nå har det seg slik at det er en jente på min skole som jeg syns er utrolig pen, henne har kjempe flott kropp, nydelig ansikt og bedårende øyne. man kan si jeg er litt "lost" uansett jeg begynte og like henne for en stund siden, så jeg prøvde og komme meg litt innenfor hennes synsvidde. Det fungerte egentlig ganske bra i starten, jeg snakket litt med henne, når trinnet mitt dro på oksnøen (sommerleir) da vi kom tilbake begynte jeg og kommentere noen av bildene hennes på face, dette ble positivt tatt imot. jeg la til henne på på msn og snakket litt med henne, da jeg fikk vite at en av mine beste venner også likte henne.

 

Da jeg fikk vite det trakk jeg meg tilbake, fjernet alle kommentarer og mistet all kontakt. men historien ender ikke der, plutselig tente gnisten seg igjen. jeg la til henne på msn og snakket med henne, desverre var det jeg som sendte første meldingen. aldri henne som tok iniativ, og samtalene ble vel som et dårlig intervjue, alltid jeg som spurte. (mange sier at jenter ofte vil snakke om seg selv, det virker ikke som om deet er sant.)

 

så fortalte jeg henne at jeg beundret henne istede for å si at jeg liker henne, virket som henne tok det ganske bra og ikke tenkte på meg som en "stalker" så man kan vel si at jeg ga opp etter den samtalen. jeg snakket også med flere venniner, noen som også henne er god venn med. de ga meg en god del råd men det virket ikke som de fungerte.

så daffet alt av. jeg glemte henne og det var egentlig smart. Men hvorfor skriver jeg det er da? vel det har seg sånn at for noen dager siden snakket jeg med en vennine som kom inn på temaet kjærlighet og hun mente at jeg ikke burde gi opp og at henne kunne bli min. Oi, tenkte jeg så nå har jeg føleser for henne igjen.

 

Idag så la jeg merke til at hu var på msn, for ikke å sjekke om hun logget av før vi startet tok jeg med en dusj først. Henne var fortsatt på da, så skrev jeg til henne "heisann, gjør du noe spennende?" vel kanskje ikke den beste linja, så gjerne råd om det wink.gif jeg snudde meg bort i 1 min, så var hu logget av. betyr det at henne aviser meg og ikke vil ha noe med meg å gjøre? si gjerne hva dere mener om det, bedre å få vite det sanne enn å leve på falske forhåpninger. uansett nesten vær gang jeg sier til noe på msn så er henne borte fra datan eller så logger hu, hvis henne svarer så snakker vi ikke lenge. Btw hu logget på nå noen tips til hva jeg burde gjøre eller si hvis dere svarer fort nå.

 

pleier ikke å snakke med henne på skolen da henne er veldig sjenert og jeg er ikke akkurt den med beste selvtillit.

jeg er 15 og hun å vi går i 10. hvis det gjør noe forskjell.

 

Takker for alle svar, og de som tar seg tid til å lese dette.. bare og spørre hvis dere trenger å vite mer for å svare bedre ;)

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

hadde hun hatt kjæreste kunne jeg vært tilbøeyelig til skjønne hvorfor du trakk deg unna. jeg synes ikke det at en annen er interisert (og ikke sammen med henne) er grunn nok for at du skal gjøre dette og "ignoreringen" din er nok grunnen til at hun har blitt avvisende ovenfor deg. slik du beskriver det er jeg tilbøyelig til å tro at hun har blokkert deg på MSN.

 

edit: rettet litt på ordlyden for å ikke gjøre settningene så tunge.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
hadde hun hatt kjæreste kunne jeg vært tilbøeyelig til skjønne hvorfor du trakk deg unna. jeg synes ikke det at en annen er interisert (og ikke sammen med henne) er grunn nok for at du skal gjøre dette og det er nok på grunn av at du gjorde det hun har blitt avvisende ovenfor deg. slik du beskriver det er jeg tilbøyelig til å tro at hun har blokkert deg på MSN.

 

ok, takker for et utrolig klokt svar...

 

fant ut at henne ikke blokker meg, snakket med henne i 1time nå og det virket som det var bra flyt i samtalen så nå ble jeg utrolig glad inni meg...

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar
Men nevnte du det du sier her og føler inni deg når du pratet med henne? Kommunikasjon er viktig vettu, så hun ikke bare tror alt er normalt også går du med klump i magen hele tiden likevel og ikke tør å si det til henne.

fjernet noe som jeg skrev som ikke hørte med, og det med at jeg hadde tenkt til og spørre om som omhandlet det med at jeg trodde at hun tenkte at jeg aviste henne, var bare feil tenkt av meg. hvis det var det du mente da?

 

skjønte ikke helt, men det går bra ;)

Lenke til kommentar

Jeg blir GAL.

Har datet en fyr nå siden slutten av oktober, men han spør jo aldri om vi skal finne på noe. JEG spør alltid først, JEG tar initiativet. Hallo?! Greit at jenter skal sjekke opp osv, men det er jo LOV å ta litt initiativ selv da. Vi prater jo sammen hver dag, etter hans initiativ (pluss) men likevel handler samtalen om vanlige ting, med litt flørting innimellom.

Jeg vet han følger med på hva jeg holder på med om dagene, fordi han spør ofte hvordan det gikk på ditt og datt.

 

Greia er at vi kan bli så bra sammen. Jeg vet det, og jeg tror han vet det. Det blir bare mer synlig hver da som går.

 

Har vært borte nå i en mnd ca. men likevel har han ikke tatt initiativet til å finne på noe med meg nå som jeg er hjemme igjen. DET irriterer så sykt!

 

Jeg blir liksom så sykt usikker på hva som skjer videre. Skal jeg spørre IGJEN om vi skal gjøre noe? Det er jo litt åpenbart at jeg vil det, iom at jeg har spurt før liksom.

 

Tanken har slått meg at han er litt sjenert på den her fronten, men dette er til å bli sinnsyk av. Skal jeg bare la det ligge?

 

Jeg har jo blitt introdusert til folk i klassen hans, bestevennen osv. I tillegg vet jo de som går i klassen hans godt hvem jeg er, siden de hadde sett meg steder, ifølge han.

 

Men hvor lang tid skal dette ta? Jeg er ikke vant med å måtte jakte så lenge, jeg begynner å kjede meg, og hvis jeg ikke får noen klare signal snart er han i LJBF mappa for godt.

 

HELP.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...