Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritbra!

 

Jeg snakker babyspråk(ikke type "dikkedikk" nei) til kjæresten min. Vi har funnet opp egne ord for ting og lagd funkye vrier på vanlige ord :!:

 

Lettere retardert, i knooow! :dremel:

Men seriøst. Det er vel normalt at man er litt barnslig og teit sammen med kjæresten.

Jeg får hvertfall fram barnet i meg noen ganger. Kan finne på å leke dinosaurus på tur med bikkja liksom :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg ble nettopp sammen med en fyr som kaller meg pus. Dette er et ganske ekkelt kallenavn. Det har bare skjedd via meldinger så langt. Men hvordan setter jeg en stopper for dette? Blir han irriert om jeg sier det direkte til han..? Hvordan er en fin måte å si det på?

 

Liker du å bli kalt pus?

Ja. Hadde du spurt meg for to år siden så hadde jeg kanskje sagt at "det kommer je aldri til å kalle noen jeg er sammen med!" men det har på en måte falt helt naturlig for meg/oss. Synes det er søtt :love:

 

Samboeren min har ulike faser. Nå er han uten tvil på dyr. Har blitt kalt alt i fra panda til pinnedyr på noen dager. Skal ha det for å være kreativ da :blush:

Pinnedyr :p Takk for tipset!

 

Apropos ting som ikke bestandig passer seg i offentlighet. Noen som kjenner seg igjen? :p

*bilde*

Ja. Mjaumjau? :innocent:

Lenke til kommentar

Fin advarsel til Lars og Lena, legg av dere mjauingen når dere kommer nedover. Jeg har ikke kontroll på gravidhormonene, søte eller nusselige ting får meg til å gråte som en foss, til tider. Ett eksempel, en helt vanlig situasjon, ofte gjenntatt i alle fall 6-7 ganger i uken. Vi hadde lagt oss, jeg lå i armene hans, og han sa han elsket meg med sånn skikkelig øm og kjærlig stemme (:love:) og tårene rant over for meg. Så jeg lå og snufset i sikkert ett kvarter, bare fordi han var så søt med meg. At han holder ut er ett under, egentlig. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Fin advarsel til Lars og Lena, legg av dere mjauingen når dere kommer nedover. Jeg har ikke kontroll på gravidhormonene, søte eller nusselige ting får meg til å gråte som en foss, til tider. Ett eksempel, en helt vanlig situasjon, ofte gjenntatt i alle fall 6-7 ganger i uken. Vi hadde lagt oss, jeg lå i armene hans, og han sa han elsket meg med sånn skikkelig øm og kjærlig stemme (:love:) og tårene rant over for meg. Så jeg lå og snufset i sikkert ett kvarter, bare fordi han var så søt med meg. At han holder ut er ett under, egentlig. :love:

Skal huske det :p

Lenke til kommentar

Hmm... virker som om jeg har klart å "skremme" vekk en jente uten å egentlig ha prøvd meg på henne...

 

Traff denne jenten i fadderuken og det var jo hyggelig, men ingenting skjedde. Jeg snakket litt med hun på meldinger, og jeg hadde egentlig tenkt å finne på noe med henne, og det virket det som om hun ville også.

 

Men etter at det ikke "ble noe av", så virker det som om hun har blitt totalt uinteressert, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Også nå nettopp var det hun som først som tok initativ til å snakke og spurte litt på fjesbok chat.

 

Det skal sies at jeg i mellomtiden har tja, holdt litt på med en som er fra omtrent samme by Noreg, men jeg "vet" de ikke kjenner hverandre, og jeg føler ikke jeg har vært mr. needy/creepy heller, så hva skal jeg gjøre?

 

Forelesninger og seminargrupper til forskjellige tider, så treffer ikke på henne på skolen. Og når sendte en mld i dag om hun hadde skaffet seg en ny telefon (den andre ble stjålet), så fikk jeg bare tilbake "hvem er dette?". Så svarte jeg selvsagt at "det er ...." og så fikk jeg intet svar.

 

Haha, dette var mye rot og tull for egentlig et sært problem, men denne jenten er flott og jeg har jo lyst å treffe henne, what to do?

Lenke til kommentar
Hmm... virker som om jeg har klart å "skremme" vekk en jente uten å egentlig ha prøvd meg på henne...

