Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selv om det er ganske kjipt så følte jeg at jeg burde gitt henne en forklaring på hvorfor jeg hadde mistet interessen for henne. (i dette tilfelle synes jeg det burde vært ganske innlysende men dog).

 

Forklaring? Altså, én ting er om man har hatt noe på gang og det hadde vart en god stund, men disse kjente knapt hverandre. Hun fant ut at hun ikke var mer interessert etter kort bekjentskap, hvor mye mer trenger man å forklare egentlig? Interesse fader noen ganger, sånn er det bare, ikke alltid lett å forklare hvorfor heller, jeg hadde ihvertfall ikke visst hva jeg skulle si i et slikt tilfelle. Da er det jo bare å bare ignorere, i stedet for å komme i slike kleine situasjoner hvor begge ender med å drite seg ut.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
znip.

znip

 

Vel, du har prøvd å vise interesse, hun har antagelig mistet interesse i løpet av denne korte tiden, og hennes måte å kanskje ta avstand fra deg på er nettopp å ignorere deg. Jeg synes egentlig ikke at man skal legge så mye i det når dere har kjent hverandre i så kort tid, kanskje vet hun ikke helt hva hun skal gjøre. Jeg forstår henne faktisk.

 

Men i og med at det er hun som ignorerer meg, synes jeg det var litt rart at hun tok kontakt i går. (riktignok bare på fjesbok chat, men allikevel)

 

Det plager nysgjerrigheten min...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
znip.

znip

 

Vel, du har prøvd å vise interesse, hun har antagelig mistet interesse i løpet av denne korte tiden, og hennes måte å kanskje ta avstand fra deg på er nettopp å ignorere deg. Jeg synes egentlig ikke at man skal legge så mye i det når dere har kjent hverandre i så kort tid, kanskje vet hun ikke helt hva hun skal gjøre. Jeg forstår henne faktisk.

 

Men i og med at det er hun som ignorerer meg, synes jeg det var litt rart at hun tok kontakt i går. (riktignok bare på fjesbok chat, men allikevel)

 

Det høres ut som om dette er noe som plager meg veldig, men det er værre med nysgjerrigheten min.. :p

 

Hun ville vel bare vise at hun ikke mener å være bitchy, men at hun ikke er interessert. Litt lettere å være distansert over en chat på facebook, enn over meldinger på sms.

Lenke til kommentar
Forklaring? Altså, én ting er om man har hatt noe på gang og det hadde vart en god stund, men disse kjente knapt hverandre. Hun fant ut at hun ikke var mer interessert etter kort bekjentskap, hvor mye mer trenger man å forklare egentlig? Interesse fader noen ganger, sånn er det bare, ikke alltid lett å forklare hvorfor heller, jeg hadde ihvertfall ikke visst hva jeg skulle si i et slikt tilfelle. Da er det jo bare å bare ignorere, i stedet for å komme i slike kleine situasjoner hvor begge ender med å drite seg ut.

 

jeg svarte deg ut ifra min hendelse med ignorering og ikke Xtra sitt tilfelle men ellers er jeg enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Hun ville vel bare vise at hun ikke mener å være bitchy, men at hun ikke er interessert. Litt lettere å være distansert over en chat på facebook, enn over meldinger på sms.

(ble for mye quotes)

 

Du har nok heeeelt rett, prøvde å ta en casual prat med henne nå på fjesbok, men det var tja ikke så veldig god respons også gikk hun offline ikke så lenge etterpå.

 

Jeg skjønner at hun ikke er interessert og jeg kommer ikke til å mase mer på henne, men at man trenger å være så brysk. At man ikke engang gidder å late som.. "jaja, jeg må gå, hadem", --> log off fb chat, føler jeg sier en del. Hadde nå jeg faktisk prøvd å snakke med denne jenten oftere enn en gang i måneden, så skjønner jeg at hun ikke gidder.

 

Det høres veldig tullete og veldig egotripp ut, men jeg liker ikke at folk ikke liker meg/synes jeg er en alright kar. Da blir jeg veldig nysgjerrig og prøver å finne ut hvorfor.

