Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet om mange fedre jeg, som etter mange år ikke har slått ifra seg denne festingen. Ut hver helg, og fyllesjuk på søndag. Du har de damene som ikke bryr seg(syns det er godt med alenetid), og de som sitter hjemme å griner når de er stuck hjemme med barna.

Nå må vi ikke skremme henne for mye :)

LC: Har du ingen glede av å være med han i stedet for da?

Lenke til kommentar

Jeg griner ikke hver helg, men var vel litt spesiellt med 2. juledag tenker jeg, siden jeg ble litt sentimental.

 

Tidligere har jeg ikke fått bli med han ut, men nå har vi snakket ut om det, og han sier han gjerne vil ha meg med neste gang. Noen ganger synes jeg det er godt å få alenetid. Spiller ps3 eller slapper av med en "god" kjerringfilm (gjerne en sånn med rosa cover som typen ikke vil være i nærheten av).

 

Og nei, jeg vil ikke bytte type, Turtlis skal få ha mannen sin for seg selv :)

Lenke til kommentar

Velment råd, L_C: Skaff deg venner. Én ting er de dagene du sitter alene nå, og det kan hende forholdet ditt varer livet ut, men statistisk sett er det liten sjans for det.

Det er direkte usunt å ha kun kjæresten og ingen egne venner. Hva om det blir slutt?

Det er absolutt lurt å ha egne venner når man er i forhold og, andre ventiler og inputkilder, og avveksling. Ganske nødvendig, vil jeg si.

Har sett for mange ganger hvordan det går med folk som velger bort vennene for forholdet, til tross for at det ikke finnes en god grunn i hele verden for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Mine venninner har flyttet(jeg gikk bort på skole), samboer eller barn. De har sitt liv og jeg har mitt. Merkelig nok så har vi et vennepar vi går veldig godt overens med, men aldri besøker. Vi sitter der da, fem minutter med bil unna hverandre å glor :p

Jeg har veldig mange venner, men jeg er utrolig asosial og lat :roll:

Mannfolket er min bestevenn, og det er han jeg trives aller beste sammen med.

 

LC:

Fikk du ikke være med 2.juledag, eller ville du at han skulle være hjemme?

 

Jeg hadde en x som var meget glad i bylivet en periode, jeg satt hjemme å gråt. Fikk ikke bli med. Jeg sjekka mobilen hans en gang og der var det en videosnutt av to jenter som klinte. AKKURAT det jeg hadde lyst til å våkne opp til :roll: For ikke snakke om at det kom fram at han hadde sett puppene til hun ene.. Jeg ble så forbanna at jeg kunne ha kvelt han, noe jeg forsøke på, men det er ikke så lett når du blir skubbet inn i veggen av en full idiot :woot:

Jeg møtte en annen, og det tok meg tre sekund før jeg fant ut at dette gidder jeg ikke!!!!Dumpa driten, og kom meg videre. Mannfolket skal ikke foretrekke å dra på byen framfor jenta som sitter hjemme å gråter.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jo! :)

Jeg har plass til mange venner, men få bestevenner. Og det er de beste du er sammen med hele tiden =mannfolket mitt.

 

Barndomsvenninna mi og typen er like ille som oss. De klager også på at vi bør finne på mere sammen, ikke sitte på hver vår kant. Det er bare litt vanskelig å ta opp denne telefonen :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Jeg synes ho kan ta vare på seg selv.

 

Som da betyr at det er helt meningsløst å gi et velment råd? :ermm:

"Skaff deg venner" er meningløst.

..fordi? Forsto jeg henne rett har hun få eller ingen utover kjæresten. Og at alle har godt av venner er vel ingen uenig i?

Et brudd kan bli usannsynlig mye vondere om man ikke har venner/nettverk å falle tilbake på.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...