 

Traff denne jenten i fadderuken og det var jo hyggelig, men ingenting skjedde. Jeg snakket litt med hun på meldinger, og jeg hadde egentlig tenkt å finne på noe med henne, og det virket det som om hun ville også.

 

Men etter at det ikke "ble noe av", så virker det som om hun har blitt totalt uinteressert, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Også nå nettopp var det hun som først som tok initativ til å snakke og spurte litt på fjesbok chat.

 

Det skal sies at jeg i mellomtiden har tja, holdt litt på med en som er fra omtrent samme by Noreg, men jeg "vet" de ikke kjenner hverandre, og jeg føler ikke jeg har vært mr. needy/creepy heller, så hva skal jeg gjøre?

 

Forelesninger og seminargrupper til forskjellige tider, så treffer ikke på henne på skolen. Og når sendte en mld i dag om hun hadde skaffet seg en ny telefon (den andre ble stjålet), så fikk jeg bare tilbake "hvem er dette?". Så svarte jeg selvsagt at "det er ...." og så fikk jeg intet svar.

 

Haha, dette var mye rot og tull for egentlig et sært problem, men denne jenten er flott og jeg har jo lyst å treffe henne, what to do?

 

Det kan jo godt hende at hun faktisk har funnet en i mellomtiden hun finner mer interessant? Eller har hun rett og slett ble litt lei deg og har slettet deg fra mobilen.

 

Du kan dessverre ikke tvinge noen til å like deg. Du får ta sjansen og be henne ut, men sier hun nei eller la være, ellers er det nok best å la henne gå. Ingenting er verre gutter som ikke tar et hint.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
på meg virker det som du har vært alt for treg på avtrekkeren. når du først får ut fingeren har "målet" forflyttet seg.

 

Det kan nok være tilfelle, Ilpostino.

 

Men det jeg ikke skjønner er at hun ignorerer meg. Jeg føler jeg liksom ikke har gjort noe for å fortjene det.

 

Jeg er nok typen som tar hintene forholdsvis fort, men uansett om hun vil gå ut med meg eller ikke, så ignorerer man ikke bekjente/venner?

 

Det er det jge synes er rart. Greit nok at man kan miste interessen, men trenger jo ikke oppføre seg helt "dust" heller mot bekjente...

Lenke til kommentar
du skriver at du traff henne i fadderuken. med andre ord har dere ikke kjent hverandre lenger enn en drøy måned? hvis hun så på deg som et potensielt kjæresteemne som det ikke ble noe av med kan det hende hun ikke er interisert i noe mer med deg.

 

Noe sånt ja, rundt en måned.

 

Interessant, har faktisk ikke tenkt på det på den måten, postino, men det kan jo være.

Lenke til kommentar
på meg virker det som du har vært alt for treg på avtrekkeren. når du først får ut fingeren har "målet" forflyttet seg.

 

Det kan nok være tilfelle, Ilpostino.

 

Men det jeg ikke skjønner er at hun ignorerer meg. Jeg føler jeg liksom ikke har gjort noe for å fortjene det.

 

Jeg er nok typen som tar hintene forholdsvis fort, men uansett om hun vil gå ut med meg eller ikke, så ignorerer man ikke bekjente/venner?

 

Det er det jge synes er rart. Greit nok at man kan miste interessen, men trenger jo ikke oppføre seg helt "dust" heller mot bekjente...

 

Vel, du har prøvd å vise interesse, hun har antagelig mistet interesse i løpet av denne korte tiden, og hennes måte å kanskje ta avstand fra deg på er nettopp å ignorere deg. Jeg synes egentlig ikke at man skal legge så mye i det når dere har kjent hverandre i så kort tid, kanskje vet hun ikke helt hva hun skal gjøre. Jeg forstår henne faktisk.

 

Altså, da jeg var singel og jeg kanskje fant en gutt interessant, men etter en stund fant ut at interessen ikke ble noe mer enn det, prøvde jeg å ignorere ham, nettopp fordi det ble for dumt å si "beklager, jeg er ikke interessent". Grunnen til det, ihvertfall slik jeg så det, var at jeg kunne ha bommet grovt og gutten ikke egentlig var ute etter noe som helst, og jeg slapp å drite meg ut hvis det skulle være tilfelle. På en annen side ga jeg da også uttrykk for at jeg ikke ville ha noe med gutten å gjøre, at jeg ikke så det som noen vits å ta det noe videre. Ikke så ofte det skjedde for mitt tilfelle, det skal sies, men det hendte et par ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...