 

Uansett, takk for feedback, begge to, yvonne og postino. :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg hadde en fin kunde på jobber her om dagen:

Han måtte ha slips, fordi han skulle gifte seg neste uke.

Men han skulle ikke ha slipset i brullypet da. :dontgetit:

Uansett..

Han kunne fortelle at han hadde møtt verdens vakreste. Hun sjekket han opp på bussen, faktisk. Han fridde etter bare fire dager. Brødrene hans mente han måtte gå til psykolog.

Okey, liksom....

Vet dere hvor lenge de har vært sammen eller ?

1.5 uke :!: Ikke rart de ville han skulle oppsøke hjelp.

 

Han så ikke vitsen i å vente, når det kjentes så rett ut.

Kan dette kalles ekte kjærlighet?

Du rekker jo ikke en gang å slippe en fis, framfor kjæresten, på denne korte tiden.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en fin kunde på jobber her om dagen:

Han måtte ha slips, fordi han skulle gifte seg neste uke.

Men han skulle ikke ha slipset i brullypet da. :dontgetit:

Uansett..

Han kunne fortelle at han hadde møtt verdens vakreste. Hun sjekket han opp på bussen, faktisk. Han fridde etter bare fire dager. Brødrene hans mente han måtte gå til psykolog.

Okey, liksom....

Vet dere hvor lenge de har vært sammen eller ?

1.5 uke :!: Ikke rart de ville han skulle oppsøke hjelp.

 

Han så ikke vitsen i å vente, når det kjentes så rett ut.

Kan dette kalles ekte kjærlighet?

Du rekker jo ikke en gang å slippe en fis, framfor kjæresten, på denne korte tiden.

 

Var denne karen attraktiv? Virket han oppegående? Jeg har vanskelig for å tro at han kan være noe av delene når han "ikke ser vitsen i å vente". Tenk om du hadde gifta deg med din første kjæreste liksom :!:

Lenke til kommentar

de bruker å ha det. Vært single ungkarer i alle år, spist middag hos mamman sin og drar ikke på fest eller har andre dyre interesser bortsett fra et nytt spill her og der. Slikt blir det penger på bok av :!: Men det er ikke sikkert han har penger da, selv om han har fått ei på kroken på 1,5 uker. Er jo ikke sikkert dama hans er noe drops hun heller

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg formelen for tillatt aldersfoskjell igjen? Var den ikke noe som [ "min alder" - X delt på 2] eller noe sånn?

Din alder / 2 + 7 = akseptabel date-alder.

Det fungerer også andre veien.

din alder - 7 * 2 = akseptabel date-alder for motpart.

 

Så, for en 22åring, så kan han date en 18åring, men 22åringen kan bli datet av en 30åring.

 

Høhø. :p

 

kilde

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Føler meg så forelsket om dagen. Vi driver og flytter inn i ny leilighet (eneste som gjennstår er egentlig den putlingen jeg sparer litt på siden jeg har alt for mye fri), og jeg nyter det. Det ligner på ett hjem allerede, mye mer enn den forrige leiligheten gjorde noengang, og det er så utrolig deilig å tenke på at dette er det hjemmet jeg skal bo i med kjæresten min og datteren vår. Jeg går jo rundt i konstant lykkerus og musser og kysser og klemmer på kjæresten min så snart han er innenfor rekkevidde eller mulig å få innen rekkevidde. Er nesten så vidt han får gå på do i fred. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som kan fortelle meg formelen for tillatt aldersfoskjell igjen? Var den ikke noe som [ "min alder" - X delt på 2] eller noe sånn?

Hvem bryr seg om teite formler? :p

 

Jeg går jo rundt i konstant lykkerus og musser og kysser og klemmer på kjæresten min så snart han er innenfor rekkevidde eller mulig å få innen rekkevidde. Er nesten så vidt han får gå på do i fred. :p

Jeg og, men det er kanskje mest fordi han har vært borte en uke. Føler meg skikkelig irriterende. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...