Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å lure på om man må bli lesbisk for å få en skikkelig kjæreste :)

 

De siste tre årene har vært katastrofale for min del når det kommer til kjærligheten. Ingenting har gått som det skulle. Det er lett å miste motet da, men om man aldri prøver, finner man aldri det riktige heller. Nå vet jeg ikke hvor lenge ting har gått skeis for deg, men du må bare la den nødvendige tiden gå. Jeg skal ikke bable om skjebne og annet kvasifilosofisk møkk, men det er et tankekors at underbevisstheten kanskje vet at tiden ikke er inne, og derfor faller man kanskje for feil person.

 

Forøvrig har du kanskje også blitt såret av noen, det beste da er å ganske enkelt totalt ignorere den eller de som har forvoldt deg skade. Så lenge de eksisterer i bevisstheten din vil du aldri klare å starte noe nytt.

 

 

(PS: Eksen min prøvde å bli "lesbisk", det å være sammen med ei jente var visst oppskrytt og slett ikke så lett. :p )

Lenke til kommentar
(PS: Eksen min prøvde å bli "lesbisk", det å være sammen med ei jente var visst oppskrytt og slett ikke så lett. :p )

Haha bummer ;D

Vet hvordan det er.. :|

 

Det var nå før meg. Skulle nå gjerne sett at hun forble lesbisk da, da hadde hun kanskje ikke ligget med en av mine beste venner og slikt. Jeg hadde ikke fått henne heller, men retrospektivt skulle jeg ønske jeg aldri traff henne. :)

Lenke til kommentar

Slik må du ikke tenke. Jeg vedder på at dere også hadde noen fine stunder. Dessuten lærer man noe fra et hvert forhold. Kan hende man treffer blink på første forsøk, men statistisk sett så er sjansen minimal. Så ta med deg lærdommen og det gode.

 

Og smerten når det ble slutt, vel, den er der alltid. Ikke fokuser på den. Ikke over tid hvertfall.

Lenke til kommentar
Slik må du ikke tenke. Jeg vedder på at dere også hadde noen fine stunder. Dessuten lærer man noe fra et hvert forhold. Kan hende man treffer blink på første forsøk, men statistisk sett så er sjansen minimal. Så ta med deg lærdommen og det gode.

 

Og smerten når det ble slutt, vel, den er der alltid. Ikke fokuser på den. Ikke over tid hvertfall.

 

Jeg mener nok at jeg skulle ønske jeg aldri traff henne, jo. Hele forholdet var en katastrofe, til tross for at vi hadde noen fine stunder iblant. Det var null tillit helt fra starten av, da er det ment til å gå til helvete.

 

Men jeg dveler ikke mer ved det. Hun er ute av livet mitt, good riddance. :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

jeg er faktisk litt enig med L4r5 Heilage. etter det forholdet du var i gjør du ikke samme feilen en gang til, ikkesant? selv om en går igjennom endel kjipe ting på veien må en gjennom litt før en ender opp med den rette (før noen av dere sier noe om "den rette": jeg er såpass gammeldags at jeg fremdeles lever i håpet om at jeg skal finne en å dele resten av livet med).

Lenke til kommentar

Hola! Starter nytt mellom-emne jeg. :)

 

Meg og damen slo opp den 23. Hun hadde lyst og gjøe det før (over msn) men jeg sa om hun har noe respekt for meg fikk hun vente til jeg kom på besøk til henne, noe som jeg tilfeldigvis kunne først på lilljulaften så det ble jo litt spesielt.

 

Etter 1å og 3mnd sammen, så har det den siste måneden eller 2 gått en del nedover, og hun hadde ikk lyst mer. Jeg hadde heller ikke lyst mer ettersom og alltid møe en kald skulder fra sin kjære er ikke noe gøy.

 

Derrimot ble vi enige om og avslutte forholdet vår i lag som venner, så skal vi være gode venner fremover og se hvordan det utvikler seg. Og jeg har jo selfølgelig lyst at det skal utvikle seg den gode veien så noen tips haddevært good. Hun er sikkert litt usikker på hvordan hun føler mot meg.

 

Uansett hva som skjer skal jeg ikke lengre sitte inne på det trygge rommet mitt, jeg skal ut og smake på verden :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

jeg er faktisk litt enig med L4r5 Heilage. etter det forholdet du var i gjør du ikke samme feilen en gang til, ikkesant? selv om en går igjennom endel kjipe ting på veien må en gjennom litt før en ender opp med den rette (før noen av dere sier noe om "den rette": jeg er såpass gammeldags at jeg fremdeles lever i håpet om at jeg skal finne en å dele resten av livet med).

 

Du (dere) har et poeng. Men jeg føler ikke at jeg lærte stort, annet enn at hun ikke var til å stole på. Og det er en lekse som kanskje ikke var nødvendig å få på den harde måten.

 

Forøvrig er jeg også såpass gammeldags at jeg tror på "den rette".

Lenke til kommentar
*snip*

 

jeg er faktisk litt enig med L4r5 Heilage. etter det forholdet du var i gjør du ikke samme feilen en gang til, ikkesant? selv om en går igjennom endel kjipe ting på veien må en gjennom litt før en ender opp med den rette (før noen av dere sier noe om "den rette": jeg er såpass gammeldags at jeg fremdeles lever i håpet om at jeg skal finne en å dele resten av livet med).

 

Du (dere) har et poeng. Men jeg føler ikke at jeg lærte stort, annet enn at hun ikke var til å stole på. Og det er en lekse som kanskje ikke var nødvendig å få på den harde måten.

 

Forøvrig er jeg også såpass gammeldags at jeg tror på "den rette".

Du lærte vel i form av å bli "klok av skade". Neste gang du ser at et forhold mangler tillit helt i starten, så er du kanskje bevisst nok til å klippe det i fødselen? :)

Lenke til kommentar
Festing er jo noe jeg satser på at han vil gå av seg etterhvert. Han kan da umulig synes det er artig å gå på byen om 3 år? Eller om 5? Når vi har 3 barn og hus og stasjonsvogn og 2 biler?

Jeg vet om mange fedre jeg, som etter mange år ikke har slått ifra seg denne festingen. Ut hver helg, og fyllesjuk på søndag. Du har de damene som ikke bryr seg(syns det er godt med alenetid), og de som sitter hjemme å griner når de er stuck hjemme med barna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...